افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

موفقیت جمهوری اسلامی به دلیل موانع و تحریم های ظالمانه با هیچ جای دنیا قابل مقایسه نیست.

  • کد خبر : 215000
موفقیت جمهوری اسلامی به دلیل موانع و تحریم های ظالمانه با هیچ جای دنیا قابل مقایسه نیست.

به گزارش بازار، سید سلطان مرتضوی در نشست تعالی و ارتقای فرهنگ سازمانی که با حضور «محمد روح الامینی» معاون اداری و استخدامی سازمان اداری و استخدامی کشور و جمعی از مدیران برگزار شد. با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: فرهنگ انتظار، فرهنگ توسعه و پیشرفت است; برای رسیدن به انتظار باید به فکر تعالی باشیم. […]

به گزارش بازار، سید سلطان مرتضوی در نشست تعالی و ارتقای فرهنگ سازمانی که با حضور «محمد روح الامینی» معاون اداری و استخدامی سازمان اداری و استخدامی کشور و جمعی از مدیران برگزار شد. با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: فرهنگ انتظار، فرهنگ توسعه و پیشرفت است; برای رسیدن به انتظار باید به فکر تعالی باشیم.

وی تاکید کرد: برای رسیدن به تعالی باید رفتارها را اصلاح کرد و اگر این اصلاح صورت گیرد قطعا بستری برای ظهور خواهد بود.

مرتضوی رفع موانع رفتار سازمانی را ضروری دانست و اظهار داشت: اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده اما کافی نیست.

او معتقد است که اگر پیشرفت شخصی وجود نداشته باشد، تحول حاصل نخواهد شد. پس از خودسازی؛ اصلاح فرهنگ سازمانی را اصلاح می کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: قاطعانه اعلام می کنم که دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران به دلیل موانع و تحریم های ظالمانه با هیچ جای دنیا قابل مقایسه نیست و خوشبختانه سخت ترین تحریم ها را پشت سر گذاشته ایم. .

وی گفت: هر کجای ایران اسلامی که برویم بوی خدمت و پیشرفت می دهد؛ در بخش های مختلف هوا و فضا، فناوری های نوین و دانش بنیان، بهداشت و درمان و… سرآمد هستیم.

مرتضوی با تاکید بر اینکه کارگزار نظام جمهوری اسلامی باید باب الحواج باشد، گفت: مردم نباید پشت درب اتاق مدیران منتظر بمانند و مشکلات آنها به بهترین نحو حل شود.

وی همچنین تاکید کرد: مدرسه شهید سلیمانی «سردار دلها» برگرفته از مکتب غنی اسلام و پر از مشکلات تشکیلاتی است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو تصریح کرد: بزرگترین جهاد مقدس تبیین و ترویج مشارکت مردم در انتخابات است.

در ادامه این جلسه «محمد روح الامینی» معاون اداری و استخدامی سازمان، فرهنگ سازمانی را یکی از مهمترین موضوعات در حوزه نیروی انسانی دانست و تاکید کرد: فرهنگ سازمانی یکی از ارکان اساسی و موضوعات مهم سازمان های.

وی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را یکی از نهادهای تاثیرگذار در فرهنگ عمومی مردم معرفی کرد و گفت: این وزارتخانه از نظر نفوذ یکی از وزارتخانه های مهم کشور است.

سید محمدرضا حسینی معاون مدیریت و توسعه منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این جلسه اظهار داشت: اقدامات بسیار خوبی در زمینه زیرساخت های فرهنگی در این وزارتخانه انجام شده است.

وی اقدامات سازمان در مفهوم نهادینه سازی عوامل محتوایی فرهنگ سازمانی را تدوین معیارهای خاص فرهنگ سازمانی، استفاده از معیارهای عمومی و اختصاصی در تغییر وضعیت کارکنان و همچنین در دوره های آموزشی و استخدام و ارتقاء.

لازم به ذکر است کارشناسان و مدیران حاضر در این جلسه از نهادهای مختلف به بیان نقطه نظرات کارشناسی خود در این خصوص پرداختند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=215000

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.