افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
1

موفقیت اکسید در کسب مقام سوم در گزارش سالانه موسسه معتبر JD Power

  • کد خبر : 356910
موفقیت اکسید در کسب مقام سوم در گزارش سالانه موسسه معتبر JD Power

بر اساس گزارش های بازار، برند Oxid اخیرا با کسب مقام سوم در گزارش سال 2024 سازمان معتبر «جی دی پاور» به دستاورد بزرگ دیگری دست یافته است. در واقع، این موفقیت ها نشان دهنده تلاش مداوم برند اکسید برای حفظ برتری خود در فناوری خودروهای هوشمند و همچنین حضور رو به رشد آن در […]

بر اساس گزارش های بازار، برند Oxid اخیرا با کسب مقام سوم در گزارش سال 2024 سازمان معتبر «جی دی پاور» به دستاورد بزرگ دیگری دست یافته است. در واقع، این موفقیت ها نشان دهنده تلاش مداوم برند اکسید برای حفظ برتری خود در فناوری خودروهای هوشمند و همچنین حضور رو به رشد آن در بازار جهانی است. علاوه بر این، از آنجایی که این برند مشتاقانه منتظر شروع “اجلاس جهانی کاربران” در اکتبر 2024 است، تلاش می کند تا به تقویت ارتباط خود با مصرف کنندگان رده بالا در سراسر جهان ادامه دهد.

موفقیت اکسید در کسب مقام سوم در گزارش سالانه JD Power

در 15 آگوست 2024، شرکت Hangzhou Oxide مفتخر به کسب مقام سوم در “گزارش تجربه خودروی هوشمند” موسسه JD Power شد. این گزارش عملکرد قوی برند اکسید در زمینه توسعه فناوری هوشمند (با امتیاز 571) را ستود و این برند را در زمره مدعیان برتر صنعت خودرو قرار داد. گزارش Smart Car Experience در واقع کیفیت و تجربه رانندگی را با توجه به 31 ویژگی اصلی فناوری، از جمله دسته‌های کابین هوشمند و رانندگی هوشمند، ارزیابی می‌کند.

موسسه JD Power که همواره به ارزیابی‌های مستقل و بی‌طرف خود در جهان مشهور بوده است، از سال 1968 یکی از مؤسسات پیشرو در زمینه ارزیابی و تحقیق در صنعت خودرو بوده است. گزارش تجربه خودروهای هوشمند نیز گزارشی کلیدی است. که نوآوری برندهای مختلف خودرو را ارزیابی می کند. امتیاز چشمگیر اکسید در این گزارش نه تنها نشان دهنده قابلیت های تکنولوژیکی این شرکت است، بلکه اعتماد روزافزون مصرف کنندگان به این برند را نیز نشان می دهد. این دستاورد مهم در واقع تاییدی بر تعهد اکسید به نوآوری به ویژه در زمینه استفاده از انرژی های نوین و فناوری های هوشمند است که در واقع به دو رکن اساسی در استراتژی توسعه این برند تبدیل شده اند. علاوه بر این، شرکت برند Oxide در نمایشگاه خودرو پکن، نمایشگاهی که فناوری های پیشرفته ای مانند سیستم های رانندگی هوشمند و خودروی مفهومی E08 را به نمایش گذاشت، شهرت این برند را به عنوان یک رهبر نوآور در زمینه صنعت خودرو تقویت کرد.

زنگ: داستان هفت سال پیشرفت مداوم

از زمان معرفی خودروی مفهومی EXEED TX در نمایشگاه خودروی فرانکفورت در هفت سال پیش، Oxide سفری سخت را برای گسترش جهانی آغاز کرده است. این برند در سال 2021 با عرضه مدل TX وارد بازارهای خارجی شد. اکسید توانسته است به طور مستمر اعتماد و توجه مشتریان سطح بالا را در مناطق مختلف جهان از جمله اروپای شرقی، خاورمیانه و آمریکای جنوبی جلب کند.


رویکرد برند اکسید برای گسترش بازار خود همواره متفاوت از روش های سنتی بوده و بر ایجاد یک برند لوکس از طریق نوآوری مستمر و همکاری های استراتژیک تمرکز دارد. شرکت در رویدادهای معتبری مانند نمایشگاه بین المللی خودرو ژنو و همچنین تعامل با افراد مشهور اروپای شرقی، نقش مهمی در تقویت ارزش برند اکسید داشته است. حضور این برند در خاورمیانه، به ویژه از طریق رویدادهای EXEEDER، همچنین نشان دهنده تعهد اکسید برای ارتباط با مشتریان در سطح عمیق تر است. شعار برند Oxid (BORN FOR MORE) نیز مطابق با میل مخاطبان هدف این برند برای عبور از مرزهای رانندگی طراحی شده است.

چشم انداز اکسیدها در “جلسه جهانی کاربر”.

Oxide در حال حاضر در حال آماده سازی برای نشست جهانی کاربران 2024 است که در اواسط اکتبر در چین برگزار می شود. Oxide قصد دارد از این رویداد برای نمایش آخرین نوآوری های خود استفاده کند و به شرکت کنندگان این فرصت را بدهد که مستقیماً با تیم های طراحی و مهندسی خود تعامل داشته باشند. در این اجلاس روزی به ویژه به موضوع فناوری اختصاص داده می شود که طی آن فناوری های جدید در حوزه رباتیک نیز ارائه خواهد شد.

علاوه بر این، با تکیه بر موفقیت اجلاس سال گذشته، Oxide قصد دارد کمپین استخدام جهانی KOC 2024 را راه اندازی کند. این افراد به شهر ووهو دعوت می شوند و به عنوان “دوستان برند” اکسید تجلیل می شوند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=356910

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.