افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

موفقیت استقلال حاصل کار تیمی و هماهنگی است

  • کد خبر : 158827
موفقیت استقلال حاصل کار تیمی و هماهنگی است

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، صمد مرفاوی با اشاره به بازی خوب استقلال مقابل نساجی مازندران گفت: استقلال یکی از بهترین بازی های خود را مقابل نساجی مازندران انجام داد و هم اکنون هماهنگی های لازم بین بازیکنان و کادر فنی ایجاد شده است. اگر این روند ادامه پیدا کند تا زمانی که استقلال […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، صمد مرفاوی با اشاره به بازی خوب استقلال مقابل نساجی مازندران گفت: استقلال یکی از بهترین بازی های خود را مقابل نساجی مازندران انجام داد و هم اکنون هماهنگی های لازم بین بازیکنان و کادر فنی ایجاد شده است. اگر این روند ادامه پیدا کند تا زمانی که استقلال بماند او به موفقیت هایش در لیگ ادامه خواهد داد.

وی افزود: اگر کادرفنی استقلال در نیم فصل با در نظر گرفتن بازیکنان مورد نیاز خود برخی از موقعیت های خود را تقویت کند، در بازی های بعدی شرایط بهتری پیدا خواهد کرد.

مرفاوی درباره حریفان اصلی استقلال برای قرار گرفتن در مقام قهرمانی گفت: همه تیم ها حریفان سختی برای استقلال محسوب می شوند اما پرسپولیس و سپاهان حریفان اصلی استقلال برای قهرمانی لیگ هستند.

وی با اشاره به شرایط روحی و روانی خوب بازیکنان استقلال تصریح کرد: یکی از عوامل موفقیت استقلال دوری از حاشیه و هماهنگی بین بازیکنان است. الان شرایط این تیم به گونه ای است که همه بازیکنان در یک سطح هستند و شرایط روحی و روانی خوبی دارند. موفقیت استقلال مقابل نساجی مازندران حاصل کار تیمی و انگیزه زیاد بازیکنان بود که باعث شد فرصت های به دست آمده را به گل تبدیل کنند.

این پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: اکنون تیم استقلال به شرایط ایده آل رسیده و باید در نیم فصل دوم تقویت شود تا این موفقیت ها ادامه داشته باشد.

وی در پایان افزود: با تفکرات خوبی که نکونام از لحاظ فنی و اخلاقی در این تیم به اجرا گذاشته است، تیم به نظم خوبی دست یافته و با همکاری مشترک و گروهی تا به امروز نتایج قابل قبولی در لیگ کسب شده است. . .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=158827

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.