افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

موفقیت‌های علمی و دانشگاهی برجسته شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 80992
موفقیت‌های علمی و دانشگاهی برجسته شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدسبحان حسنی عصر دوشنبه در کمیسیون دانشجویی استان با محوریت بازگشایی سال تحصیلی جدید که در سالن جلسات شهید سلیمی استانداری ایلام برگزار شد، گفت: دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی پیشران سایر دستگاه‌ها هستند و افزایش سطح علمی و آموزشی منجر به توسعه و امیدواری خواهد شد. وی اظهار کرد: موفقیت‌های […]

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدسبحان حسنی عصر دوشنبه در کمیسیون دانشجویی استان با محوریت بازگشایی سال تحصیلی جدید که در سالن جلسات شهید سلیمی استانداری ایلام برگزار شد، گفت: دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی پیشران سایر دستگاه‌ها هستند و افزایش سطح علمی و آموزشی منجر به توسعه و امیدواری خواهد شد.

وی اظهار کرد: موفقیت‌های علمی و دانشگاهی باید برجسته شود و انتظار می‌رود روسای دانشگاه‌ها و اساتید از ظرفیت‌های موجود نهایت استفاده را در جهت امیدآفرینی و تعمیم آن به سایر مراکز آموزش عالی داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام با تأکید بر نقش و اثرگذاری رسانه‌ها و صدا و سیما نیز گفت: با توجه به تلاش دشمن برای تضعیف نقاط قوت، لذا رسانه‌ها بر روی نقاط قوت متمرکز شوند، یکی از مهمترین محورها، پرداختن به نقاط قوت است.

حسنی افزود: مراکز علمی اثرگذاری بیشتری دارند و برنامه‌ریزی در این حوزه باید با برنامه‌ریزی صحیح و دقیق‌تری انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه سال تحصیلی جدید در مدارس و دانشگاه‌ها باید مبتنی بر نشاط و امید باشد، ادامه داد: همه دستگاه‌ها مکلف به کمک به مراکز علمی هستند، به ویژه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی که لازم است از همه راهکارهای قانونی و در اختیار برای تقویت مراکز آموزش عالی بهره برد.

لازم به ذکر است، در این جلسه روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی پیشنهادات و نظرات خود را در خصوص آغاز به کار هر چه بهتر سال تحصیلی مطرح کردند و تصمیمات لازم نیز در این راستا مصوب شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=80992

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.