افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 16 October , 2024
0

موضع علی دایی درباره بازگشت به فوتبال؛ شهیار وسوسه نمی شود!

  • کد خبر : 398967
موضع علی دایی درباره بازگشت به فوتبال؛ شهیار وسوسه نمی شود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از رفع مشکل بازگشت کریم باقری به پرسپولیس و بازگشت او با عقد قرارداد رسمی به کادرفنی سرخپوشان پایتخت، خبری مبنی بر تلاش برای رفع تحریم علی دایی منتشر شد که برخی از آنها صحت ندارد. به گزارش مهر، علی دایی با وجود اتفاقاتی که بعد از اغتشاشات ۱۴۰۱ پیرامون […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از رفع مشکل بازگشت کریم باقری به پرسپولیس و بازگشت او با عقد قرارداد رسمی به کادرفنی سرخپوشان پایتخت، خبری مبنی بر تلاش برای رفع تحریم علی دایی منتشر شد که برخی از آنها صحت ندارد.

به گزارش مهر، علی دایی با وجود اتفاقاتی که بعد از اغتشاشات ۱۴۰۱ پیرامون او رخ داد، هیچ گاه ممنوع الکار نشد و حتی قبل از انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی، برای اولین بار این سمت به علی دایی پیشنهاد شد. اما با وجود اصرار برخی از روسای فدراسیون از بازگشت به نیمکت تیم ملی خودداری کرد.

او که در دوران حضورش در تیم ملی فوتبال ایران عناوین زیادی کسب کرد و سال ها بهترین گلزن ملی فوتبال جهان بود، در زمان سرمربیگری تیم ملی پس از شکست مقابل عربستان در ورزشگاه آزادی، توسط با دستور رئیس جمهور وقت، از زمان برکناری سرمربی این تیم به ورزشگاه رفت و پس از آن با چالش های زیادی در عرصه تمرینی مواجه شد. آن اخراج البته تاثیر منفی زیادی روی علی دایی گذاشت که علی دایی با وجود پیشنهاداتی که به او شد، تمایلی به بازگشت به نیمکت این تیم که سال ها از این میدان دور بوده و اهداف اقتصادی خود را دنبال می کند، نشان نداد. . کار کردن

حتی بازگشت کریم باقری و چراغ سبز برخی تیم ها علی دایی را برای بازگشت به فوتبال وسوسه نکرد. شاید یکی از دلایلی که علی دایی قصد بازگشت به فوتبال را ندارد دوری از شبهه هایی است که رئیس جمهور برای حضور گویندگان بومی خود در بخش های مختلف تسهیل کرده است.

با این حال اطلاعات دریافتی نشان می دهد با وجود اینکه هیچ مانعی برای بازگشت به فوتبال وجود ندارد، اما علی دایی به نزدیکان خود تاکید کرده که در شرایط فعلی تمایلی به بازگشت ندارد و ترجیح می دهد به کارهای مالی خود مشغول باشد.

258 258

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=398967

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.