افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

موسوی: مکتب مقاومت روز به روز قوی‌تر می‌شود

  • کد خبر : 408480
موسوی: مکتب مقاومت روز به روز قوی‌تر می‌شود

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران نوشت: خون پاک بی گناهان و شهدای کمپین مبارزه با ظلم و ستم موجب ظهور مبارزان و پیروان مکتب مقاومت برای ادامه راه شده است. عدالت . و در محکومیت جنایات بی سابقه رهبران جنایتکار امواج انسانی را در سراسر جهان منتشر کرد و این حرکت به برکت خداوند […]

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران نوشت: خون پاک بی گناهان و شهدای کمپین مبارزه با ظلم و ستم موجب ظهور مبارزان و پیروان مکتب مقاومت برای ادامه راه شده است. عدالت . و در محکومیت جنایات بی سابقه رهبران جنایتکار امواج انسانی را در سراسر جهان منتشر کرد و این حرکت به برکت خداوند امروز هر روز قویتر خواهد شد.

وی در پیامی تسلیت شهادت امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان نوشت: شهادت مظلومانه حضرت حجت الاسلام والمسلمین سیدهاشم صفی الدین مجاهد آزادی. قدس شریف این ضایعه را به مردم شریف لبنان، به بیت شریف آن شهید والامقام و رزمندگان جبهه مقاومت، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان و رفیق فداکار تسلیت می گویم. شهید عزیز سید حسن نصرالله .

شهادت فرماندهان و سرکردگان مبارزان راه عزت و آزادی، ادامه مبارزه با ظلم و ستم رژیم خونبار صهیونیستی و دفاع از کودکان و مردم بیگناهی است که بدنهای لاغرشان بر اثر بمب های اهدایی تکه تکه می شود. توسط آمریکا در مدارس، بیمارستان ها و اقامتگاه ها.

خون پاک بی گناهان و شهدای مبارزات ظلم و ستم باعث قیام مبارزان و پیروان مکتب مقاومت در ادامه راه عدالت و گسترش امواج انسانی در سراسر جهان برای محکومیت جنایات بی سابقه رهبران جنایتکار خواهد شد. و این حرکت به برکت خداوند روز به روز تقویت خواهد شد.

از درگاه خداوند متعال به آن شهید سعید، صبر و اجر بازماندگان محترم و اتحاد امت اسلامی در جهان برای ریشه کن کردن جرثومه فساد و رهبر جنایات علیه بشریت مسئلت دارم. آرزوی رژیم جلاد صهیونیستی.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408480

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.