افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

مورچه ها بسیار کوچک هستند، اما وقتی به هم می رسند به اندازه یک غول هستند / ترفندی برای کشتن آنها

  • کد خبر : 185845
مورچه ها بسیار کوچک هستند، اما وقتی به هم می رسند به اندازه یک غول هستند / ترفندی برای کشتن آنها

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خب، در هر خانه ای مورچه پیدا می شود. اگر در بالای برج زندگی می کنید، احتمالا مورچه نمی تواند از آن بالا برود و واحد پایینی راحت تر و اقتصادی تر خواهد بود. درست است که مورچه بسیار بی ضرر و صلح آمیز است، […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خب، در هر خانه ای مورچه پیدا می شود. اگر در بالای برج زندگی می کنید، احتمالا مورچه نمی تواند از آن بالا برود و واحد پایینی راحت تر و اقتصادی تر خواهد بود. درست است که مورچه بسیار بی ضرر و صلح آمیز است، اما اگر این کوچولوهای لعنتی دور هم جمع شوند، می توانند راحتی غول ها را از بین ببرند. خوب ما در مقابل آنها غول هستیم، نه؟

مانند؟ مثلاً داری در خونت راه می‌روی و خط سیاهی روی زمین می‌بینی، خم می‌شوی تا پاکش کنی، می‌بینی دل غافل، خط زندگی در حرکت است و مورچه‌های به صف شده از اینجا می‌روند. خانه به خانه دیگر! اما راه حل چیست؟ آیا باید سخت با آنها کار کنید؟ نه! احتمالاً اولین فکری که به ذهن می رسد این است که برویم یک حشره کش شیمیایی بخریم و خانه را با توپ بپوشانیم. اگرچه می توانید به روش های بسیار ساده تر و خونین تر از شر آنها خلاص شوید. چطوری میپرسی؟ تا زمانی که در خدمت شما هستیم با ما باشید!

1. سرکه سفید

اولین و یکی از بهترین راه ها برای از بین بردن مورچه ها استفاده از سرکه است، زیرا سرکه سفید بوی بسیار قوی دارد که مورچه ها آن را تحمل نمی کنند و از طرفی سرکه بوی بد مورچه ها را از بین می برد. نتیجه مورچه گم می شود و نمی داند کجا باید برود یا کجاست!

مراحل تهیه این روش بسیار ساده است. ابتدا آب و سرکه را به نسبت 1:1 مخلوط کرده و پس از مخلوط شدن محلول، آن را در یک بطری اسپری بریزید. همچنین می توانید چند قطره روغن در بطری بریزید که کاملا اختیاری است.

در مرحله بعد، بدیهی است که باید این محلول را در ته دیوارهای خانه بریزید، زیرا این محل محتمل ترین مکان در خانه برای یافتن رد مورچه است. بعد از حدود یک ساعت، مورچه های مرده را در مکان هایی که اسپری کرده اید پیدا خواهید کرد. شما باید مورچه های له شده را جمع آوری کنید! در اینجا، آنها را با یک پارچه مرطوب پاک کنید و دور بیندازید. این کار را هر روز تکرار کنید تا فقط یک مورچه باقی بماند.

2. دارچین

دارچین یکی دیگر از موادی است که به مورچه ها بوی تند می دهد و آنها را مریض می کند. اثرات مثبت روغن دارچین به عنوان حشره کش و دفع حشرات از نظر علمی ثابت شده است. ابتدا نصف قاشق غذاخوری دارچین را با یک فنجان آب مخلوط کنید.

در مرحله بعد، یک گلوله پنبه را در محلول قرار دهید تا خیس شود و سپس قسمت هایی را که معمولاً رد مورچه ها پیدا می شود پاک کنید. این کار را یک بار در روز انجام دهید تا جایی که اثری از مورچه ها باقی نماند و آنها از بین بروند.

برای از بین بردن مورچه ها

3. نعناع

نعنا می تواند برای از بین بردن مورچه ها در خانه بسیار مفید باشد. نعنا در واقع یک دافع مورچه طبیعی محسوب می شود. بوی بسیار قوی دارد، بنابراین می تواند توانایی بویایی مورچه ها را تغییر دهد. بنابراین، یافتن مکان هایی که غذا در آن وجود دارد برای آنها دشوار است. حدود 5 قطره از این ماده را به نصف لیوان آب اضافه کنید.

سپس محلول را در یک بطری اسپری بریزید و آن را در محل زباله و البته ورودی اسپری کنید تا حشرات دور نشوند. بهترین چیز در مورد این راه حل این است که می توانید نعناع را در حیاط خانه خود بکارید و در هزینه خود صرفه جویی کنید.

اصلی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=185845

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.