افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

مورایس سرمربی سپاهان عنوان بهترین مربی ماه ایران را از آن خود کرد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 368575
مورایس سرمربی سپاهان عنوان بهترین مربی ماه ایران را از آن خود کرد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، خوزه مورایس مربی تیم فوتبال سپاهان بعدازظهر پنجشنبه از سوی کانون مربیان ایران به عنوان بهترین مربی ماه انتخاب شد و تندیس بهترین مربی ماه توسط هادی طباطبایی دبیر کل کانون مربیان ایران به وی اهدا شد. ایران. هادی طباطبایی، دبیرکل کانون مربیان ایران درباره انتخاب مورایس به عنوان یک مربی […]

به گزارش خبرنگار مهر، خوزه مورایس مربی تیم فوتبال سپاهان بعدازظهر پنجشنبه از سوی کانون مربیان ایران به عنوان بهترین مربی ماه انتخاب شد و تندیس بهترین مربی ماه توسط هادی طباطبایی دبیر کل کانون مربیان ایران به وی اهدا شد. ایران.

هادی طباطبایی، دبیرکل کانون مربیان ایران درباره انتخاب مورایس به عنوان یک مربی بارترمهگفت: امتیاز مورایس او با 135 امتیاز در جدول امتیاز بهترین مربی ماه انتخاب شد و فاصله زیادی با مربی دوم داشت.

وی این موفقیت را مرهون تلاش کل گروه دانست و ادامه داد: برای انتخاب بهترین مربی ماه چندین شاخص از جمله نتایج تیمی، استفاده از جوانان، رفتار مربی، کادرفنی و بازیکنان را در نظر می گیریم. . مربی الگوی یک بازیکن است و رفتار او نیز تعیین کننده است.

طباطبایی افزود: هر ماه بهترین مربی انتخاب می شود، ماه اول دو بازی عقب هستیم اما نتایج در تصمیم گیری ما تاثیری نداشت. کار جدیدی است که در مرکز مربیگری شروع کردیم و برای ایجاد انگیزه در مربیان این موضوع را به لیگ های دیگر منتقل می کنیم.

دبیرکل کانون مربیان ایران اضافه کرد: ما به عنوان کانون مربیان وظیفه داریم بهترین مربی را انتخاب و همراه با او کلاس دانش افزایی برگزار کنیم. از خوزه مورایس همچنین از شما دعوت می کنیم تا برای استفاده از تجربیات خود در کلاس های افزایش دانش ما شرکت کنید.

قهرمانی با سپاهان برای من مهم است

خوزه مورایس وی همچنین در این برنامه گفت: از این اتفاق بسیار خوشحالم، افراد زیادی در کسب این عنوان تاثیرگذار هستند. کسب جام قهرمانی با سپاهان برایم مهمتر از دریافت این تندیس است. از همه برای بردن تندیس بهترین مربی ماه تشکر می کنم.

V به طور خاص وی هنگام حضور در کلاس های ارتقای دانش مربیان اظهار داشت: امیدوارم با دانش و تجربه ای که دارم بتوانم به دیگران کمک کنم تا بهتر از من باشند. یادگیری فقط آموزش نیست، بلکه باید به دانش دیگران برسیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368575

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.