افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

موج مسمومیت ها با همبرگر مک دونالد گسترش می یابد

  • کد خبر : 413165
موج مسمومیت ها با همبرگر مک دونالد گسترش می یابد

مقامات ایالات متحده روز جمعه اعلام کردند که شیوع اخیر بیماری E. coli مرتبط با مصرف همبرگر یک چهارم پوندی مک دونالد به 75 مورد رسیده است که بیشتر در بخش غربی کشور گزارش شده است. بر اساس گزارش سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) و مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC)، […]

مقامات ایالات متحده روز جمعه اعلام کردند که شیوع اخیر بیماری E. coli مرتبط با مصرف همبرگر یک چهارم پوندی مک دونالد به 75 مورد رسیده است که بیشتر در بخش غربی کشور گزارش شده است.

بر اساس گزارش سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) و مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC)، تعداد بستری شدن در بیمارستان به 22 مورد افزایش یافته است، اگرچه به جز یک بیمار مسن در کلرادو هیچ مورد مرگ دیگری گزارش نشده است.

بر اساس این گزارش، یک کودک و یک بزرگسال به سندرم همولیتیک اورمیک مبتلا بودند که بیماری خطرناکی محسوب می شود و به عروق کلیه آسیب می رساند.

محققان هنوز نتوانسته‌اند عنصر خاصی را به عنوان منبع آلودگی تایید کنند، اما در حال بررسی هستند که آیا پیاز خرد شده یا گوشت گاو می‌تواند منبع آلودگی باشد.

در حالی که تحقیقات ادامه دارد، مزارع تیلور که پیازهای خرد شده را به مناطق آسیب دیده عرضه می کرد، پیازهای زرد خود را به طور داوطلبانه فراخوان داد.

رستوران های مک دونالد در 13 ایالت که شیوع بیماری را گزارش کرده اند، به طور موقت ربع پوندر را از منوی خود حذف کرده اند، اگرچه موارد دیگر، از جمله سایر همبرگرهای گوشت گاو، همچنان در دسترس هستند.

بر اساس این گزارش، سهام غول فست فود آمریکایی در معاملات اوایل بعدازظهر بیش از دو درصد سقوط کرد.

در همین حال، شرکت های حقوقی Ron Simon & Associates و Myers & Flores به نمایندگی از دو مصرف کننده جداگانه از کلرادو و نبراسکا که پس از خوردن همبرگر بیمار شدند، شکایت کرده اند.

هر دعوی حقوقی حداقل 50000 دلار غرامت طلب می کند و رون سایمون وکیل برجسته به خبرگزاری فرانسه گفت که قصد دارد وکالت 25 قربانی را بر عهده بگیرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=413165

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.