افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

موج جدید حملات هوایی علیه غزه – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 122632
موج جدید حملات هوایی علیه غزه – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: در حالی که نیروهای مقاومت فلسطین به حملات گسترده خود علیه متجاوزانی که به دنبال تهاجم زمینی به غزه هستند، ادامه می دهند، رسانه های عبری زبان اذعان کردند که ارتش اسرائیل از تانک های دوربرد خود برای حمله به غزه استفاده می کند. بمباران گسترده غزه و درگیری نیروهای […]

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: در حالی که نیروهای مقاومت فلسطین به حملات گسترده خود علیه متجاوزانی که به دنبال تهاجم زمینی به غزه هستند، ادامه می دهند، رسانه های عبری زبان اذعان کردند که ارتش اسرائیل از تانک های دوربرد خود برای حمله به غزه استفاده می کند.

بمباران گسترده غزه و درگیری نیروهای مقاومت و عناصر متجاوز

شبکه المیادین گزارش داد که هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش حملات گسترده خود را علیه مناطق مختلف نوار غزه انجام دادند. از سر گرفته شد هستند. بر اساس این گزارش، جنگنده های ارتش متجاوز صهیونیست در محله نصر و در حومه شهر الشاطی واقع در غرب شهر غزه، بمباران کردند.

بسیاری از فلسطینی های ساکن در خانه های مسکونی که در جریان این حملات وحشیانه بمباران شده بودند به شهادت رسیده اند و بسیاری دیگر زیر آوار مانده اند.

جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی نیز در منطقه حضور دارند همیشه هوا واقع در غرب شهر غزه، بمباران کردند. توپخانه ارتش اشغالگر نیز مانند روزهای گذشته به اردوگاه حمله کرد. الشاطی در غرب غزه ادامه دارد.

هنگام بمباران خانه ها در روستاها النصیرت در مرکز نوار غزه چند فلسطینی بی گناه شهید و تعدادی زخمی شدند. جنگنده های صهیونیست در یک خانه مسکونی در مرکز اردوگاه. جبالیا غزه را هم در شمال ویران کردند.

خبرنگار المیادین گزارش داد که نیروهای مقاومت فلسطین با عناصر متجاوز قصد نفوذ به مناطق نزدیک اردوگاه را دارند. الشاطی و این درگیری ها ادامه دارد.

ناوهای جنگی رژیم صهیونیستی نیز به سمت سواحل نوار غزه خمپاره پرتاب کردند.

تهاجم گسترده به کرانه باختری و بازداشت تعداد زیادی از فلسطینی ها

عناصر ارتش رژیم صهیونیستی چند ساعتی است که چندین منطقه از کرانه باختری را به صورت گسترده مورد حمله قرار داده اند. تعداد زیادی از این عناصر اردوگاه را اشغال کرده اند شعافات آنها به قدس اشغالی حمله کردند.

سربازان صهیونیست نیز به این شهر. قلقیلیه واقع در کرانه باختری، حمله کردند و نیروهای مقاومت در این شهر سعی کردند با درگیری با عناصر مهاجم از پیشروی آنها جلوگیری کنند. صدای چندین انفجار از این شهر شنیده شده است.

موج جدید حملات هوایی علیه غزه

عناصر صهیونیستی محمد کر یک روزنامه نگار فلسطینی در خانه اش در این شهر. خلیل دستگیر شد

همچنین در جریان حمله ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه برزیت یک جوان فلسطینی در رام الله بر اثر اصابت گلوله نظامیان صهیونیست مجروح شد.

بولدوزرهای ارتش اشغالگر اموال عمومی فلسطینیان را در این محله تخریب کردند. کفرسبا واقع در شهر قلقیلیه آنها این کار را به منطقه انجام دادند عبودیس در شرق بیت المقدس اشغالی و تکوآ و سرگرم کننده ربه واقع در بیت گوشت حمله هم کردند.

افزایش تعداد سربازان کشته شده صهیونیستی

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که یک نظامی صهیونیست در جریان درگیری با نیروهای مقاومت در شمال نوار غزه به شهادت رسید و سه نظامی دیگر صهیونیست نیز به شدت مجروح شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که با این تلفات جدید، تعداد نظامیان صهیونیست کشته شده از آغاز عملیات تهاجمی الاقصی به 349 نفر افزایش یافته است.

موج جدید حملات هوایی علیه غزه

استفاده از تانک از راه دور توسط صهیونیست ها / وحشت نیات سید حسن نصرالله

از سوی دیگر رسانه های عبری زبان اذعان کردند که ارتش اسرائیل به دلیل نبود تجهیزات لازم، تانک هایی را که قرار بود چند روز پیش از دور خارج شوند، به محورها بازگرداند و وارد چرخه بازیافت کرد. از درگیری

این رسانه ها گزارش دادند: دموکرات ها در آمریکا در پیشنهاد جمهوری خواهان برای ارائه بسته کمکی این کشور به اسرائیل به ارزش بیش از 14 میلیارد دلار شکست خوردند.

رسانه های عبری زبان تاکید کردند: بسیاری از اسرائیلی های ساکن در مناطق شمالی بدون دریافت دستور لازم این مناطق را ترک کرده اند و کسانی که همچنان در نزدیکی مرزهای شمالی با لبنان زندگی می کنند از تونل های حزب الله می ترسند.

رسانه های صهیونیستی گزارش دادند: ارتش اسرائیل می توان تلاش ها مناطق جنوبی را به عنوان منطقه اصلی درگیری تعیین می کند، اما منابع اطلاعاتی معتقدند سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، نیات دیگری دارد.

در حال تکمیل

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=122632

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.