افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

موج جدید بارندگی های پاییزی از شنبه به کشور می رسد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 374778
موج جدید بارندگی های پاییزی از شنبه به کشور می رسد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

صادق ضیائیان رئیس مرکز پیش بینی خطرات هواشناسی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه از ابتدای هفته آینده هوای پاییزی در اکثر مناطق کشور حاکم می شود، گفت: گفت: امروز (چهارشنبه 4 دیگر) با نفوذ جریانات شمالی در سواحل دریای خزر بمباران و رعد و برق […]

صادق ضیائیان رئیس مرکز پیش بینی خطرات هواشناسی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه از ابتدای هفته آینده هوای پاییزی در اکثر مناطق کشور حاکم می شود، گفت: گفت: امروز (چهارشنبه 4 دیگر) با نفوذ جریانات شمالی در سواحل دریای خزر بمباران و رعد و برق و رعد و برقوزش باد و دما در شرق اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی کاهش می یابد.

ادامه: فردا (پنجشنبه 14 مهرماه) در شمال استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، استان های واقع در سواحل دریای خزر و خراسان شمالی بارش پراکنده پیش بینی می شود و روز جمعه (15 مهرماه) در سواحل خزر و در سال جاری بارش خفیف خواهد بود. ساعت در بعدازظهر در شمال آذربایجان غربی افزایش ابر و رگبار خواهد بود. رعد و برق و رعد و برق رخ می دهد

ضیائیان افزود: روز شنبه (16 مهرماه) در جنوب استان های آذربایجان شرقی و اردبیل، برخی مناطق کردستان و زنجان، دامنه های جنوبی البرز در تهران، البرز، قزوین، سمنان و سواحل دریای خزر بمباران ابرناکی و رعد و برق و رعد و برق وزش باد همراه با کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.

به گفته رئیس مرکز پیش بینی و مدیریت بحران خطرات هواشناسی سازمان هواشناسی کشور؛ وزش باد شدید از امروز در نواحی شرق، جنوب شرق و مرکز کشور و در مناطق مستعد خواهد بود. در حال رشد در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در خلیج فارس و دریای خزر غبار و موج پیش بینی می شود.

وی گفت: آسمان تهران امروز صاف تا نیمه ابری، بعد از ظهر افزایش وزش باد، گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک با حداقل و حداکثر دمای هوا بین 21 تا 34 درجه سانتیگراد است و فردا صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد و بعد از ظهر افزایش ابر خواهد بود. باد کمینه و حداکثر دمای 19 و 31 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374778

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.