افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

موج جدید بارندگی از چه روزی وارد کشور می شود؟

  • کد خبر : 375201
موج جدید بارندگی از چه روزی وارد کشور می شود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صادق ضیائیان رئیس مرکز پیش بینی خطرات هواشناسی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی کشور با اشاره به اینکه از ابتدای هفته آینده هوای پاییزی در اکثر مناطق کشور حاکم است، گفت: امروز چهارشنبه 13 مهر) با نفوذ جریانات شمالی در سواحل دریای خزر، رگبار و طوفان، وزش باد و کاهش دما […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صادق ضیائیان رئیس مرکز پیش بینی خطرات هواشناسی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی کشور با اشاره به اینکه از ابتدای هفته آینده هوای پاییزی در اکثر مناطق کشور حاکم است، گفت: امروز چهارشنبه 13 مهر) با نفوذ جریانات شمالی در سواحل دریای خزر، رگبار و طوفان، وزش باد و کاهش دما در شرق اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی رخ می دهد.

مهر به نقل از وی ادامه داد: فردا (پنجشنبه ۱۴ مهرماه) در شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، استان های حاشیه دریای خزر و خراسان شمالی بارش پراکنده پیش بینی می شود و روز جمعه (۱۵ مهر) نیز بارش پراکنده خواهد بود. . بارش خفیف در سواحل دریای خزر و بعد از ظهر افزایش ابر و رگبار و رعد و برق در شمال آذربایجان غربی خواهد بود.

ضیائیان افزود: روز شنبه (16 مهرماه) در جنوب استان های آذربایجان شرقی و اردبیل، برخی مناطق کردستان و زنجان، دامنه های جنوبی البرز در استان های تهران، البرز، قزوین، سمنان و سواحل دریا. خزر، رگبار و طوفان همراه با کاهش نسبی باد پیش بینی می شود.

به گفته رئیس مرکز پیش بینی و مدیریت بحران خطرات هواشناسی سازمان هواشناسی کشور؛ از امروز وزش باد شدید در شرق، جنوب شرق و مرکز کشور پیش بینی می شود و در مناطق مستعد تشکیل گرد و غبار مانند خلیج فارس و دریای خزر در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ناآرامی خواهد بود.

وی گفت: آسمان امروز تهران صاف تا نیمه ابری، در بعدازظهر افزایش وزش باد گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک با حداقل و حداکثر دمای 21 و 34 درجه سانتیگراد و فردا صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد. و بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد با حداقل و حداکثر دمای 19 و 31 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

223228

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=375201

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.