افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
3

موج جدیدی در بازار ارزهای دیجیتال

  • کد خبر : 335312
موج جدیدی در بازار ارزهای دیجیتال

صرافی ورشکسته Mt. Gox 12000 بیت کوین به ارزش 709.4 میلیون دلار را به آدرسی جدید و ناشناخته منتقل کرد. این انتقال اولین انتقال بزرگ مت گکس از 30 جولای است و احتمالاً بخشی از وجوه بین طلبکاران توزیع می شود، اگرچه برخی تحلیلگران معتقدند این انتقال بیشتر برای اهداف ذخیره سازی مجدد است. مقایسه […]

صرافی ورشکسته Mt. Gox 12000 بیت کوین به ارزش 709.4 میلیون دلار را به آدرسی جدید و ناشناخته منتقل کرد. این انتقال اولین انتقال بزرگ مت گکس از 30 جولای است و احتمالاً بخشی از وجوه بین طلبکاران توزیع می شود، اگرچه برخی تحلیلگران معتقدند این انتقال بیشتر برای اهداف ذخیره سازی مجدد است.

مقایسه قیمت صرافی های ایران

بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید!

مقایسه تبادل

به گفته Blockchain Homeland، در حال حاضر، صرافی MetGax همچنان ادامه دارد حدود 46164 بیت کوین به ارزش حدود 2.7 میلیارد دلار بر این باور است که بخش بزرگی از این دارایی ها هنوز به طلبکاران بازپرداخت نشده است. همچنین به نظر می رسد طلبکاران مبالغی را که پس گرفته اند حفظ کرده اند و فعلاً قصد فروش آن را ندارند.

اولین تراکنش کوه گوکس بعد از حدود یک ماه

کوه منحل شده Gox، در اولین تراکنش بزرگ خود از پایان ماه جولای، به تازگی حدود 12000 بیت کوین را به یک آدرس کیف پول جدید و ناشناس منتقل کرده است.

در 20 آگوست، صرافی 12000 بیت کوین به ارزش 709.4 میلیون دلار به آدرس کیف پول خالی ارسال کرد که با “1PuQB” شروع می شد. همچنین 1265 بیت کوین به ارزش 74.8 میلیون دلار را به آدرسی ارسال کرد که با “1Jbez” شروع می شد و به عنوان کیف پول سرد در پلتفرم Arkham Intelligence شناسایی می شد. از آن زمان تاکنون هیچ وجه دیگری منتقل نشده است.

مت گکس 13265 بیت کوین جابه جا کرده است - منبع: HODL15Capitalمت گکس 13265 بیت کوین جابه جا کرده است - منبع: HODL15Capital
Matt Gox 13265 بیت کوین جابه جا کرده است – منبع: سرمایه HODL15

این انتقال بزرگ می تواند به این معنی باشد که مت گکس در حال آماده شدن برای توزیع بیت کوین های بیشتری بین طلبکاران خود است. با این حال، الکس تورن، رئیس تحقیقات Galaxy، چیز دیگری را باور دارد.

تورن معتقد است که تنها مقدار کمی از وجوه منتقل شده (74.5 میلیون دلار) برای توزیع بین طلبکاران در نظر گرفته شده است و مابقی مبلغ به سیستم ذخیره سازی سرد که متعلق به دارایی های شرکت است منتقل می شود. .

در هر صورت، از 30 جولای (9 اوت) به بعد، این اولین تراکنش بزرگ بیت کوین از کوه Gox است. در اواخر جولای، مت گکس 47229 بیت کوین را در سه ساعت به سه کیف پول ناشناس منتقل کرد. در آن زمان، Arkham Intelligence حدس زد که 33105 بیت کوین به آدرسی متعلق به صرافی BitGo برای بازپرداخت طلبکاران منتقل شده است.

بر اساس داده های CryptoQuant، حدود 68 درصد از سرمایه Matt Goxبه طلبکاران بازگردانده شده است.

طلبکاران Mt. Gox بیت کوین های برگشتی را نگه داشتند و آنها را نفروختند

در زمان انتشار این مقاله، Mt. Gox هنوز 46164 بیت کوین به ارزش تقریبی 2.7 میلیارد دلار دارد. جالب اینجاست که برخلاف انتظارات، به نظر می رسد طلبکاران بیت کوین های بازپرداخت شده را حفظ کرده اند و هنوز آنها را نفروخته اند.

Lukas Enzersdorfer-Konrad، معاون مدیر عامل کارگزاری Bitpanda، می‌گوید که Matt Gox یکی از اولین صرافی‌های رمزنگاری بود و افرادی که از آن استفاده کردند جزو اولین پذیرندگان بیت کوین بودند. او می گوید:

برای آنها، بیت کوین فقط یک دارایی نیست، بلکه یک فناوری و ایده ای است که واقعاً به آن اعتقاد دارند. این بدان معنا نیست که آنها هرگز بیت کوین های خود را نمی فروشند، بلکه بر زمان و میزان فروش آنها تأثیر می گذارد.

ماریا کارولا، مدیر عامل صرافی StealthEX نیز می‌گوید که طلبکاران کوه Gox، ترجیح می‌دهند توکن‌های خود را نگه دارند، زیرا انتظار دارند در آینده قیمت بیت‌کوین افزایش یابد تا شاید سود بیشتری نصیبشان شود.

او همچنین می گوید که فروش فوری می تواند به معنای پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه سنگین باشد، در حالی که نگهداری بیت کوین به آنها اجازه می دهد تا برای شرایط بهتر بازار منتظر بمانند.

کوین تلگراف

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-08-21 11:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=335312

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.