افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

موانع پیوستن ستاره الجزایری به پرسپولیس – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 370659
موانع پیوستن ستاره الجزایری به پرسپولیس – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

روزنامه الجزیره علیرغم علاقه پرسپولیس به جذب آدام وناس از دلایل عدم پیوستن این بازیکن به سرخپوشان تهران نوشت. آدام وناس یکی از ستاره های بزرگ دهه اخیر فوتبال الجزایر بوده که سابقه بازی در تیم های بزرگ اروپایی از جمله ناپولی، لیل، بوردو و کالیاری را دارد. این بازیکن 27 ساله در حال حاضر […]

روزنامه الجزیره علیرغم علاقه پرسپولیس به جذب آدام وناس از دلایل عدم پیوستن این بازیکن به سرخپوشان تهران نوشت.

آدام وناس یکی از ستاره های بزرگ دهه اخیر فوتبال الجزایر بوده که سابقه بازی در تیم های بزرگ اروپایی از جمله ناپولی، لیل، بوردو و کالیاری را دارد. این بازیکن 27 ساله در حال حاضر بدون تیم است و با وجود پایان فصل نقل و انتقالات تابستانی می تواند به هر تیمی بپیوندد. چون او یک بازیکن آزاد است.

در روزهای اخیر رسانه ها از علاقه گاریدو، سرمربی اسپانیایی پرسپولیس برای جذب آدام واناس خبر دادند. روزنامه الجزایری آخرسا با تیتر «شاید پرسپولیس آدام وناس را از شبح بی تیم ماندن نجات دهد» نوشت: باشگاه پرسپولیس علاقه مند به جذب آدام وناس است. گاریدو این بازیکن را به خوبی می شناسد و به همین دلیل می خواست او را جذب کند، اما موانعی بر سر راه این انتقال وجود دارد. از جمله دستمزدهای ماهیانه متعددی که این بازیکن می خواهد و البته مشکل زبان و همچنین مصدومیت های پیاپی او که ممکن است مانع از تکمیل این انتقال شود.

پرسپولیس در ترکیب خود یک بازیکن الجزایری و یک بازیکن مراکشی دارد که در این فصل بهترین های این تیم بوده اند. هم گندوز و هم ایوب العمود عملکرد خوبی در تیم ارتش سرخ داشته اند و به بازیکنان محبوبی در بین هواداران تبدیل شده اند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)