افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

موانع و مشکلات مناطق آزاد جدید بررسی شد

  • کد خبر : 34499
موانع و مشکلات مناطق آزاد جدید بررسی شد

به گزارش بازار، حجت الله عبدالمالکی در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده در مناطق آزاد جدید ارائه کرد و گفت: مناطق آزاد جدید از بهمن ماه 1401 و با تصویب اساسنامه دارای شخصیت حقوقی کامل هستند. در دبیرخانه شورای عالی به نهایی کردن ساختار سازمانی این مناطق مانند انتخاب هیات مدیره و مدیران […]

به گزارش بازار، حجت الله عبدالمالکی در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده در مناطق آزاد جدید ارائه کرد و گفت: مناطق آزاد جدید از بهمن ماه 1401 و با تصویب اساسنامه دارای شخصیت حقوقی کامل هستند. در دبیرخانه شورای عالی به نهایی کردن ساختار سازمانی این مناطق مانند انتخاب هیات مدیره و مدیران اجرایی در ماه های آینده ادامه می دهیم.

عبدالمالکی افزود: بحث نهایی شدن طرح جامع توسعه مناطق آزاد جدید از دیگر موضوعات مهم در این مناطق است. پیش از این اقدامات، تعیین حریم اراضی متعلق به مناطق آزاد جدید و تکمیل صدور سند مالکیت زمین در محدوده و همچنین فرآیندهای مربوط به این مناطق به صورت جدی و مستمر در دبیرخانه شورای عالی کشور انجام می شود.

دبیر شورای عالی مناطق ویژه و آزاد اقتصادی همچنین از معاون اجرایی رئیس جمهور و مسئول هماهنگی سفرهای دکتر رئیسی به استان ها خواستار شد. در صورت امکان در تمامی سفرهای استانی به ویژه استان هایی که منطقه آزاد دارند منابعی برای توسعه زیرساخت های آن در نظر گرفته شود.

در ادامه این جلسه هر یک از مدیران اجرایی به ارائه نظرات و موانع موجود در حوزه خود پرداختند.

محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور پس از استماع نظرات و پیشنهادات مسئولین دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و مناطق آزاد جدید قول پیگیری و همکاری در پیشبرد اهداف مناطق آزاد جدید را داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=34499

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.