افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

موافقت نتانیاهو با پیشنهاد تیم مذاکره کننده برای دستیابی به توافق مبادله زندانیان

  • کد خبر : 281394
موافقت نتانیاهو با پیشنهاد تیم مذاکره کننده برای دستیابی به توافق مبادله زندانیان

به گزارش خبرآنلاین؛ همزمان دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نتانیاهو تاکید کرده است که جنگ بدون دستیابی به اهداف خود از جمله بازگشت اسرا و نابودی توانمندی های جنبش حماس پایان نخواهد یافت. دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی افزود: پیشنهاد مفصل ارائه شده توسط اسرائیل از جمله ماهیت تدریجی آن به اسرائیل […]

به گزارش خبرآنلاین؛ همزمان دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نتانیاهو تاکید کرده است که جنگ بدون دستیابی به اهداف خود از جمله بازگشت اسرا و نابودی توانمندی های جنبش حماس پایان نخواهد یافت.

دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی افزود: پیشنهاد مفصل ارائه شده توسط اسرائیل از جمله ماهیت تدریجی آن به اسرائیل اجازه می دهد تا این اهداف را حفظ کند.

به گزارش ایرنا، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی خود درباره جنگ علیه غزه اظهار داشت: رژیم صهیونیستی آتش بس جدیدی را پیشنهاد کرد که از طریق قطر به حماس ارسال شد.

رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد: پیشنهاد جدید اسرائیل نقشه راه آتش بس پایدار و آزادی همه گروگان ها (اسرا) است.

بایدن گفت: «این واقعاً یک لحظه تعیین کننده است. حماس باید این توافق را رعایت کند. زمان پایان دادن به جنگی است که حماس آغاز کرد.

پس از گذشت بیش از هفت ماه از تهاجم بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم هر روز به عمق بحران های داخلی و خارجی خود فرو می رود.

رژیم صهیونیستی در این مدت دستاوردی جز جنایت، کشتار، ویرانی، جنایات جنگی، نقض قوانین بین المللی، بمباران سازمان های امدادرسان و قحطی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل بدون توجه به دستاوردهای آینده در این جنگ شکست خورده است و حتی پس از گذشت هفت ماه نتوانسته است گروه های مقاومت را در منطقه کوچکی که سال ها در محاصره بوده و حمایت افکار عمومی جهان را به تسلیم وا دارد. برای ارتکاب جنایات آشکار در غزه از دست داده است.

310310

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=281394

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.