افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

موافقت با واگذاری سهام مغرب به کارکنان

  • کد خبر : 116844
موافقت با واگذاری سهام مغرب به کارکنان

به گزارش بازار، مالک رحمتی درباره واگذاری سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: مدتی است که سهام باشگاه های استقلال و پرسپولیس توسط سازمان خصوصی سازی عرضه شده است. رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه در مرحله جدید این واگذاری ها به دنبال احراز صلاحیت خریداران هستیم، اظهار داشت: در واقع از این […]

به گزارش بازار، مالک رحمتی درباره واگذاری سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: مدتی است که سهام باشگاه های استقلال و پرسپولیس توسط سازمان خصوصی سازی عرضه شده است.

رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه در مرحله جدید این واگذاری ها به دنبال احراز صلاحیت خریداران هستیم، اظهار داشت: در واقع از این نظر صلاحیت خریداران مهمتر از قیمت خصوصی سازی است. زیرا کسانی که خریدار این دو باشگاه بزرگ با جامعه ای هستند که طرفداران زیادی در کشور دارند باید صلاحیت کافی برای این موضوع را داشته باشند.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی در ادامه تصریح کرد: علاوه بر رسیدگی به موضوع صلاحیت واگذاری سهام این دو باشگاه، یکی از امتیازاتی که از سوی کمیته واگذاری به این دو باشگاه اعطا شده، واگذاری بخشی از سهام این دو باشگاه است. دو باشگاه به تعاونی ها. در صورتی که تعاونی های بزرگ با سرمایه قابل توجهی تشکیل شود و صلاحیت و ظرفیت لازم را برای واگذاری بخشی از سهام این دو باشگاه مثلا تا سقف 5 درصد داشته باشد، سازمان خصوصی سازی آمادگی دارد زمین ورود این تعاونی ها را فراهم کند.

رحمتی همچنین خبر داد: خبر خوب دیگر برای کارکنان و مدیران این دو باشگاه است; در خصوص بخشی از سهام ممتازی که همیشه در اختیار مدیران متخصص در نقل و انتقالات قرار می گرفت، هفته گذشته در جلسه واگذاری اصل 44 مقرر شد که درصدی از سهام این دو باشگاه در اختیار کارکنان متخصص و مدیران مستقر قرار گیرد. بر اساس معیارهای قانونی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=116844

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.