افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت چه گفتند؟

  • کد خبر : 333947
موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت چه گفتند؟

به گزارش رکنا از خانه ملت، در ابتدای این جلسه زهرا سعیدی مبارکه سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن شورای اسلامی با قرائت گزارش کمیسیون، موافقت این کمیسیون با محمد اتابک این را وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد. طاهری: اتابک تجارت نمی فهمد نماینده مردم در شورای اسلامی گفت: اولویتی از اتابک در […]

به گزارش رکنا از خانه ملت، در ابتدای این جلسه زهرا سعیدی مبارکه سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن شورای اسلامی با قرائت گزارش کمیسیون، موافقت این کمیسیون با محمد اتابک این را وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد.

طاهری: اتابک تجارت نمی فهمد

نماینده مردم در شورای اسلامی گفت: اولویتی از اتابک در حوزه تجارت از جمله تخصیص ارز و واردات و صادرات ندیدم. من چیزی از آنها در مورد سیستم معاملاتی و تقویت آن ندیدم.

مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان در شورای اسلامی در جلسه علنی مجلس در مخالفت با وزیر پیشنهادی صمت وی گفت: آقای اتابک مطالبی را که در کمیسیون مطرح شد متوجه نشدند. اتابک درباره تفکیک وزارت امنیت و تجارت گفت: هر چه مجلس بگوید اجرا می کنیم. آنها گفتند که تصویر فعلی را قبول ندارند، اما راه حلی برای این مشکل ندارند.

وی ادامه داد: سند توسعه صنعتی برخلاف فرمایشات رهبر انقلاب اجرا نشد، اما در برنامه هفتم توسعه این مشکل را پیش بینی کردیم و از آقای اتابک این موضوع را پرسیدم. آنها هیچ ایده ای در این مورد نداشتند. من دانش تجاری در او ندیدم.

طاهری تاکید کرد: اولویت بندی در حوزه تجارت و بازرگانی مانند تخصیص ارز و واردات صادرات را ندیدم. من چیزی از آنها در مورد سیستم معاملاتی و تقویت آن ندیدم. موضوع خودرو از دیگر موضوعاتی بود که در جلسات کمیسیون با اتابک به آن پرداخته شد. من به دنبال تغییر نظرات دوستان نیستم و فقط موضوعات مطرح شده در کمیته را مطرح می کنم.

ظهوریان: اتابک وضات صامت را نمی شناسد

نماینده مردم مشهد در شورای اسلامی گفت: آقای اتابک با وزارتخانه آشنایی ندارند و ممکن است چندین سال طول بکشد تا بتوانند از پس وضعیت برآیند. او مدیر خوبی در سطح شرکت است.

سید میثم ظاهریان نماینده مردم مشهد و کلات در شورای اسلامی در جلسه علنی مجلس با وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت مخالفت کرد و گفت: از وزرای ارائه کننده این طرح، آقای طرح اتابک ال. ضعیف ترین است برنامه های آنها اولویت ندارد. از جمله برنامه های آن حمایت از شرکت های کوچک، متوسط ​​و بزرگ است. ایجاد واحدهای جدید و سایر واحدها در برنامه آنهاست اما منابع محدود است و باید اولویت بندی شود. این موضوع ما را به یاد وزیر صمتی می اندازد که تلاش های متعددی از سوی بانک مرکزی برای کمک به خودروسازان انجام داد. امیدواریم وزرا لایحه معتدل تری و عملیاتی تری ارائه دهند.

عبدالحکیم آق ارکاکلی: اتابک نیروی شایسته ای است

در ادامه یکی از نمایندگان شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی معدن و تجارت تاکید کرد: مهندس اتابک می تواند در شرایط کنونی کشور در حوزه معدن به عنوان نیروی انسانی شایسته، توانمند و شایسته وارد این وزارتخانه شود. . امنیت

عبدالحکیم آق ارکاکولی نماینده مردم گنبدکاووس در میدان مجلس در جریان بررسی برنامه و صلاحیت های پیشنهادی وزیر صنعت معدن و تجارت در بیانیه حمایتی گفت: امروز زمان مناسبی برای وحدت ملی است. اما جهان بداند که نه روح ایران آشفته شده است و نه کشتی ایران بدون او سکاندار است و با تدبیر رهبری هوشمندانه و خردمند و همدلی قوای سه گانه و همه مردان سیاسی و نمایندگان ملت و مردم عزیز ایران در مسیر خدمت و سربلندی قوی تر از همیشه خواهند بود.

وی ادامه داد: هرکسی که وزیر صمت می شود باید فردی مستقل، متخصص، ضد فساد و اهل حوزه باشد تا بتواند این چالش ها را حل کند. جناب آقای مهندس اتابک فردی مومن، متدین و انقلابی، متخصص، متعهد و انقلابی است که شناخت صحیحی از صنعت تولیدی و مشکلات بخش خصوصی دارد و عملکرد ایشان به عنوان یک مهندس مدیر کارآمد در بخش خصوصی نشان دهنده ایشان است. قابلیت ها و سلامتی

متورزاده: اتابک عالمی است که خوب می اندیشد و عمل می کند

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی وزیر پیشنهادی صمت را فعال در عرصه صنعت، معدن و تجارت خواند و گفت: آقای اتابک محصول بروکراسی پیچیده اداری ما نیست، بلکه یک دانشگاهی است که خوب فکر می کند و خوب عمل می کند.

مصطفی متورزاده در دیدار علنی به عنوان حامی سید محمد اتابک وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه اتابک همه روابط تجاری را می داند، افزود: وزیر پیشنهادی باید تجارت را تسهیل کند و از فساد در این زمینه جلوگیری کند. باید در تجارت قاطعانه عمل کرد و مناطق مرزی نیاز به بازخورد مثبت و تبادلات مرزی دارند. چرا باید در بلوچستان خودرو و بنزین بفروشیم؟

وی در پایان گفت: روابط تجاری در مرزها را تقویت کنیم تا بتوانیم در آسایش و آرامش کامل زندگی کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=333947

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.