افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

مهندسی اردوگاه مقاومت در دست رزمندگان حماس می ماند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 401139
مهندسی اردوگاه مقاومت در دست رزمندگان حماس می ماند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

اطلاع رسانی کند خبرگزاری بیشترسرلشکر سلامی در پیامی غرور آفرین شهادت مجاهد نستوه و نخبه مقاومت اسلامی فلسطین “یحی ابراهیم حسن” گناهرئیس دفتر سیاسی حماس و اسطوره مبارزه با رژیم جنایتکار و وحشی صهیونیستی به ملت قهرمان فلسطین به ویژه رزمندگان حماس و جبهه مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت گفت. متن این پیام به شرح […]

اطلاع رسانی کند خبرگزاری بیشترسرلشکر سلامی در پیامی غرور آفرین شهادت مجاهد نستوه و نخبه مقاومت اسلامی فلسطین “یحی ابراهیم حسن” گناهرئیس دفتر سیاسی حماس و اسطوره مبارزه با رژیم جنایتکار و وحشی صهیونیستی به ملت قهرمان فلسطین به ویژه رزمندگان حماس و جبهه مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

به نام خداوند مهربان ترین، مهربان ترین است

از مؤمنان مردان آنها حق داشتند که قول دادند خدایا بالا برخی از آنها از او تصمیم گرفت ما او را دوست داریم و بین آنها از او منتظر است اشاره کردن تغییر کردند تعویض

شهادت غرورآفرین مجاهد نستوه و نخبه مقاومت اسلامی فلسطین «یحی ابراهیم حسن». گناهاینجانب به ریاست محترم دفتر سیاسی حماس و اسطوره مبارزه با رژیم جنایتکار و سفاک صهیونیستی به ملت قهرمان فلسطین بویژه رزمندگان حماس و جبهه مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

نام شهید یحیی. گناهاز امروز در کنار نام های معروف مبارزان فلسطینی مانند احمد یاسین و اسماعیل هانیه که در راه آزادسازی قدس شریف به شهادت رسیده اند می درخشد و آتش خشم مقاومت ضد صهیونیستی را شعله ورتر می کند و به فضل الهی در آینده ای نه چندان دور غاصبان میهن مقدس خواهند بود. کاهش یابد. به خاکستر

یحیی زیبا کردن یک جنگجوی شجاع با قدرت و یک فرمانده. کارشناس و شجاعی بود که در تبعید و آوارگی به دنیا آمد و با درک ظلم و جنایات صهیونیست ها از دوران کودکی و تجربه 23 سال زندان و مقاومت و جانبازی به آرمان و مبارزه ضد صهیونیستی پیوست او به سازماندهی مخفیانه مقاومت ادامه داد و به استراتژی محکم و مؤثری تبدیل شد و همراه با دیگر استوانه های مقاومت، حماس را به سازمانی قدرتمند تبدیل کرد و پس از شهادت اسماعیل. هانیه نامش تا لحظه شهادت کابوس وحشتناکی برای صهیونیست ها بود و بدن شیاطین غاصب و حامیان آنها را به لرزه در می آورد.

وی به عنوان نمادی تمام عیار از مبارزه و مقاومت ضد صهیونیستی در امت اسلام و جهان عرب و با روحیه انقلابی و فرماندهی موفق خود در سطوح راهبردی و عملیاتی به ویژه در معماری عملیات تاریخی «سیف» درخشید. اورشلیم و «طوفان الاقصی» با فروپاشی این همه است امنیت و اطلاعات رژیم صهیونیستی جامعه صهیونیستی را دچار سردرگمی راهبردی فاجعه باری کرد.

شهید زیبا کردن عزیز، نه در عمق تونل های مخفی غزه، در قلب میدان و در زمین و در خط مقدم نبرد با نظامیان صهیونیست، در لباس رزم و در حین فرماندهی و هدایت رزمندگان مقاومت، به این مهم دست یافت. فیض شهادت تا نمایش های واهی و دروغی که رژیم صهیونیستی از او می کند رسوایی کند.

به روح بلند و مطهر این شهید جلیل. مقصد ما درود می فرستیم و ایستادگی می کنیم، همانطور که جنبش مقاومت و حماس قدرتمند با شهادت دکتر اسماعیل انجام می دهند. هانیهبه کارگردانی و اجرای حماسه «شهید ابو ابراهیم از حرکت نایستاد، یحیی هم از این پس زیبا کردن حماسه آفرین و ایثارگر دیگری با قدرت بیشتر و ساختاری مستحکم تر و به یاری خداوند متعال با بهره مندی از حمایت مردم مقاوم و مستضعف فلسطین و مردم فهیم و مقتدر صفوف مقاومت ضد صهیونیستی را رهبری خواهد کرد. حامیان و همراهان محور مقاومت که اکنون به «جبهه بزرگ مقاومت» تبدیل شده است » شیشه زندگی و زندگی ظالمانه و جنایتکارانه سگ حر آمریکا در منطقه خود را زیر پای مجاهدان مؤمن امت اسلامی قرار داده است و علاوه بر طراحی قوانین قرارگاه مقاومت مقاومت فلسطین در برابر ضد صهیونیست ها و گرگ های خبیث تحت اراده مقاومت و در دست تعداد کافی از مبارزان حماس و کسانی که راه “شهدا” را ادامه می دهند. زیبا کردنو به دشمن صهیونیستی یادآوری می کند که تشدید جنگ و بحران راهی برای فرار از باتلاقی که خودش ایجاد کرده نخواهد بود.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401139

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.