افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

مهم نیست که چگونه به تیرگی پوست خود پرداخته اید، رنگ آن تغییر نکرده است؟ / به این ترتیب پوست شما در عرض دو سه روز سفید می شود.

  • کد خبر : 196522
مهم نیست که چگونه به تیرگی پوست خود پرداخته اید، رنگ آن تغییر نکرده است؟  / به این ترتیب پوست شما در عرض دو سه روز سفید می شود.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- زیبایی برای خانم ها بسیار مهم است. زنان حتی به خاطر رنگ پوستشان غمگین یا خوشحال هستند. اگر مثلاً پوستی نرم و شاید پر از جوش و لک داشته باشند چه؟ حالا جدا از اینکه جوش های زیادی روی پیشانی و پشت ایجاد می شود […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- زیبایی برای خانم ها بسیار مهم است. زنان حتی به خاطر رنگ پوستشان غمگین یا خوشحال هستند. اگر مثلاً پوستی نرم و شاید پر از جوش و لک داشته باشند چه؟ حالا جدا از اینکه جوش های زیادی روی پیشانی و پشت ایجاد می شود که افراد را آزار می دهد، تیرگی یا روشن بودن پوست هم مهم است. خب، احتمالاً همه ما در حین قرار گرفتن در معرض نور خورشید، تغییر رنگ و تیره شدن پوست خود را تجربه کرده ایم. در واقع ملانین زیادی وجود دارد که رنگ پوست را تیره می کند و معمولاً روی دست ها و پاها به دلیل قرار گرفتن در معرض نور قابل توجه است.

اما راه حل چیست؟ آیا راهی برای بازگرداندن رنگ پوست وجود دارد یا باید با این مشکل مواجه شویم؟ خب پاسخ این است که قطعا نیازی نیست در ناراحتی خود بمانید و مشخصه آن این است که می توانید با راه حل های ساده و حتی خونی به پوست کدر برسید و رنگ آن را بازیابی کنید. فقط با ما بمان

بهترین راه برای روشن کردن رنگ پوست دست و پا.

شاید باور نکنید اما لیمو

در اینجا باید مقداری شکر روی یک تکه لیمو بپاشید، سپس آن را روی پوست خود بمالید و بمالید، کثیفی و سلول های مرده خود به خود از بین می روند! بعد از یک دقیقه قطعه مورد نظر را بشویید و هفته ای یک بار این کار را تکرار کنید.

یکی دیگر از روش های خاص لیمو این است که می توانید آب لیمو و عسل را مخلوط کرده و روی دست یا پاهای خود بمالید. اجازه دهید 10 دقیقه بماند و سپس محل را با آب بشویید. بهتر است این کار را دو بار در روز انجام دهید!

نکته: فراموش نکنید بعد از استفاده از لیمو یک مرطوب کننده خوب بزنید تا پوستتان خشک نشود و همچنین 1 تا 2 ساعت زیر نور آفتاب نمانید!

برنزه

ماست سفید است و شما را سفید می کند.

در اینجا باید ماست را روی نواحی تیره پوست بمالید و چند دقیقه ماساژ دهید و اجازه دهید 10 تا 15 دقیقه بماند و سپس کاملا با آب بشویید. برای بسته شدن و احساس درمان از این قرص 1-2 بار در روز استفاده کنید.

راه حل دیگر این است که به مقدار مساوی ماست و گلاب را مخلوط کنید و سپس یک قاشق چایخوری گلیسیرین گیاهی به آن اضافه کنید.

فراموش نکنید که باید دست ها یا پاهای خود را به خوبی ماساژ دهید تا کاملا جذب شود و سپس بگذارید یک شب بماند و در نهایت صبح روز بعد با آب سرد بشویید. بهتر است این کار را یک بار در روز قبل از خواب انجام دهید.

^1CADB934A86FBF99AA47809CD0A21443507D16A50C1F598188^pimgpsh_fullsize_distr

با گوجه فرنگی سالاد درست نکنید. بگذار تاریک شود!

خوب در اینجا شما باید یک تکه کوچک گوجه فرنگی را مستقیماً روی قسمت تیره شده به مدت دو یا سه دقیقه قرار دهید. صبر کنید تا روی پوست شما خشک شود و سپس آن را با آب بشویید.

بهتر است این کار را قبل از دستشویی انجام دهید و نتیجه را ببینید.

اما روش جایگزین چیست؟ این شامل مخلوط کردن آب گوجه فرنگی تازه و دوغ به نسبت 2: 1 و اعمال آن به قسمت مورد نظر با یک تکه پنبه است.

یک ساعت صبر کنید و سپس حمام کنید. استفاده از این درمان را یک بار در روز فراموش نکنید.

گزینه دیگر این است که مقدار مساوی آب گوجه فرنگی و آب لیمو را با هم مخلوط کنید، سپس آن را روی پوست خود بمالید و بگذارید یک ربع بماند و سپس آن را بشویید. خوب است این درمان را یک یا دو بار در روز تکرار کنید.

تحت عنوان



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=196522

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.