افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

مهم نیست ترفند آرایش؛ راز شادابی، جوانی و زیبایی صورت در سرم لیفتینگ و کانتور چشم است

  • کد خبر : 26085
مهم نیست ترفند آرایش؛  راز شادابی، جوانی و زیبایی صورت در سرم لیفتینگ و کانتور چشم است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز یکی از باورهای غلط در بین زنان این است که برای جوان‌تر به نظر رسیدن یا جوان‌تر به نظر رسیدن باید تحت عمل‌های جراحی گران قیمت و خطرناک یا ترفندهای زیبایی مضر قرار گیرند. در حالی که این یک باور اشتباه است زیرا هر خانم […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز یکی از باورهای غلط در بین زنان این است که برای جوان‌تر به نظر رسیدن یا جوان‌تر به نظر رسیدن باید تحت عمل‌های جراحی گران قیمت و خطرناک یا ترفندهای زیبایی مضر قرار گیرند. در حالی که این یک باور اشتباه است زیرا هر خانم زیبایی برای داشتن پوستی شاداب و چهره ای جوان فقط باید به سلامت پوست و موهای خود توجه کند. بنابراین بهتر است به جای روش های فوق از روتین پوست و برخی محصولات مراقبتی و سفت کننده استفاده کنید. به عنوان مثال فراموش نکنید که استفاده از محصولات مرطوب کننده مناسب و سازگار با پوست، کرم های مرطوب کننده و شوینده ها نقش مهمی در سلامت پوست دارند. البته گاهی پیش می آید که با وجود استفاده از همه آنها، باز هم فکر می کنید که پوستتان به محصول مراقبتی دیگری نیاز دارد. این به طور طبیعی اتفاق می افتد و با افزایش سن، قطعا به محصولات دیگری مانند سرم سفت کننده و ضد پیری یا کرم دور چشم نیاز خواهید داشت، بنابراین جای نگرانی نیست. حتی اگر ریزش موی موقتی دارید، توصیه می کنیم از سرم ضد ریزش استفاده کنید.

همانطور که می دانید پیشگیری بهتر از درمان است، پس بهتر است قبل از بروز چنین مشکلاتی از این محصولات استفاده کنید تا تا حد زیادی از آنها پیشگیری کرده باشید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از جدیدترین محصولات مراقبت از پوست و مو آشنا شوید.

با سرم ریزش مو Phyto Rapunzel Kase همراه باشید

یکی از اتفاقات رایج در بین خانم ها ریزش مو به دلیل آلودگی محیطی یا استفاده از محصولات شیمیایی رنگ مو است. از آنجایی که این یک واقعیت ناخوشایند است، برای پیشگیری و جلوگیری از آن، بهتر است از سرم ضد پرز فیتو استفاده کنید. این سرم جوان کننده با افزایش رشد موی سالم در افراد، روی حجم و سلامت موها معجزه خواهد کرد. علاوه بر این، این سرم مو با افزایش تولید کراتین و ضخیم شدن مو، مواد مغذی لازم را تامین می کند، دارای خواص ضد پیری است که روند پیری مو را کند می کند و از نازک شدن تارهای مو جلوگیری می کند. ویتامین B6 و پانتنول موجود در این سرم موها را بازسازی و تغذیه می کند و عصاره هسته انگور از مو در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند.

پوست سر و مو

پوست سر و مو

خبر خوب برای پوست های چرب؛ سرم اسید سالیسیلیک 2% معمولی

پوست های چرب نسبت به پوست های خشک کمتر مستعد پیری و چین و چروک هستند، اما این بدان معنا نیست که نیازی به سرم و مراقبت از پوست خود نخواهید داشت. پیشنهاد ما استفاده از سرم اسید سالیسیلیک ۲ درصد معمولی برای پوست شاداب و جوان است. این سرم محصولی بر پایه آب است که با لایه برداری ملایم پوست منافذ را تمیز کرده و از مسدود شدن منافذ و آکنه جلوگیری می کند. علاوه بر این، این سرم ناهنجاری های پوستی را برطرف کرده و بافت پوست را بهبود می بخشد. لک های پوستی، جوش های سرسیاه و آکنه را بهبود می بخشد و پوست را روشن می کند.

پوست سر و مو

پوست سر و مو

کرم دور چشم سفت کننده شیسیدو; معجزه ای به نام کرم

یکی از مناطقی که قبل از سایر قسمت های صورت چین و چروک می شود، اطراف چشم ها است، به همین دلیل استفاده از کرم دور چشم در روتین پوست شما ضروری است. کانتور چشم شیسیدو لیفتینگ علائم خستگی و پیری پوست را از بین می برد تا پوستی روشن و صاف داشته باشید. افتادگی پوست را درمان می کند و پوست را لیفت می کند. چین و چروک، پف و تیرگی دور چشم را از بین می برد و پس از یک هفته استفاده، اثر این کرم برای رفع افتادگی پوست، کاهش تیرگی و چین و چروک نمایان می شود.

کرم چشم

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=26085

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.