افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

مهمترین اخبار پلیس 24 ساعت گذشته مازندران

  • کد خبر : 407566
مهمترین اخبار پلیس 24 ساعت گذشته مازندران

بازدید از ۱۶۲۳ واحد صنفی مازندران برای رفع چرخه اختلاس رئیس پلیس آگاهی استان از کشف اموال مسروقه و دستگیری سارقان و اختلاس گران توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان و رسیدگی به کودتا در استان خبر داد. سرهنگ کارآگاه «علی کیصری» گفت: در اجرای طرح مبارزه با سارقان مختلف به منظور کاهش انواع سرقت در […]

بازدید از ۱۶۲۳ واحد صنفی مازندران برای رفع چرخه اختلاس

رئیس پلیس آگاهی استان از کشف اموال مسروقه و دستگیری سارقان و اختلاس گران توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان و رسیدگی به کودتا در استان خبر داد.

سرهنگ کارآگاه «علی کیصری» گفت: در اجرای طرح مبارزه با سارقان مختلف به منظور کاهش انواع سرقت در حوزه امنیتی استان، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران با اعلام این خبر گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با اقدامات گسترده فنی و علمی، تحقیقات میدانی و رصد تردد سارقان حرفه ای مراجعه کننده به مشاغل پرخطر از جمله دونده را به عمل آوردند. . ، زیاتی، مشاغل و …. در مجموع یک هزار و 623 مورد کسب و کار پرخطر در استان به صورت میدانی مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا 67 متهم و مجرم شناسایی، دستگیر و برای آنها سیر مراحل قانونی تشکیل شد و در این بازدیدها اقلامی از قبیل کابل برق، کابل مخابرات، انواع وسایل منزل و موتورسیکلت های مسروقه کشف شد. 6 ماهه اول سال جاری ارزش اموال مذکور بیش از 19 میلیارد ریال است.

سرهنگ قیصری با بیان اینکه کشف سرقت های مذکور تاثیر بسزایی در جلوگیری از 11 درصد از وضعیت و از بین بردن چرخه اختلاس داشته است، تصریح کرد:

436 خودروی مسروقه از ابتدای سال تاکنون در مازندران کشف شد

رئیس پلیس پیشگیری استان از کشف 436 دستگاه خودرو سرقتی توسط ماموران و پاسگاه های انتظامی استان مازندران از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

سرهنگ “مهدی خادمی” در این خصوص گفت: ماموران یگان امداد و نجات، کلانتری ها و کلانتری های استان در ادامه مبارزه با سرقت موفق به کشف 436 دستگاه خودرو مسروقه شدند.

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران تصریح کرد: پلیس استان از ابتدای سال تاکنون 75 درصد از سرقت های خودرو را کشف کرده است.

وی همچنین به کاهش 28 درصدی وقوع سرقت خودرو در استان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در این راستا 204 سارق خودرو نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ خادمی با اشاره به تلاش مستمر نیروی انتظامی استان برای کاهش فراوانی جرائم به ویژه سرقت گفت: برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی در دستور کار پلیس قرار دارد.

کشف 3000 تن خوراک فاسد در مازندران

نماینده انتظامی استان از کشف 3 هزار تن خوراک فاسد به ارزش 360 میلیارد ریال و دستگیری یک تاجر حرفه ای خبر داد.

سردار سیدموسی حسینی در تشریح این خبر گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی مازندران در راستای اجرای طرح مبارزه با مفسدان اقتصادی و سوداگران کالا، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند اقدامات اطلاعاتی

وی از شناسایی یک انبار بزرگ نهاده های دامی پوسیده و وارداتی در یکی از بنادر استان مازندران خبر داد و افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی مقام قضایی این انبار 3 هزار تنی را مورد بازرسی کامل قرار دادند. آنها نهاده های دامی فاسد، مانند ذرت که از خارج وارد شده بود، کشف کردند.

جانشین انتظامی مازندران تصریح کرد: در این عملیات یک تاجر حرفه ای در حوزه اقتصادی دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

سردار حسینی با بیان اینکه کارشناسان ارزش نهاده های دامی مفسده کشف شده را 360 میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: تامین امنیت اقتصادی شهروندان از وظایف ذاتی پلیس است که با مشارکت مردمی افزایش می یابد.

سارقان پمپ آب کشاورزی در محمودآباد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی محمود آباد از کشف پمپ آب مسروقه و دستگیری 2 سارق سابقه دار در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “محمود حسین زاده” همکاری همه جانبه و به موقع مردم با پلیس را یکی از عوامل تاثیرگذار در پیشگیری از وقوع جرائم برشمرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی با مقابله قاطعانه با مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به صورت شبانه روزی در صدد تامین امنیت است.

و افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت پمپ آب کشاورزی در شالیزارهای یکی از روستاها، پلیس آگاهی پیگیری ویژه موضوع را در دستور کار قرار داد.

فرمانده انتظامی شهرستان محمود آباد اظهار داشت: ماموران پلیس پس از انجام تحقیقات، بررسی مدارک و شکل و نحوه سرقت ها موفق به شناسایی مخفیگاه سارقان در یکی از محله های اطراف شهر محمود شدند. آباد. وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه سارقان را در مخفیگاه خود بازداشت و در بازرسی از مخفیگاه 5 دستگاه پمپ آب و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از اعتراف متهم به 8 فقره سرقت خبر داد و گفت: سارقان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قضایی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ حسین زاده در پایان وقوع جرایمی مانند سرقت و تاثیر منفی آن در سطح جامعه را ایجاب می کند که پیشگیری از آن یکی از اولویت های اصلی پلیس در اجرای ماموریت ها باشد و اظهار داشت: مهمترین اولویت برنامه های پلیس اقدامات پیشگیرانه برای پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت با همکاری مردم است.

شهدا و خانواده هایشان صاحبان اصلی انقلاب هستند

فرمانده انتظامی استان در نخستین ادای احترام به شهدای نیروی انتظامی شهرستان «سیمرغ» گفت: شهدا و خانواده های آنان صاحبان اصلی انقلاب هستند.

سردار “حسن مفخمی شهرشتانی” در اولین یادواره شهدای نیروی انتظامی شهرستان سیمرغ، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و گفت: هر چه داریم به برکت خون پاک شهدای والامقام است و شهدا و خانواده هایشان هستند. صاحبان اصلی انقلاب و حفظ اقتدار نظام».

وی امنیت و اقتدار ایران اسلامی را از دیگر برکاتی برشمرد که با تقدیم خون هزاران شهید والامقام به دست آمده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت «سید حسن نصرالله و شهید یحیی سنور» گفت: این شهدا اسطوره های مقاومت هستند که شهادتشان امید پیروزی را در دل حزب اللهی ها بیشتر کرد.

سردار مفخمی با بیان اینکه حضور در این یادواره مایه افتخار من و چند تن از همکارانم بود، تصریح کرد: شهدای عزیز و والا مقام مایه افتخار و برکت کار و زندگی ما هستند.

فرمانده انتظامی مازندران تاکید کرد: تکریم مقام شامخ شهدا کمترین چیزی است که می تواند دلهای داغدار خانواده های معظم شهدا را آرام کند.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم سردار مفخمی با اهداء لوح سپاس از خانواده های معظم شهدا تجلیل کرد.

مازندران / مسعود پاشنا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407566

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.