افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

مهمترین اخبار پلیس 24 ساعت گذشته مازندران

  • کد خبر : 406320
مهمترین اخبار پلیس 24 ساعت گذشته مازندران

35 شهروند با تهدید به انتشار عکس خصوصی در فضای مجازی اخاذی شدند! سرهنگ داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری فردی که با تهدید به انتشار عکس های خصوصی اقدام به زورگیری از 35 شهروند بابلی کرده بود خبر داد. سرهنگ علی داداش تبار درباره این خبر گفت: در پی شکایت مردم مبنی […]

35 شهروند با تهدید به انتشار عکس خصوصی در فضای مجازی اخاذی شدند!

سرهنگ داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری فردی که با تهدید به انتشار عکس های خصوصی اقدام به زورگیری از 35 شهروند بابلی کرده بود خبر داد.

سرهنگ علی داداش تبار درباره این خبر گفت: در پی شکایت مردم مبنی بر زورگیری در فضای مجازی توسط فرد ناشناس و تهدید به انتشار تصاویر و افترا در شبکه های اجتماعی، موضوع به ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت. . گرفت

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، کارشناسان پلیس آگاهی رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار دادند و با انجام اقدامات فنی و تخصصی، متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه با هماهنگی قضایی وی را بازداشت کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل بیان کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به ارتکاب 35 فقره زورگیری اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ داداش تبار از کاربران شبکه های اجتماعی خواست از ارسال عکس های خصوصی خود به افراد ناشناس خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه مزاحمت در فضای مجازی سریعا موضوع را به اعضای خانواده خود اطلاع داده و به پلیس اطلاع دهند.

کشف 34 میلیارد کالای مسروقه / 252 سارق و اختلاسگر دستگیر شدند

سرهنگ کارآگاه علی کیصری گفت: در اجرای طرح مبارزه با سارقان در راستای کاهش جرم سرقت، موضوعات در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان، ارتقاء سطح آگاهی شهرستان ها و کلانتری ها و کلانتری ها در سطح استان که با دانش فنی و علمی گسترده، تحقیقات میدانی و رصد تحرکات سارقان حرفه ای را شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران تصریح کرد: در جریان اجرای تحقیقات، کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی لازم با استفاده از ابزار موجود، سارقان و غارتگران اماکن دولتی، منازل و احشام را به طور جداگانه شناسایی کردند.

وی افزود: در همین راستا با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی ضربتی 252 مظنون و سارق دستگیر و سارقان مورد نظر به بیش از 321 فقره سرقت اعتراف کردند و ارزش صحنه های توصیف یا اعتراف و کشف شد. . این اموال بیش از 34 میلیارد ریال است که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ قیصری خاطرنشان کرد: اجرای طرح 72 ساعته مذکور در استان منجر به کاهش 15 درصدی انواع سرقت شد و در این طرح انواع خودروهای مسروقه، احشام، اقلام سرقتی از اماکن دولتی، طلاجات . جواهرات و سایر اموال مسروقه نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران در پایان از شهروندان خواست با توجه به هشدارهای پلیس، در صورت مشاهده مورد مشکوک مراتب را سریعاً به پلیس 110 اطلاع دهند و از سامانه های مدرن مانند سامانه ماها و GIS و … استفاده کنند. .، جهت پیشگیری و کشف علمی جرم.

دستگیری اراذل و اوباش نوظهور در ساری

سرهنگ عبدالله حسن زاده اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان ساری طرح برخورد قاطع با اراذل و اوباش را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری افزود: ماموران در حین گشت زنی دو باندباز را مشاهده کردند که همراه با قمه و اسپری فلفل موجب رعب و وحشت شهروندان و بر هم زدن نظم و امنیت اجتماعی شده و در اقدامی مقتدرانه و قاطع دستگیر شدند. انجام داد

ایجاد انگیزه و فرصت های شغلی یکی از اهداف مسابقات مهارت آموزی است

سرهنگ پاسدار حسین شریف پور در مراسم اختتامیه دومین دوره آموزشی مسابقات تربیتی پرسنل کشوری فرجا که در سالن اجتماعات شهید سلیمانی ستاد فرماندهی نیروی انتظامی فراجا برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری مسابقات مهارت آموزی، فرهنگ سازی است. آموزش در بین اعضای خدمات کارکنان

سرهنگ شریف پور ایجاد انگیزه و فرصت های شغلی را از اهداف برگزاری این مسابقات عنوان کرد و ادامه داد: کسب تجربه از مربیان و برگزاری مسابقات و شناسایی نقاط قوت و ضعف می تواند در آینده فردی سربازان تاثیرگذار باشد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران تصریح کرد: 106 شرکت کننده در چهار رشته «برق ساختمان، عکاسی دیجیتال، خیاطی مردانه و آمادگی جسمانی» در دومین دوره مسابقات آموزشی نیروی خدماتی شرکت کردند که در هر رشته 3 نفر برگزیده شدند.

سرهنگ شریف پور با بیان اینکه سربازان پس از ایجاد شغل باید این مهارت ها را به دیگران بیاموزند، گفت: هدف ما از برگزاری دوره های آموزشی در درجه اول توانمندسازی و اشتغال زایی است تا جایی که سربازی پس از پایان خدمت بتواند بعد از خدمت شما مشغول به کار شود.

مسعود پاشنا/مازندران

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406320

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.