افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

مهمترین اخبار پلیس 24 ساعت گذشته مازندران

  • کد خبر : 405194
مهمترین اخبار پلیس 24 ساعت گذشته مازندران

کشف کالاهای مسروقه 12 میلیاردی در ساری رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از شناسایی و دستگیری سه سارق و کشف 12 میلیارد کالای مسروقه در ساری خبر داد. سرهنگ کارآگاه علی قیصری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار […]

کشف کالاهای مسروقه 12 میلیاردی در ساری

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از شناسایی و دستگیری سه سارق و کشف 12 میلیارد کالای مسروقه در ساری خبر داد.

سرهنگ کارآگاه علی قیصری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی گسترده، مخفیگاه 3 سارق حرفه ای را شناسایی و با هماهنگی قضایی 3 متهم را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه متهمان پس از بازداشت در بازجویی های دقیق پلیسی به 5 فقره سرقت اعتراف کردند، گفت: ماموران پلیس آگاهی در این ماموریت مقادیر زیادی اموال مسروقه از جمله انواع مخابراتی کشف کردند. . باتری های دکل، کابل های سقفی، کابل های مخابراتی و تجهیزات تخصصی. ارتباطی به ارزش تقریبی 12 میلیارد ریال کشف کردند.

نوامبر 1403 اعزام اعضای خدمات دانشگاهی و غیرآکادمیک

جانشین وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران گفت: اعزام مشمولان تحصیلی و غیر دانشگاهی از پایگاه خدمت رسانی آبان 1403 ساعت 30:30 روز سه شنبه 10 آبان ماه 1403 در 2 نقطه استان انجام می شود.

وی تصریح کرد: بر این اساس واجدین شرایط شهرستان های گلوگاه، بهشهر، نکا، میاندورود، ساری، جویبار، سیمرغ، قائم شهر، سوادکوه، بابل، آمل، فریدونکنار و بابلسر از محل تعیین شده در پارک شهید زارع شهرستان از ساری هستند. . واقع در 2 کیلومتری جاده نکا در ساعت مقرر به مراکز آموزشی اعزام می شود.

سرهنگ کریم پور در ادامه اظهار داشت: اهالی شهرستان های محمودآباد، نور، نوشهر، چالوس، کلاردشت، عباس آباد، تنکابن و رامسر باید در ساعت مقرر به مجتمع نفریحی سیترا (ساحل حسینی) شهرستان نوشهر مراجعه کنند تا به مراکز آموزشی اعزام شوند. .

وی افزود: کلیه رشته های واگذار شده به مراکز آموزشی داخل استان از جمله مراکز آموزشی شهید ادیبی مرزن آباد چالوس، شهید قاسمیان شیرگاه و المهدی(عج) سپاه بابل با کد 536 دانش آموزان طرح هجرت. با کد 719 و 720. و شهید آیت الله خاتمی یزد (قرارگاه خاتم سازی) با کد 388 به صورت انفرادی در ساعت مقرر در مراکز آموزشی ارائه شود.

وی تاکید کرد: متقاضیان باید اصل مدارک مورد نیاز (کارت اعزام، کارت مرجع، کارت واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص افراد متاهل، سربازی یا والدین تحت تکفل، گواهی فوت والدین، جانبازان و بستگان درجه یک شهدا و…) با ایشان.

کریم پور خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان قبل از ورود به مراکز آموزشی باید لوازم بهداشتی شخصی مانند کوتاه کردن مو، تمیز کردن ناخن و … را به همراه داشته باشند.

جانشین خدمت عمومی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به ماده 19 قانون خدمت وظیفه عمومی یادآور شد: مشمولانی که به سن 18 سال تمام رسیده اند پس از انتشار آگهی احضاریه باید در سازمان وظیفه عمومی در محدوده سازمان وظیفه عمومی حاضر شوند. 6 ماه و سازمان موظف است حداکثر مدت 6 ماه مشمولان خدمت را تعیین و طبق مقررات به خدمت اعزام و یا از خدمت معاف کند.

کشف 28 تن چوب جنگلی قاچاق در ساری

افسر انتظامی مازندران از کشف 28 تن چوب قاچاق و توقیف دو دستگاه کامیون و یک دستگاه نیسان در شهرستان ساری خبر داد.

سردار سیدموسی حسینی با اعلام این خبر افزود: ماموران کلانتری هولار شهرستان ساری در راستای مبارزه با قاچاق محصولات جنگلی در مسیر حوزه استحفاظی به دو دستگاه کامیون و یک دستگاه نیسان حامل چوب مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران خودروها را متوقف و 28 تن چوب برداشت غیرمجاز از جنگل های ساری را کشف کردند.

افسر انتظامی مازندران تصریح کرد: رانندگان کامیون و نیسان پس از شکایت به مرجع قضایی معرفی و محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی ساری تحویل داده شدند.

توقیف خودروهایی که به دلیل رانندگی خطرناک در بهشهر تصادف کردند

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از توقیف و نمایش 4 خودرو در ملاء عام به دلیل رانندگی خطرناک و تماشایی و ارتکاب تصادفات منجر به تخلف در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی اکبر قلی پور در تشریح جزییات این خبر گفت: پس از دریافت گزارشات مردمی مبنی بر انجام حرکات زرق و برق دار، خطرناک و حادثه ساز، مانور، بی انضباطی ترافیکی و آلودگی صوتی توسط 4 راننده خودرو، موضوع را بررسی کردند. در آنها دستور کار خود را تعیین کردند.

وی افزود: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی با هماهنگی قضایی موفق شدند 4 خودرو را توقیف و روی داربست قرار دهند تا به رانندگان متخلف درس عبرت بدهند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر تصریح کرد: علاوه بر اعمال قانون برابر قانون تخلفات رانندگی، نمره منفی در سوابق گواهینامه رانندگی ثبت و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال شد.

کشف بیش از 50 هزار نخ سیگار و دخانیات قاچاق در کلاردشت

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از کشف 55 هزار و 200 نخ سیگار خارجی و 234 پاکت تنباکوی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ناصر صالحی در تشریح این خبر گفت: در چارچوب اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی شهرستان حین گشت زنی در حوزه امنیتی به یک دستگاه خودرو و یک دستگاه کامیون مزدا مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران در بازرسی دقیق از خودرو 2 هزار و 760 بسته سیگار خارجی و 234 بسته تنباکوی قاچاق کشف کردند که متهم به همراه تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

کشف خودروی مسروقه و دستگیری سارق در نور

فرمانده انتظامی شهرستان نور از کشف یک دستگاه خودرو مسروقه و دستگیری سارق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کارآگاه احمد امینی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری 11 نور پاسداران حین گشت زنی به یک دستگاه وانت مشکوک شدند که پس از استعلام شماره پلاک خودرو مشخص شد خودروی مسروقه است. و بلافاصله با اقدامات پلیسی خودرو توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نور افزود: با بررسی های به عمل آمده متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

جایگاه والای خانواده شهدا به عنوان نماد ایثار و ایثار.

رئیس فرماندهی انتظامی کشور در دیدار با خانواده شهید «پوریا عبادی» گفت: خانواده های شهدا به عنوان نماد ایثار و ایثار از جایگاه والایی برخوردارند.

رئیس فرماندهی انتظامی کشور به همراه فرمانده انتظامی استان مازندران به منظور ارج نهادن به رشادت های شهدا در عرصه امنیت و صبر و استقامت خانواده های آنان با خانواده شهید پوریا عبادی دیدار و گفتگو کردند. در شهرستان میاندورود.

در این دیدار سردار نبی اله روحی ضمن ابلاغ پیام سردار رادان رئیس پلیس کشور به خانواده این شهید والامقام گفت: امنیت و آرامش کنونی کشور ایران در منطقه مرهون است. فداکاری و فداکاری فرزندان درگذشته این سرزمین که جان عزیز خود را از دست دادند.»

مازندران / مسعود پاشنا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405194

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.