افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

مهمترین اخبار پلیس 24 ساعت گذشته مازندران

  • کد خبر : 402596
مهمترین اخبار پلیس 24 ساعت گذشته مازندران

نجات کشیش نکائی از چاهی به عمق 9 متر در جنگل سرهنگ عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا از نجات یک کشیش نکایی مفقود شده در منطقه «زرندین» این شهرستان خبر داد. سرهنگ قاسم عزیزی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر ناپدید شدن یک دامدار 28 […]

نجات کشیش نکائی از چاهی به عمق 9 متر در جنگل

سرهنگ عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا از نجات یک کشیش نکایی مفقود شده در منطقه «زرندین» این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قاسم عزیزی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر ناپدید شدن یک دامدار 28 ساله در جنگل های زرندین شهرستان نکا، بلافاصله واحد گشت کلانتری به محل حادثه اعزام شد. مکان مورد نظر

وی افزود: با تلاش ماموران کلانتری پی راجه و همکاری یک واحد آتش نشانی در محل تردد و مفقود شدن کشیش، سرانجام این فرد در حین سقوط پیدا و در یک 9 متری محبوس شد. – چاه عمیق و برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا با بیان اینکه خانواده این دامدار از زحمات پلیس و امدادگران شهرستان نکا قدردانی کردند، گفت: این دامدار برای جستجوی احشام وارد جنگل شده بود و به دلیل خستگی و عدم دقت به طور ناگهانی سقوط کرد. وارد چاه شد و بعد از 2 ساعت تلاش پلیس و سایر نیروهای امدادی نجات یافت.

پیشبرد اهداف سازمانی با کمک نخبگان و هوش مصنوعی

سردار مفخمی فرمانده انتظامی استان مازندران در نشست علمی با مدیران دانشگاه ها بر استفاده از هوش مصنوعی و کمک نخبگان علمی در پیشرفت و اهداف سازمانی کشور تاکید کرد.

در ستاد فرماندهی انتظامی استان مازندران، حول محور «جهاد علمی» نشست علمی با روسای دانشگاه ها، مؤسسات و مراکز تحقیقاتی با حضور «سردار حسن مفخمی» برگزار شد.

در این نشست روسای دانشگاه ها و مسئولان پژوهشگاه ها بر کاربردی بودن مهارت ها و رشته های تحصیلی و استفاده صحیح از نخبگان علمی در ارتقای کیفیت محصولات و خدمات در جهت پیشرفت و ارتقای علمی کشور تاکید کردند.

سردار حسن مفخمی شهرشتانی طی سخنانی بر استفاده صحیح و توجه ویژه به نخبگان علمی و تشویق و تشویق آنان در جهت تامین نیروی انسانی کارآمد و موثر در جامعه برای خدمت به کشور عزیزمان ایران و نظام مقدس اسلامی تاکید کرد. جمهوری.

وی با اشاره به استفاده از هوش مصنوعی در انجام ماموریت های پلیس و ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان گفت: با کمک نخبگان علمی دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی و استفاده از هوش مصنوعی برای انجام موفقیت آمیز ماموریت های پلیس و پیشگیری جرایم و صدمات ما از خدمات اجتماعی حداکثر استفاده را خواهیم کرد.

گفتنی است در پایان این دیدار روسای دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی با اهدای لوح از زحمات و تلاش های سردار حسن مفخمی شهرشتانی و تمامی ماموران انتظامی مازندران در برقراری نظم و امنیت قدردانی کردند.

توقیف موتور سنگین 1300 سی سی قاچاق در محمودآباد

سرهنگ حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش 8 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “محمودحسین زاده” درباره این خبر گفت: برای برخورد با مزاحمان خیابانی، مخلان نظم و امنیت عمومی، طرح برخورد با رانندگان موتورسیکلت سنگین و قاچاقچیان در شهرستان محمودآباد اجرا شده است.

و می افزاید: ماموران کلانتری در عملیاتی موفق به کشف و ضبط یک دستگاه موتورسیکلت 1300 سی سی قاچاق و فاقد مدارک و دستگیری راننده آن شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: موتورسیکلت قاچاق پس از توقیف به پارکینگ منتقل و راننده آن پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ حسین زاده، ارزش موتورسیکلت قاچاق کشف شده را بر اساس نظر کارشناسان 8 میلیارد ریال عنوان کرد.

کشف قتل و دستگیری قاتل در تنکابن

سرهنگ دیلیمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف یک فقره قتل و دستگیری قاتل در کمتر از 24 ساعت از ارتکاب جنایت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهادر دیلیمی در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی در پی دریافت خبری مبنی بر ناپدید شدن مرد میانسال با آغاز تحقیقات تخصصی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام اندازه گیری های اطلاعاتی و تحقیقات میدانی متهم را پس از فوت وی بر اثر ضربه شدید به سر در یکی از باغات شهر پیدا کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از شناسایی و دستگیری قاتل در کمتر از 24 ساعت پس از ارتکاب جنایت خبر داد و تصریح کرد: قاتل پس از بازداشت در بازجویی های فنی پلیس، انگیزه ارتکاب جنایت را با برخورد به سر مقتول اعلام کرد .

دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت در بابل

سرهنگ داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری قاتل کمتر از یک ساعت پس از ارتکاب جنایت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی داداش تبار در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان بابل با دریافت خبری مبنی بر وقوع قتل در محل و در حین بررسی صحنه جنایت، اقدامات لازم را برای شناسایی قاتل یا قاتلان انجام دادند.

وی افزود: پلیس با انجام اقدامات پلیسی و تخصصی قاتل را شناسایی و دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری و اعتراف به جرم خود، به دلیل اختلاف خانوادگی با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

دزد کابل برق دستبند پلیس

سرهنگ کلوانی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری سارق حرفه ای سیم و کابل با 12 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود کلوانی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با گزارشات کارشناسی و بررسی های میدانی در محل وقوع سرقت ها، اثر انگشت یکی از سارقان سابقه دار در رابطه با این سرقت ها شناسایی شد. با افزایش و هدف قرار دادن پاترول ها، سارق غافلگیرانه متوقف شد. عملیات در مخفیگاه او

سرهنگ کلوانی با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم مقداری کابل برق کشف کردند، تصریح کرد: متهم به 12 فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگا در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی، مشارکت قاطع و موثر شهروندان با پلیس در انجام ماموریت های مختلف را ارزشمند دانست و از آنان خواست همواره تذکرات راهبردی داشته باشند. به پلیس برای جلوگیری از وقوع سرقت های مشابه و محدود، تبدیل شدن به حلقه فعالیت سارقان برای توجه و استفاده.

جمع آوری معتادان متجاهر با هدف پیشگیری از سرقت در ساری

سرهنگ حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری از برگزاری گردهمایی معتادان متجاهر برای پیشگیری از سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “عبدالله حسن زاده” در گفت وگویی اظهار داشت: ماموران کلانتری گلما شهرستان ساری با هدف افزایش احساس امنیت و آرامش و پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی طرحی را برای جمع آوری معتادان متجاهر اجرا کردند.

وی افزود: پلیس با هماهنگی مقامات قضایی با ورود به محل تجمع معتادان متجاهر که موجب اغتشاش شهروندان شده بود، چند معتاد متجاهر را دستگیر و برای بهبود وضعیت و رهایی به مرکز بازپروری تحویل دادند. اعتیاد آنها.”

فرمانده انتظامی شهرستان ساری خاطرنشان کرد: اجرای این طرح مورد رضایت شهروندان و موجب قدردانی آنان از پلیس شد. وی از شهروندان خواست برای برخورد با این گونه افراد و تهیه کنندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر با پلیس همکاری کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

مازندران / مسعود پاشنا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402596

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.