افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
1

مهمترین اخبار پلیس 24 ساعت گذشته مازندران

  • کد خبر : 399247
مهمترین اخبار پلیس 24 ساعت گذشته مازندران

توقیف یک دستگاه خودرو تویوتا به ارزش 150 میلیارد ریال قاچاق در کلاردشت فرمانده انتظامی کلاردشت از کشف یک دستگاه تویوتا لندکروز قاچاق به ارزش 150 میلیارد ریال خبر داد. سرهنگ ناصر صالحی با اعلام این خبر گفت: ماموران آگاهی شهرستان کلاردشت در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز به یک دستگاه تویوتا […]

توقیف یک دستگاه خودرو تویوتا به ارزش 150 میلیارد ریال قاچاق در کلاردشت

فرمانده انتظامی کلاردشت از کشف یک دستگاه تویوتا لندکروز قاچاق به ارزش 150 میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ ناصر صالحی با اعلام این خبر گفت: ماموران آگاهی شهرستان کلاردشت در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز به یک دستگاه تویوتا لندکروز مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران برای بررسی خودرو را متوقف کردند و پس از بررسی های اولیه متوجه جعلی بودن پلاک نصب شده بر روی آن شدند و گفتند خودرو فاقد مدارک و مجوز قانونی و قاچاق است.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت با اعلام نظر کارشناسان اقتصادی، ارزش خودروی کشف شده را 150 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: ماموران، راننده خودرو را به جرم قاچاق وسیله نقلیه و استفاده از پلاک جعلی دستگیر کردند. و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی کلاردشت تصریح کرد: پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مبارزه با قاچاقچیان را در دستور کار ویژه دارد و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

رئیس پلیس راه استان مازندران از اجرای محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 4 مهر لغایت 19 روز شنبه 7 مهر 1403 در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

سرهنگ یدالله جهانتاب در تشریح این خبر گفت: به منظور ارتقای امنیت و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 4 مهرماه تا ساعت 7 صبح روز شنبه 7 مهرماه 1403 در حوزه حمل و نقل اجرا می شود. محورهای استان خواهند آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران افزود: به همین منظور از ساعت 12 روز چهارشنبه انواع موتورسیکلت ها به جز موتورسیکلت های پلیسی و امدادی برای انجام ماموریت های لازم در خط مجاز تردد مجاز خواهند بود ، 25 اکتبر. ساعت 7 صبح روز شنبه 7 مهرماه ساعت 1403 تردد در تمامی محورهای استان ممنوع است.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به ممنوعیت تردد تریلر، کامیون و کامیون در محور کرج – چالوس تصریح کرد: در صورت وجود ترافیک سنگین از روز چهارشنبه 4 مهر 1403 محدودیت های ترافیکی در این محور اعمال می شود.

و افزود: به همین منظور این محور از ساعت 14 روز چهارشنبه 4 مهرماه از ساعت 17 از ابتدای پل زنگوله به سمت تهران (از شمال به جنوب) مسدود می شود (انتهای دهانه شمالی تونل).

سرهنگ جهان تاب با اشاره به محدودیت موقت تردد انواع وسایل نقلیه در این محور از روز جمعه 6 مهرماه افزود: در این محور از ساعت 14 برای خودروهای تردد خودروهای عازم چالوس از تهران – شمال محدودیت تردد اعمال می شود. آزاد. از ساعت 15:00 از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) از ساعت 17:00 یک طرفه خواهد بود. (مسیر شمال به جنوب) و از ساعت 23:00 تکمیل و مسیر رفت و برگشت از پل زنگوله به سمت مرزن آباد خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه در صورت کم بودن حجم تردد این پروژه زودتر از زمان اعلام شده به اتمام می رسد، اظهار کرد: در این مدت تردد از محور قدیم کرج – چالوس تا محدوده زنگوله پل برای ساکنان رایگان بود. و مردم محلی اما تردد خودروهایی که در محدودیت جنوب به شمال قصد عزیمت به چالوس را دارند از ساعت 11 صبح از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به محدودیت تردد و ممنوعیت تردد در محور هراز گفت: تردد انواع کامیون و کامیون به جز حامل مواد سوخت و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 با محدودیت مواجه است. 00 ساعت چهارشنبه 4 مهرماه و همچنین از ساعت 7 صبح ورود به این محور تا ساعت 24 روزهای پنجشنبه و جمعه 6 و 7 مهرماه ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان افزود: در صورت افزایش حجم تردد و با صلاحدید ماموران پلیس راه، روز جمعه 29 مهرماه محدودیت رفت و آمد به محدوده پلور یک طرفه خواهد بود. به پلیس راه لاریجان و بالعکس.

وی در خاتمه از رانندگانی که مایل به تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران هستند خواست: در طول مدیریت سفر خود با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان تماس بگیرند. با پیش شماره تماس 011.

کشف 9 تن چوب جنگلی قاچاق در ساری

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف 9 تن چوب قاچاق و توقیف یک دستگاه کامیون خبر داد.

سرهنگ عبدالله حسن زاده با اعلام این خبر افزود: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات جنگلی، ماموران کلانتری 12 ساری به یک دستگاه کامیون حامل چوب مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی به عمل آمده 9 تن چوب که توسط راننده خودرو به طور غیرمجاز از جنگل های شهرستان ساری برداشت شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری تصریح کرد: راننده کامیون پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان ساری تحویل داده شد.

سرهنگ حسن زاده در پایان با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی غارت منابع ملی و تبعات زیست محیطی فراوانی است، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و فرآورده، سریعا مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند. .

سارقان موتور سیکلت دستبند پلیس بهشهر/ راز سرقت 26 بند فاش شد

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از شناسایی و دستگیری باند چهار نفره سارقان موتورسیکلت و کشف 26 فقره سرقت خبر داد.

علی اکبر قلی پور با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان بهشهر، بررسی مشکل برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهشهر قرار گرفت. این دستور

وی افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان بهشهر با اقدامات هوشمندانه پلیسی 2 سارق و 2 مالخر را که به صورت باندی فعالیت می کردند شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی 4 متهم را در مخفیگاه هایشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر خاطرنشان کرد: متهمان در بازرسی از مخفیگاه متهم به 26 فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف و 5 دستگاه موتورسیکلت مسروقه را نیز کشف کردند.

کشف 55 معدنچی قاچاق در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف 55 معدنچی قاچاق به ارزش 40 میلیارد ریال در عملیات پلیس امنیت اقتصادی در این شهرستان خبر داد.

علی داداش تبار درباره این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و جمع آوری دستگاه های ماینینگ غیرمجاز ارز دیجیتال، ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان بابل از فعالیت مجرمانه مردم در این زمینه خبر دادند و موضوع را مطرح کردند. در دستور کار آنها قرار دارد.

وی افزود: در این راستا ماموران با هماهنگی مراجع قضایی به محل نگهداری دستگاه های ماینینگ اعزام و در بازرسی از آنها 55 دستگاه ماینینگ ارز دیجیتال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل بیان کرد: در این عملیات 9 متهم دستگیر و پس از طرح شکایت برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ داداش تبار در پایان خاطرنشان کرد: اجرای طرح های مبارزه با قاچاق یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در راستای پیشبرد اهداف ماموریت فرجا در راستای رشد و شکوفایی اقتصاد کشور است و در این زمینه همکاری و همکاری تمامی نهادها و ادارات با پلیس ضروری است.

مازندران / مسعود پاشنا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=399247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.