افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

مهمترین اخبار پلیس 24 ساعت گذشته مازندران

  • کد خبر : 381370
مهمترین اخبار پلیس 24 ساعت گذشته مازندران

به گزارش رکنا از مازندران، منتخب اخبار پلیس 18 مهرماه استان مازندران به شرح زیر است: کلاهبردار میلیاردر در چنگال قانون گرفتار شد سرهنگ حسن زاده فرمانده اداری شهرستان ساری از سرقت 290 میلیارد تومبا با کلاهبرداری دستگیری در این شهرستان خبر داد. سرهنگ عبدالله حسن زاده در تشریح این خبر گفت: چند تن از […]

به گزارش رکنا از مازندران، منتخب اخبار پلیس 18 مهرماه استان مازندران به شرح زیر است:

کلاهبردار میلیاردر در چنگال قانون گرفتار شد

سرهنگ حسن زاده فرمانده اداری شهرستان ساری از سرقت 290 میلیارد تومبا با کلاهبرداری دستگیری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عبدالله حسن زاده در تشریح این خبر گفت: چند تن از افشاگران با چندین قرار بازداشت به پایگاه آگاهی این فرماندهی مراجعه و خواستار دستگیری کلاهبردار فراری با بدهی میلیاردی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری بیان کرد: در پرونده های برق شهرستان بابل متهم 290 میلیارد تومانی از چنگال قانون متواری شد که در مخفیگاهش دستگیر و با هماهنگی مقام قضایی تحویل مقامات قضایی شد. اقتدار و نظارت تیم عملیاتی قرارگاه اطلاعات ساری.

سرهنگ حسن زاده تصریح کرد: پس از اقدام پلیسی و معرفی متهمان به دستگاه قضایی، شاکیان پرونده از عملکرد خوب ماموران پلیس قدردانی کردند که نشان از همراهی و همراهی همیشگی مردم شریف از سیر مراحل قانونی دارد. اقدامات پلیس و دستگاه قضایی.

ماموران پلیس فتا کلاهبردار 4 میلیاردی را دستگیر کردند

سرهنگ خورشید فرمانده انتظامی استان فتای استان از دستگیری یک مرد سایبری متهم به کلاهبرداری از 27 نفر و ضرر 4 میلیارد ریالی خبر داد.

سرهنگ سامعی خورشید در تشریح این خبر، اظهار داشت: ماموران پلیس فتا با دریافت پرونده ای از شاکی در ساری مبنی بر کلاهبرداری با قول فروش لپ تاپ به مبلغ 250 میلیون ریال، رسیدگی به موضوع را در دست وی آغاز کردند. با انجام اقدامات اطلاعاتی که داده اند را در دستور کار خود قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه ماموران در تحقیقات اولیه به کلاهبرداری 4 میلیارد ریالی متهم به حساب 22 مالباخته پی بردند، افزود: ماموران پلیس فتا با انجام اقدامات تخصصی این کلاهبردار اینترنتی را در یکی از مراکز خرید تهران کشف کردند.

رئیس پلیس فتای مازندران تصریح کرد: ماموران پلیس فتا در ادامه تلاش خود مخفیگاه متهم را در یکی از محله های تهران کشف و پس از اخذ نیابت قضایی در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ خورشید از اعتراف متهم به کلاهبرداری از 27 ملک مال باخته به ارزش 4 میلیارد ریال در سراسر کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس فتای مازندران در پایان از شهروندان خواست برای جلوگیری از کلاهبرداری شرکت های معتبر و برندهای معتبر از اعتماد به افراد ناشناس در فضای مجازی خودداری کرده و خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

اطلاعیه جلسه ارتباط مستقیم فرماندهی انتظامی مازندران با مردم سامانه 197

فرمانده انتظامی استان 23 اردیبهشت ماه 1403 برای پاسخگویی به مشکلات شهروندان در سامانه 197 در مسجد جامع شهر ساری حضور می یابد.

با توجه به مسئولیت مسئولین در قبال شهروندان عزیز و گرانقدر، جلسه ارتباط مستقیم فرماندهی انتظامی مازندران با مردم سامانه 197 روز جمعه 22 مهر ماه 1403 از ساعت 10 صبح قبل از فریضه دینی برگزار می شود. اقامه نماز جمعه شهرستان ساری.

شایان ذکر است شهروندان می توانند جهت مطالبه گری در امور پلیس با هماهنگی سامانه 197 در ساعت و تاریخ مذکور با آدرس ساری، میدان شهدا، مصلی امام خمینی (ره) تماس حاصل نمایند. و ارائه پیشنهادات، شکایات یا تقدیرنامه ها به مقامات پلیس استان.

سارقان کابل برق در محمودآباد دستگیر شدند

سرهنگ حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری 2 سارق کابل های برق 7 بند در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود حسین زاده در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران آگاهی این فرماندهی برای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با سارقان طی عملیاتی دو سارق کابل را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات فنی پلیسی به هفت فقره سرقت کابل برق در شهرستان محمودآباد اعتراف کرد و افزود: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم تعدادی کابل برق کشف کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381370

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.