افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
3

مهلت جذب استاد دانشگاه علمی کاربردی 20 آبان ماه پایان می یابد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 116182
مهلت جذب استاد دانشگاه علمی کاربردی 20 آبان ماه پایان می یابد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر اصغر کشتکار معاون و قائم مقام دانشگاه علمی کاربردی با اعلام این خبر افزود: متقاضیان واجد شرایط می توانند سامانه جذب هیات علمی را به آدرس https:/ /jam.uast.ac.ir جهت انجام مراحل لازم جهت ثبت نام. کاشکر تصریح کرد: فرآیند جذب معلم با نیازسنجی […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر اصغر کشتکار معاون و قائم مقام دانشگاه علمی کاربردی با اعلام این خبر افزود: متقاضیان واجد شرایط می توانند سامانه جذب هیات علمی را به آدرس https:/ /jam.uast.ac.ir جهت انجام مراحل لازم جهت ثبت نام.

کاشکر تصریح کرد: فرآیند جذب معلم با نیازسنجی اولیه در مراکز آموزشی انجام می شود و ظرفیت نهایی پس از تایید واحدهای استانی به منظور تامین نیازها و استفاده بهینه از توانمندی های موجود با توجه به روز اختصاص می یابد. دوره های آموزشی. و همچنین رشته های جدید در قالب گروه ثابت دروس به گونه ای انجام شده است که معلمان مورد نیاز مراکز آموزشی در زمان مناسب تامین شوند.

معاون آموزشی و معاونت آموزشی دانشگاه علمی کاربردی تصریح کرد: حداقل سن متقاضیان شرکت در فراخوان 28 سال و حداکثر 65 سال است و معلمان به صورت بومی در واحدهای استانی استخدام می شوند. ملاک ثبت نام نهایی متقاضیان در این فراخوان تکمیل فرم های سامانه، پرداخت وجه و اخذ کد رهگیری می باشد.

کشتکار بیان کرد: ظرفیت پیش بینی شده برای پذیرش معلم 3809 نفر است و نیازسنجی در بازه زمانی مشخص با توجه به نیاز زمان و مکان متناسب با هدف آموزش عالی علمی کاربردی از طریق واحدهای استانی انتگرال انجام می شود. . دانشگاه علمی کاربردی قاب شده است.

معاون و معاون دانشگاه علمی کاربردی تصریح کرد: دانشگاه در تلاش است تا قبل از شروع ترم تحصیلی آینده نتایج فراخوان را اعلام کند تا بتوانیم از خدمات معلمان جدید در بهبود ارائه خدمات بهره مند شویم. . آموزش اشتغال محور

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=116182

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.