افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

مهلت اصلاح اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد

  • کد خبر : 253786
مهلت اصلاح اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد

به گزارش خبرنگار بازار، علی حسین پور صبح یکشنبه در نشست خبرنگاران و اصحاب رسانه که به همت اداره کل امور مالی استانداری سمنان برگزار شد، با اشاره به دستورالعمل ابلاغی در سال جاری اظهار داشت: مهلت اصلاح و تکمیل پیش فرض ها اظهارنامه مالیات های افزوده تمدید شد. وی افزود: مودیان در صورت تصحیح، […]

به گزارش خبرنگار بازار، علی حسین پور صبح یکشنبه در نشست خبرنگاران و اصحاب رسانه که به همت اداره کل امور مالی استانداری سمنان برگزار شد، با اشاره به دستورالعمل ابلاغی در سال جاری اظهار داشت: مهلت اصلاح و تکمیل پیش فرض ها اظهارنامه مالیات های افزوده تمدید شد.

وی افزود: مودیان در صورت تصحیح، تکمیل و استرداد اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده پیش فرض زمستان 1402 در تاریخ 3 اردیبهشت ماه سال جاری از بخشودگی 100 درصد جرائم برخوردار خواهند شد.

مدیرکل امور مالی استانداری سمنان بیان کرد: این جرایم موضوع ماده 37 و بند ب ماده 36 قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب 2 خرداد 1400 است که مودیان را از جرائم مربوط به عوارض و مالیات معاف می کند.

حسین پور همچنین بیان کرد: طبیعتاً اگر فردی در این مهلت اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده خود را ارائه نکند، نمی تواند از معافیت های پیش بینی شده در قانون مالیاتی کشور به ویژه قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب 1400 بهره مند شود.

وی با بیان اینکه مالیات بر ارزش افزوده یکی از انواع مالیات های غیرمستقیم و منابع درآمدی دولت است که فرمول های خاصی برای آن وجود دارد، گفت: از انواع آن می توان به مالیات بر ارزش افزوده تولید، مالیات بر ارزش افزوده مصرفی و ارزش افزوده اشاره کرد. مالیات بر درآمد اضافه شده

شایان ذکر است پورتال ملی خدمات الکترونیک به نشانی www.my.tax.gov.ir می تواند بهتر مردم را در این زمینه راهنمایی کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=253786

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.