افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
5

مهران نقره شد/ادامه طلسم طلایی 16 ساله تکواندو

  • کد خبر : 320866
مهران نقره شد/ادامه طلسم طلایی 16 ساله تکواندو

به اسمارتک نیوز- با این شکست طلسم 16 ساله طلای المپیک برای تکواندو ایران ادامه یافت. پیش از این کاپیتان تیم ملی تکواندو ایران با برتری 2 بر یک مقابل حریف کره ای در یک بازی بسیار فشرده مدال خود را قطعی کرده بود. در بازی های المپیک 2024 پاریس، در بازی های المپیک 2024 […]

به اسمارتک نیوز- با این شکست طلسم 16 ساله طلای المپیک برای تکواندو ایران ادامه یافت.

پیش از این کاپیتان تیم ملی تکواندو ایران با برتری 2 بر یک مقابل حریف کره ای در یک بازی بسیار فشرده مدال خود را قطعی کرده بود.

در بازی های المپیک 2024 پاریس، در بازی های المپیک 2024 پاریس، مهران حشدری نماینده تیم ملی تکواندو ایران به مصاف سئو گئون وو از کره جنوبی رفت. وی در مسابقات گرند اسلم این کره ای را شکست داده بود و موفق شد بار دیگر او را شکست دهد.

حریف کره ای در این دیدار حساس در آخرین لحظات به مهران حمله می کند تا امتیازات عقب افتاده را جبران کند.

هاادوری در دور اول این مبارزه مقابل حریف کره ای خود با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد.

در دور دوم اما هجدری موفق شد با نتیجه 13 بر 9 پیروز شود. در ادامه این مبارزه و در دور سوم بازی هدهوری به برتری 12 بر 8 رسید و بدین ترتیب با برتری 2 بر 1 در مجموع این مبارزه فینالیست شد.

مسابقه ای بسیار حساس، فشرده و نفس گیر که حتی در دو دهم ثانیه مانده به پایان، امکان تغییر نتیجه وجود داشت.

کاپیتان 24 ساله تکواندو ایران با غلبه بر سه رقیب سرسخت و رنکینگ جهانی تکواندو با نمایشی بی نظیر در فینال مسابقات حاضر می شود و برای کسب زیباترین مدال تلاش می کند. حشدری در مکانی قدم خواهد زد که تنها 3 بار شاهد آن بوده ایم: 1 بار توسط محمدباقر عمدی در المپیک لندن و 2 بار توسط هادی ساعی، پرافتخارترین ورزشکار المپیکی ایران.

هجدهری در جریان بازی حساب شده و آرام بارها حریف کره ای را هدف قرار داد و امتیازات زیادی را از او گرفت.

او در هر سه تقابل خود طوری به سر تکواندوکاران رقیب ضربه زد که گویی قرار است ساده ترین کار را انجام دهد و حتی در این دیدار نیمه نهایی مقابل حریف سرسخت کره ای خود 24 امتیاز از 27 امتیاز را به دست آورد. کل با زدن به لطف هدشات های بی نظیرش.

چالش های به موقع کادر فنی در برد بزرگ امروز موثر بود.

“ژسوربک” از ازبکستان و قهرمان آسیا در سال 2024 با پیروزی در دور اول دو بر یک شکست خورد و در مبارزه دوم در مبارزه ای سخت و نفس گیر مقابل “سیمونه آلیسو” از ایتالیا با رده بندی یک جهان. دارنده دو مدال طلای قهرمانی جهان. او سه طلا و دو برنز در مسابقات قهرمانی اروپا و سه طلا و یک نقره در جایزه بزرگ کسب کرد.

لحظه پایانی مبارزه و اعلام پیروزی. طلای دیگری در انتظار کاروان ایران است.

رقابت های تکواندو در این دوره از بازی ها با حضور 134 تکواندوکار از 60 کشور از روز چهارشنبه (26 مرداد) در کاخ «گرانده پله» پاریس آغاز شده و تا شنبه 30 مردادماه ادامه دارد.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=320866

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.