افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
3

مهدی: فقط 2 ورزشگاه شرایط حضور بانوان در مسابقات لیگ برتر را دارد

  • کد خبر : 35361

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: ورزشگاه سردار شهید سلیمانی سیرجان و نقش جهان اصفهان شرایط حضور بانوان در مسابقات لیگ برتر را دارد. سهیل مهدی روز سه شنبه در بازدید از ورزشگاه تختی آبادان اظهار داشت: برای حضور بانوان در مسابقات لیگ برتر باید شرایط از جمله بلیت فروشی و سیستم ورود فراهم شود […]

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: ورزشگاه سردار شهید سلیمانی سیرجان و نقش جهان اصفهان شرایط حضور بانوان در مسابقات لیگ برتر را دارد.

سهیل مهدی روز سه شنبه در بازدید از ورزشگاه تختی آبادان اظهار داشت: برای حضور بانوان در مسابقات لیگ برتر باید شرایط از جمله بلیت فروشی و سیستم ورود فراهم شود که متاسفانه تاکنون ورزشگاه های تیم های لیگ برتری این شرایط را فراهم نکرده اند.

وی افزود: تنها ورزشگاه نقش جهان اصفهان و استادیوم سردار شهید سلیمانی سیرجان شرایط حضور بانوان در این مسابقات را دارند که البته باید سیستم خرید بلیت برای آنها تعریف شود.

مهدی روند آماده سازی ورزشگاه تختی آبادان برای میزبانی مسابقات لیگ برتر را مناسب توصیف کرد و گفت: این ورزشگاه به دلیل قدیمی بودن بسیار نیازمند تعمیر و نگهداری در طول سال است.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: ورزشگاه تختی آبادان در این فصل می تواند میزبان بازی های خانگی تیم صنعت نفت آبادان باشد اما پیمانکار مجموعه باید نظر خود را بدهد که شرایط اسکان برای بازی هفته اول مهیا است.

وی گفت: هواداران آبادانی با حضور در ورزشگاه لیگ برتر را گرم می کنند و یکی از بازترین تماشاگران فوتبال ایران هستند.

مهدی گفت: فوتبال در خون و رگ مردم آبادان جریان دارد و حق حضور در بازی های خانگی تیم صنعت نفت را دارند.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)