افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
5

مهدی عبدی: مس ۱۰ نفره نمی‌شد راحت‌تر می‌بردیم / کاری به استقلال و سپاهان نداریم. فقط به شش فینال پیش رو فکر میکنیم

  • کد خبر : 17451

مهدی عبدی جوان پرسپولیس می‌گوید: ما کاری به سپاهان استقلال نداریم و فقط کار را می‌دهیم و به هدف اصلی‌مان اصلی‌مان می‌رسد که در هر شش بازی باقی مانده است. بعد از دو مدعی دیگر قهرمانی، پرسپولیس هم هر ترتیبی بود که در مقابل مس رفسنجان برنده می شد که به این مهم رسید. در […]

مهدی عبدی جوان پرسپولیس می‌گوید: ما کاری به سپاهان استقلال نداریم و فقط کار را می‌دهیم و به هدف اصلی‌مان اصلی‌مان می‌رسد که در هر شش بازی باقی مانده است.

بعد از دو مدعی دیگر قهرمانی، پرسپولیس هم هر ترتیبی بود که در مقابل مس رفسنجان برنده می شد که به این مهم رسید. در این مهدی عبدی نقش مهمی در پیروزی و پنالتی از تیم میزبان تا امیدهای پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی کماکان زنده بماند. بهانه با ارزش خارج از خانه پرسپولیس مقابل تیم رفسنجان و نقشی نقشی مهدی عبدی تک گل سه امتیازی تیمش از روی نقطه پنالتی داشت ایران ورزشی با او گپ گپ و گفتی:

از بازی و شرایط خاص دیدارتان مقابل مس رفسنجان بگو.

بازی خیلی سخت و فنی را از دو تیم شاهد بودیم. مس رفسنجان خوب و سازماندهی شده بود و کمترین خورده را در این فصل داشت و زمین خودش فکر می کرد شکستی را متحمل نشده بود. به همین دلیل ما می‌دانستیم که بازی سختی پیش‌رو داریم. با وجود این با تمام توان بازی توانستیم پیروز می‌شدیم تا در کورس قهرمانی بمانی. از این رو با بازی حساب شده تیم میزبان را برنامه‌ریزی می‌کند تحت فشار قرار می‌دهد و را شکست دادیم و سه امتیاز گرفتیم که هدف‌مان هم همان مهم بود. خدا را که به هدف‌مان رسیدیم و شرمنده هواداران چون می‌دانستیم هواداران فقط بردند و سه امتیاز را از سوی تیم محبوب‌شان کسب کردند.

در رابطه با خطای پنالتی که روی تو گرفته شد خیلی حرف و حدیث به وجود آمد!

اخراج بازیکن رفسنجان صد درصد بود و در این شکی شکی نیست چون از مس رد شده بود و گل زده بودم اما مدافع مانع مانع گلزنی‌ام گلزنی‌ام شد. در مورد خطا واقعاً مرا زد و هل داد در محوطه جریمه سرنگونم کرد، همین دلیل در مورد کارت قرمز مس رفسنجان هیچ شکی وجود ندارد. بعد از هم من فقط این موضوع را متوجه شدم که درون درون جریمه سرنگون شدم و را شکر که مسبب گرفتن پنالتی برای تیمم شدم.

دوست نداشتی پنالتی که خودت گرفتی را به گل کنی و به نوعی پنالتی را خودت تبدیل کرد

مدیر تیم این تصمیم خاص را می‌پذیرد، به همین دلیل تیم گولسیانی را به عنوان سرپرست تیم انتخاب می‌کند و او هم خوب است که این کار را انجام دهد. نکته مهم همه بازیکنان تیم ما هم سه است و واقعاً فرقی می کند که چه بازیکنی گل به نامش بخورد و ثبت شود.

با وجود توضیحات تو اما در مورد پنالتی گرفته شده حرف و حدیث زیادی وجود دارد!

من که شفاف توضیح خودم را در این مورد دادم در حالی که فکر می کنم در این فصل برایمان پیش آمده اشتباهات داوری به ضرر ما تمام می شود و ما هم به این موضوع می پردازیم که نهادیم دنبال حرف و حدیث نبودیم و سعی می کنم بازی برای نام بزرگ داشته باشم. پرسپولیس و هوادارانش با تمام وجود بجنگیم. ضمناً اگر مس یازده نفره هم برای ما بود چون همیشه تیم‌های نفره خیلی با انگیزه‌تر بازی کرده‌اند و کار را سخت می‌سازند.

با وجود فاصله چهار امتیازی‌تان با سپاهان و تنها شش بازی باقی مانده به قهرمانی در اندی در آن؟

ما کاری سپاهان و استقلال ما فقط کارمان را انجام می‌دهیم و به هدف اصلی‌مان می‌رسیم که در هر بازی باقی مانده است، ششم است و همیشه در پایان باقی مانده است فقط به پیروزی می‌کنیم چون می‌دانیم اگر خودمان برنده می‌شویم و می‌بریم به هدفمان. میرسیم.

با توجه به قرعه‌هایی که در جام حذفی نصیبتان می‌شود به قهرمانی در این جام هم امیدوار می‌شوند

تیم‌هایی که تا مرحله بالا آمده‌اند همه شخصیت‌های قهرمانی، در حالی که جام هم نشان می‌دهند، هیچ‌گاه نباید تیمی را دست‌کم گرفت. به طوری که فصل قبل از نساجی قهرمان این جام شد، بنابراین ما با تمام مقابل گل‌گهر در ورزشگاه آزادی بازی تا به نیمه نهایی برسیم و راه خودمان را برای قهرمانی قهرمانی هموار سازیم، زیرا به سهمیه از طریق جام حذفی حذفی حذفی برتر چشم دوخته‌ایم و روی آن هم حساب باز کرده‌ایم.

در خصوص بازی حساس بعدی‌تان مقابل ملوان در ورزشگاه آزادی چه صحبتی داری؟

ملوان تیم است و من برای این تیمی مانند حریفان احترام زیادی قائل هستم اما ما شرایطی داریم که شش نفر دیگر را پیش رو داریم و برای این تیمی رحم به هیچ تیمی رحم نمی کنم. روز پنجشنبه با حمایت هواداران‌مان برای کسب سه امتیاز نزدیک شدن به صدر تمام تلاش‌مان را می‌بینم و یک عقب نمی‌خواهم بگذارم چون هنوز هم به دنبال قهرمانی هستیم و در عزم و اراده‌مان خلل به وجود نیامده هستیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17451

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.