افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

مهدی طارمی دومین بازیکن برتر سال 2023 است

  • کد خبر : 134923
مهدی طارمی دومین بازیکن برتر سال 2023 است

آفتاب نیوز: اخیراً یکی دیگر از تعطیلی های بین المللی فیفا رخ داد و به این ترتیب پرونده این رقابت ها در سال 2023 به پایان رسید، بنابراین اکنون همه خود را برای سال جدید تقویمی آماده می کنند که در آن جام ملت های آسیا، جام ملت های آفریقا، کوپا آمریکا، جام ملت ها […]

آفتاب نیوز:

اخیراً یکی دیگر از تعطیلی های بین المللی فیفا رخ داد و به این ترتیب پرونده این رقابت ها در سال 2023 به پایان رسید، بنابراین اکنون همه خود را برای سال جدید تقویمی آماده می کنند که در آن جام ملت های آسیا، جام ملت های آفریقا، کوپا آمریکا، جام ملت ها برگزار می شود. . هم مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 و هم اروپا برگزار می شود، اما اکنون نگاهی دقیق تر به بهترین گلزن داخلی 2023 خواهیم داشت!

راسموس هویلون – 7

شاید این بازیکن 20 ساله همچنان منتظر باشد تا جایگاه خود را در تیم اصلی پیدا کند، اما در این بین توانسته نشان دهد چرا منچستریونایتد 72 میلیون پوند برای او خرج کرده است. هویلوند در چهار بازی لیگ قهرمانان اروپا برای شیاطین سرخ 5 گل به ثمر رساند و با دانمارک در صحنه بین المللی نیز به همان اندازه تاثیرگذار بوده و در راه رسیدن به یورو 2024 هفت گل به ثمر رسانده است.

اسکات مک تامی – 7

هویلوند تنها بازیکن یونایتد نیست که در مقدماتی یورو 2024 پیشرفت کرده است. مک تومینای هفت گل به ثمر رساند که اسکاتلند جایگاه خود را در یورو 2024 قبل از کوارتساخلیا از گرجستان و هلند و اودگارد از نروژ تضمین کرد. جالب اینجاست که هفت گل از هشت گل داخلی مک تومینی در سال 2023 به ثمر رسیده است.

آیاسه اوئدا – 7

دو بازیکن آسیایی حاضر در این لیست هم تیمی های علیرضا جهانبخش هستند اما قبل از هر چیز باید فردی را معرفی کنیم که در لیگ برتر بلژیک در 40 بازی برای کلوب بروژ 22 گل به ثمر رسانده و تابستان به فاینورد پیوسته است. اوئدا در 12 بازی اول خود برای آبی ها گلزنی نکرد، اما در سال 2023 دوران حرفه ای خود را تغییر داد و در هفت بازی هفت گل به ثمر رساند.

خسوس فریرا – 8

فریرا مهاجم دالاس با 15 گل در 23 بازی، درخشش استثنایی در گلزنی برای ایالات متحده دارد. هفت گل از این گل ها در جام طلای کونکاکاف در تابستان امسال با هت تریک های پشت سر هم در ضربات 6-0 سنت کیتس و نویس و ترینیداد و توباگو به ثمر رسید.

لیونل مسی – 8

مسی که با قهرمانی در جام جهانی 2022 به اوج موفقیت حرفه ای خود رسید، در سال 2023 به جز یکی از 10 بازی ملی خود، تمام بازی های ملی خود را برد و دروازه خود را بسته نگه داشت. آنها برای اولین بار در تاریخ فوتبال خود، برزیل را در مقدماتی جام جهانی خارج از خانه شکست دادند و جایگاه خود را در جام جهانی 2026 آمریکای جنوبی تایید کردند.

پاسون داکا – 9

داکا، بهترین گلزن فوتبال آفریقا در سال 2023، امسال در 8 بازی برای زامبیا 9 گل به ثمر رسانده است. داکا با وجود فرم عالی خود در صحنه بین المللی، به طرز عجیبی از لسترسیتی کنار گذاشته شده است. انزو مارسکا، سرمربی روباه ها، در این فصل تنها دو بازی تعویضی به او داد که در مجموع 27 دقیقه بیشتر نبود.

هری کین – 9

کین هدایت نامزدهای آقای گل فصل باشگاهی اروپا را بر عهده دارد و در اولین فصل حضورش با بایرن مونیخ در مسیر شکستن انواع رکوردهای بوندسلیگا است. خوشبختانه برای انگلیس، او در سطح بین المللی نیز گل نخورده است و از زمان از دست دادن آن پنالتی مقابل فرانسه در جام جهانی، 9 گل در 10 بازی به ثمر رسانده است.

کریستیانو رونالدو – 10

غیرممکن است که فهرستی از بهترین ها داشته باشیم و نام کریستیانو رونالدو بر آن ندرخشد. در سال 2022، مهاجم پرتغالی النصر 15 گل بین المللی کمتر از مسی به ثمر رسانده است و ما را به این فکر می اندازد که آیا رقیب اصلی رونالدو روزی می تواند رکورد بین المللی او را پشت سر بگذارد. علیرغم اینکه رونالدو در ماه فوریه 38 ساله شد، هر گونه شک و تردیدی مبنی بر اینکه کفش هایش را به عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال بین المللی آویزان خواهد کرد را رد کرد و با زدن 10 گل در 9 بازی مقدماتی یورو، برتری خود را در بالای جدول افزایش داد. 2024. او گل زد و به ارمغان آورد. تعداد گل های او به 128 رسید.

کیلیان امباپه – 10

امباپه که سال 2022 را با هت تریک در جام جهانی به پایان رساند، در روزی که تمام تلاش ممکن را برای کسب عنوان قهرمانی انجام داد، تا حدودی ناامید شد و در سال 2023 10 گل به ثمر رساند که 9 تای آن در مقدماتی یورو 2024 بود. اکنون در فهرست برترین گلزنان تاریخ فرانسه قرار دارد و با تنها 10 گل کمتر از اولیویه ژیرو در رده سوم قرار دارد.

مهدی طارمی – 12

عجیب نیست که یکی از ستاره های سال های اخیر باشگاه پورتو با وجود افت این تیم، راه رسیدن به دروازه حریفان آسیایی این تیم را فراموش کرده است. شاهزاده پارسی در سال 2023 برابر روسیه، اردن، هنگ کنگ، ازبکستان یک بار، مقابل آنگولا دو بار و مقابل افغانستان و قرقیزستان هت تریک کرد و به این ترتیب در این فهرست بالاتر از سایر بازیکنان مطرح جهان قرار گرفت.

روملو لوکاکو – 15

حرفه باشگاهی لوکاکو ممکن است باعث ایجاد بحث هایی در مورد نحوه مقایسه او با همنوعانش شود، اما سابقه داخلی او بلامنازع است. این مهاجم 14 گل به ثمر رساند و رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد و در 30 سالگی در 113 بازی ملی 83 گل برای کشورش به ثمر رسانده است، تنها رونالدو گل های بیشتری برای یک کشور اروپایی به ثمر رسانده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=134923

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.