افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
3

مهدی طارمی بالاخره همسرش را معرفی کرد که آقای بازیکن چه سلیقه ای دارد!

  • کد خبر : 248679
مهدی طارمی بالاخره همسرش را معرفی کرد که آقای بازیکن چه سلیقه ای دارد!

مهدی طارمی بالاخره همسرش را معرفی کرد که آقای بازیکن چه سلیقه ای دارد! مهدی طارمی با یک ایرانی مقیم لندن نامزد کرد. همسر مهدی طارمی در لندن بزرگ شده و پدرش تاجر است. مهدی طارمی بعد از گلزنی در سال گذشته حرف p را نشان می دهد. این نامه نام کوچک همسر مهدی طارمی […]

مهدی طارمی بالاخره همسرش را معرفی کرد که آقای بازیکن چه سلیقه ای دارد!

مهدی طارمی با یک ایرانی مقیم لندن نامزد کرد. همسر مهدی طارمی در لندن بزرگ شده و پدرش تاجر است. مهدی طارمی بعد از گلزنی در سال گذشته حرف p را نشان می دهد. این نامه نام کوچک همسر مهدی طارمی است. مهدی طارمی قصد دارد پس از پایان مسابقات لیگ پرتغال مراسم ازدواج خود را در بوشهر یا اصفهان برگزار کند. مهدی طارمی و همسرش به زودی مراسم ازدواج خود را برگزار می کنند.

بیوگرافی مهدی طارمی

مهدی طارمی بازیکن فوتبال ایرانی در پست فوروارد است که برای باشگاه پورتو لیگ برتر پرتغال و تیم ملی ایران بازی می کند. طارمی در باشگاه پرسپولیس در دو فصل متوالی 1393-1393 و 1395-1394 بهترین گلزن لیگ برتر ایران شد و در سال 1395-1395 بهترین بازیکن سال فوتبال ایران شد.

تاریخ تولد: 27 تیر 92، بوشهر

ارتفاع: 1.87 متر

تیم های فعلی: تیم ملی فوتبال ایران (#17 / مهاجم)، باشگاه فوتبال پورتو (#9 / مهاجم)

طارمی در باشگاه پرسپولیس در دو فصل متوالی 1393-1393 و 1395-1394 بهترین گلزن لیگ برتر ایران شد و در سال 1395-1395 بهترین بازیکن سال فوتبال ایران شد. او سپس هر کدام یک فصل برای الغرافه قطر و ریو آوه پرتغال بازی کرد و به پورتو منتقل شد. طارمی در فصل 20-2019 در پورتو بهترین گلزن لیگ برتر پرتغال شد. در فصل 2020-2020 با ثبت بیشترین پاس گل در ترکیب لیگ برتر پرتغال قرار گرفت و بهترین گل لیگ قهرمانان اروپا 2020-21 را با یک ضربه به ثمر رساند که نامزد دریافت آن شد جایزه بهترین دوره پوشکاش فیفا در سال 2021.

طارمی در سال 2014 به تیم ملی ایران دعوت شد و در مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 در تیم اصلی ایران حضور داشت

درخشش مهدی طارمی

ادامه درخشش مهدی طارمی در قلب اروپا، در سواحل شهر بندری پورتو، او را به یک ستاره ثابت در ترکیب دراگائو تبدیل کرده است. برای ما که او را دنبال می کنیم تا او را با رگ های برآمده در گردن خود ببینیم که پر از احساسات ذاتی است، درخشش وصف ناپذیری که ما را به یاد یکی از باسوادترین و داناترین بازیکنان تاریخ فوتبالمان می اندازد. یاد یکی از بهترین و زحمتکش ترین یادگار وحید هاشمیان.

وحید هاشمیان شانزدهمین شماره شناخته شده در منطقه «روهر»; از گلزنکرشن تا دورتموند و فراتر از آن. مردی با توانایی اغوای مدافعان و دروازه بانان.

زمانی که فوتبال ما به تازگی رنگ مدرنی به خود گرفته بود، لذت لژیونر شدن را با عظمت علی دایی کاپیتان فوتبال خود در مسابقات آرمینیا بیله فلد و بعدها با پیراهن اوپال تیم مونیخ و عمودی پهن و عمودی هرتابرلین می دانستیم. لباس راه راه جنگندگی و شوت های قدرتمند کریم باقری را در مسابقات بوندسلیگا و فرار برق آسای خداداد عزیزی را در اف سی کلن دیدیم.

کمی بعد برای فوتبال ما که چهارچوب حرفه ای بودن را شناخته است، دیدن مهاجم مهاجمی که پرچم کشورش را در دست گرفت و با پشتکار زیادی بین سرها فاصله ایجاد کرد، حس خاصی داشت که می توان از آن به عنوان ویژگی یاد کرد. نسبت به گل های ثابت مهدی طارمی در پورتو.

پس برای خیلی ها گل طارمی در بازی با چلسی همان حس و پیوندی را دارد که قیچی خاطره انگیز هاشمیان قبل از آن. ضربه ای برای باز کردن درب مونیخ 1860.

بازیکنی با ویژگی های متمایز جنگیدن در زمین فوتبال، با آن عزمی که از لیگ دسته دوم و بوندس لیگا آمده بود، قفل دروازه ها را فتح کرد، پشت سر هم باز کرد و به توپ در تور عادت کرد، مثل آتشفشانی که می تواند بجوشد و ترکید. او بالا آمدن گدازه های آن را به آسمان تماشا کرد، شگفت زده شد و استادیوم روهر در بوخوم را تا آستانه انفجار راهنمایی کرد.

هاشمیان معمولاً با قدرت زیاد پا به توپ نمی گذاشت، تحرک چندانی از خود نشان نمی داد و از سوی دیگر هنگام بازکردن دروازه حریف، اما به دلیل شناخت کافی از چارچوب بازی، قدرت روحی خود را نشان می داد. در گل ها به خوبی با مدافعان هماهنگ می شد و در صورت بسته شدن فاصله ها، به تیمش کمک می کرد تا با آن پرش های رزمی، مارپیچ گیج کننده بازی را از هوا باز کند.

مهاجمی آزاد از تجملات پر زرق و برق امروز. اگرچه حمید علیدوستی از اس اف سی زالمور در بوندسلیگا 2 توانست تعداد گل های خود را در رده اول پشت سر بگذارد، اما وحید هاشمیان اولین بازیکن تاریخ کشورمان است که توانسته در یک فصل در یک لیگ معتبر و برتر تعداد گل های خود را به ثمر برساند. رده بندی و با فروپاشی قلمرو گلزنان اروپا و آمریکای جنوبی توانست نام خود را به مهاجمان معروفی چون برباتوف و یان کولر ملحق کند تا پس از بازیکنان سرشناسی چون مکای و آیلتون در بین گلزنان برتر بوندسلیگا قرار گیرد. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=248679

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.