افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
2

مهدی: تاریخ دربی تغییر نمی کند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 143912
مهدی: تاریخ دربی تغییر نمی کند – پرسپولیس نیوز

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: دیدار پرسپولیس و استقلال در همان تاریخ اعلام شده برگزار می شود. سهیل مهدی در گفت و گو با یک برنامه رادیویی اعلام کرد که بازی پرسپولیس و استقلال در همان تاریخ اعلام شده برگزار می شود. در مورد برنامه بازی ها هم بحث هایی مطرح است که در […]

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: دیدار پرسپولیس و استقلال در همان تاریخ اعلام شده برگزار می شود.

سهیل مهدی در گفت و گو با یک برنامه رادیویی اعلام کرد که بازی پرسپولیس و استقلال در همان تاریخ اعلام شده برگزار می شود. در مورد برنامه بازی ها هم بحث هایی مطرح است که در صورت تغییر از طریق خود سازمان لیگ اعلام خواهیم کرد. این یکی از جاذبه های شهرورد است که موج رسانه ای ایجاد می کند.

وی درباره میزان بلیت فروشی این بازی نیز گفت: با توجه به میزان مشارکت در نظر گرفته شده، هواداران دو تیم می توانند برای تهیه بلیت این بازی به سای تیکت فروشی مراجعه کنند. اخیرا مشکل بازار سیاه و بلیت های تقلبی، لطفا با توجه به اینکه بلیط فقط با کد ملی صادر می شود، گول خرید بلیط از مسیر دیگری را نخورید. به این موضوع رسیدگی خواهد شد و شرمنده این عزیزان خواهیم شد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ بازار سیاه برای دیدار پرسپولیس و الدحیل گفت: البته هواداران بسیار مشتاق این دیدار هستند، ظرفیت ورزشگاه به دلیل ساخت و ساز محدود است. بهتر است هواداران یک صندلی جلو داشته باشند و بازی را از گیرنده ها دنبال کنند فروش بلیت مسابقات بر عهده باشگاه هاست و ما دخالتی در این موضوع نداریم.

مهدی در خصوص درخواست باشگاه استقلال برای تعویق دربی گفت: لیگ برای همه تیم ها از جمله استقلال است. ما به همه درخواست ها احترام می گذاریم با توجه به تعطیلات ابتدای فصل و مسابقات فیفادی نیم فصل جای خود را به شروع جام ملت ها و برنامه های تیم ملی می دهد که بسیار مهم است. شرایط مسابقات استقلال کاملاً عادی است. متاسفانه شرایطی برای کمک به استقلالی ها وجود نداشت. به 3 تیمی که در لیگ قهرمانان آسیا بازی می کنند بیشتر فشار آوردیم. سایر تیم های لیگ حداقل در نیم فصل اول با فشرده سازی کمتری در لیگ بازی می کنند. بعد از جام ملت ها و لیگ قهرمانان آسیا، برنامه لیگ بهتر خواهد شد.

وی در خصوص برگزاری مسابقات به دلیل آلودگی هوا گفت: دیدار پرسپولیس و الدیل را در پیش داریم. ناظران کنفدراسیون آسیا استانداردهای لازم برای برگزاری مسابقه را بررسی می کنند و ما نیز از آنها پیروی می کنیم. در برخی از شهرهای بزرگ، مدیران شهری مسابقات را به دلیل آلودگی شدید هوا تعطیل کردند. خواهش می کنم چون فوتبال دستور پخت خودش را دارد از آنها استفاده کنیم. از فردا بازی پرسپولیس برگزار می شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)