افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

مهدوی: 50 میلیون هوادار پرسپولیس به گلزنی امیدوارند/ دست یحیی خالی است و تیم باید تقویت شود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 141507
مهدوی: 50 میلیون هوادار پرسپولیس به گلزنی امیدوارند/ دست یحیی خالی است و تیم باید تقویت شود – پرسپولیس نیوز

یک کارشناس فوتبال گفت: پرسپولیس با 50 میلیون هوادار از نظر گلزنی ضعیف است و باید در نیم فصل تقویت شود. محمدرضا مهدوی پیشکسوت تیم پرسپولیس و کارشناس فوتبال درباره عملکرد پرسپولیس مقابل النصر گفت: بازی در عربستان همیشه برای تیم های ایرانی سخت بوده است. آنها قصد دارند با استفاده از اتفاقات و حواشی […]

یک کارشناس فوتبال گفت: پرسپولیس با 50 میلیون هوادار از نظر گلزنی ضعیف است و باید در نیم فصل تقویت شود.

محمدرضا مهدوی پیشکسوت تیم پرسپولیس و کارشناس فوتبال درباره عملکرد پرسپولیس مقابل النصر گفت: بازی در عربستان همیشه برای تیم های ایرانی سخت بوده است. آنها قصد دارند با استفاده از اتفاقات و حواشی که ایجاد می کنند، روحیه و تمرکز بازیکنان ایران را از بین ببرند و در این مورد کادرفنی پرسپولیس بسیار محتاطانه عمل کرد و از تمرکز نکردن بازیکنان جلوگیری کرد.

اوتاویو در خط میانی رهبر النصر بود

وی ادامه داد: هر دو تیم بازی بسیار خوبی انجام دادند و مردم شاهد بازی بسیار آرامش بخشی بودند. نتیجه بازی بیشتر به نفع عربستانی ها بود زیرا آنها برای تایید صعودشان به مرحله حذفی نیاز به یک امتیاز داشتند که به این نتیجه رسیدند. «اوتاویو مونترو» در خط هافبک عملکرد بسیار خوبی داشت و می دانست چگونه تیم نصر را به خوبی هدایت کند. علاوه بر اوتاویو، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی نصر نیز چندین موقعیت خطرناک را از دست داد و پرسپولیس نیز در این فرصت بسیار بدشانس بود.

مهدوی افزود: با نتیجه کسب شده در دیدار مقابل النصر، محکوم به پیروزی در دیدار مقابل الدحیل هستیم و امیدوارم پرسپولیس در حضور هواداران به این هدف برسد و صعود خود را جشن بگیرد.

50 میلیون هوادار پرسپولیس از این تیم انتظار گل دارند

پیشکسوت پرسپولیس درباره ضعف خط حمله این تیم بیان کرد: هافبک های پرسپولیس در دیدار مقابل نصر توپ را خیلی خوب در زمین جابه جا کردند و شهاب زاهدی موقعیت های خوبی داشت اما این بازیکن نتوانست گلزنی کند. با حضور نبیل باهویی شرایط تغییر نکرد، پرسپولیس 50 میلیون هوادار دارد و از مهاجمان تیمش انتظار گلزنی دارند.

این کارشناس فوتبال خاطرنشان کرد: اهالی فوتبال دوست دارند یک مسابقه دیدنی را شاهد باشند و پرسپولیسی ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. دستان یحیی گل محمدی برای تمرین و انتخاب بازیکنان خالی است و گاها شاهد حضور “گرجی گلسیانی” در خط حمله پرسپولیس هستیم در صورتی که این بازیکن مدافع است و نمی تواند تاثیرگذاری یک فوروارد شش نفره را برای پرسپولیس داشته باشد.

سپاهان کامل ترین باشگاه ورزشی ایران است

مهدوی در خصوص عملکرد سپاهان در دیدار مقابل نیروی هوایی عراق گفت: سپاهان یکی از کامل ترین باشگاه های ورزشی ایران است. همه عوامل این باشگاه از مدیریت گرفته تا بازیکنان تمام تلاش خود را انجام می دهند و به مدیران سایر باشگاه ها نیز توصیه می کنم از این باشگاه الگو بگیرند.

وی ادامه داد: سپاهان با پیروزی مقابل هوانیروز گام بسیار بلندی برای صعود به مرحله بعد برداشت و با وجود اینکه 9 بازیکن بود، بازیکنان این تیم به خوبی بازی را مدیریت کردند.

دست موریس برای جانشینان حسین نژاد و محمدی باز است

این کارشناس فوتبال درباره غیبت دو بازیکن کلیدی سپاهان در دیدار مقابل الاتحاد گفت: غیبت محمدجواد حسین نژاد و هادی محمدی کار را برای مورائیس برای به میدان گذاشتن بازیکنان مورد نظر خود با مشکل مواجه می کند اما تعداد بازیکنان روی نیمکت سپاهان در حد است. خیلی بهتر از بازیکنان اصلی تیم های دیگر است و می توانید با تحلیلی که از تیم اتحاد خواهید داشت بهترین بازیکنان را در این بازی برای تیم خود انتخاب کنید.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)