افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

مهدوی: حواشی پرسپولیس را از شرایط ایده آل دور نگه داشته است/ مصدومیت بازیکنان هم موثر بود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 157801
مهدوی: حواشی پرسپولیس را از شرایط ایده آل دور نگه داشته است/ مصدومیت بازیکنان هم موثر بود – پرسپولیس نیوز

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که حواشی چند وقت اخیر باعث سقوط در نهایت پالشپوهوس شده است. محمدرضا مهدوی در گفت وگو با تسنیم درباره تساوی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان و تاخیر این تیم در قهرمانی اظهار داشت: متأسفانه بازی جذابی نبود. پرسپولیس هفته قبل هم خوب بازی نکرد. تیم گل محمدی دچار […]

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که حواشی چند وقت اخیر باعث سقوط در نهایت پالشپوهوس شده است.

محمدرضا مهدوی در گفت وگو با تسنیم درباره تساوی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان و تاخیر این تیم در قهرمانی اظهار داشت: متأسفانه بازی جذابی نبود. پرسپولیس هفته قبل هم خوب بازی نکرد. تیم گل محمدی دچار مشکلات حاشیه ای شده که بچه ها را از شرایط ایده آل دور کرده است. آنها به دلیل اشتباهات فردی دو گل به استقلال خوزستان زدند. درست است که بازی در دست پرسپولیس بود اما نتوانستند نتیجه بگیرند. این نتایج برای پرسپولیسی که می خواهد قهرمان شود خوب نیست و کار را برایشان سخت می کند. امیدوارم با بازگشت مصدومان پرسپولیس به فرم خوب خود برگردد.

وی در خصوص اینکه پرسپولیس در بازی های خود عملکرد فنی خوبی ندارد، گفت: تنها مشکلات حاشیه ای دلیل آن است. آسیب به فرزندان تأثیرگذاری مانند امیری، پورعلیگنجی و سلمانی نیز بسیار مهم است. مثلا اگر امیری در تیم بود قطعا نمایش بهتری ارائه می کرد.

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس قبل از بازی با استقلال خوزستان تنها 6 گل دریافت کرده بود. با تمام احترامی که برای بازیکنان قائل هستم، بازیکن پرسپولیس و استقلال باید ششدنگ باشد. برخی از بازیکنان نه تنها در این کار خوب نیستند، بلکه از پازل تاکتیکی یحیی نیز خوششان نمی آید. مهاجمی که همیشه بوی گل می دهد باید در این تیم بازی کند.

مهدوی همچنین درباره نتایج خوب سپاهان توضیح داد: همه تیم ها امسال خوب هستند اما سپاهان بالاتر از همه تیم هاست. دلیلش هم مورایس است که بارها در فوتبال اصفهان پیشرفت کرده است. پارسال اگر جزییات فوتبال ایران را می دانستم، قهرمانی را برای پرسپولیس سخت می کردم. امسال با اینکه چهار امتیاز مقابل سپاهان از دست داده اند اما در صدر جدول قرار دارند و مدعی اصلی قهرمانی هستند.

وی در پاسخ به این سوال که “با این شرایط شانس قهرمانی پرسپولیس را داری؟” صرف نظر از این، تیم ها می توانند خطوط خود را ترمیم کنند و نتایج را در اواسط فصل به دست آورند. درست است که سپاهان تیمش را خوب بست و نیمی از بازیکنان خوب لیگ را گرفت و همه تیم ها را فلج کرد اما نیم فصل دوم تعیین کننده خواهد بود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)