افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

مهدوی: جایگزین گل محمدی باید بزرگتر از نامش باشد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 208215
مهدوی: جایگزین گل محمدی باید بزرگتر از نامش باشد – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس مدعی شد که انتخاب عثمر ویه برای هدایت پرسپولیس مناسب نبوده و باید نامی بالاتر از یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی انتخاب می شد. محمدرضا مهدوی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص بیست و چهارمین اکسپو رسانه ای ایران اظهار داشت: در تمامی دوره های اکسپو رسانه ای حضور […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس مدعی شد که انتخاب عثمر ویه برای هدایت پرسپولیس مناسب نبوده و باید نامی بالاتر از یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی انتخاب می شد.

محمدرضا مهدوی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص بیست و چهارمین اکسپو رسانه ای ایران اظهار داشت: در تمامی دوره های اکسپو رسانه ای حضور داشته ام اما به نظرم این دوره تا امروز (دوشنبه 30 بهمن ماه) استقبال کمتری نسبت به دوره های قبل داشته است. انتظارات من بیشتر از اینها بود امیدوارم در فرصت باقی مانده تا پایان نمایشگاه از غرفه ها استقبال بیشتری شود. روزنامه‌نگاران و اصحاب رسانه از سخت‌کوش‌ترین افراد جامعه هستند و فکر می‌کنم از این قرار گرفتن باید بیشتر استقبال کرد.

وی در خصوص تغییرات و تحولات در راس کادرفنی پرسپولیس در پایان نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر گفت: همیشه سعی کرده ام انتقادات مفیدی ارائه کنم. وقتی نام بزرگی مثل یحیی گل محمدی از تیم بزرگ پرسپولیس جدا می شود باید نام بزرگتری جایگزین او شود. بدون شک در هفته های آینده هجمه های قدرتمندی روی «اسمار ویرا» خواهد بود و اگر نام بزرگ تری روی نیمکت پرسپولیس می نشست، می توانست این حملات را مدیریت کند.

مهدوی اضافه کرد: به نظرم عثار اگر بتواند از بازیکنان بزرگی که در اختیار دارد نهایت استفاده را ببرد نتیجه می گیرد و اگر در یکی دو هفته آینده مقابل پرسپولیس پیروز شود به یک شاهکار دست یافته است.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص خریدهای جدید این تیم در نیم فصل از جمله «عبدالکریم حسن، عیسی آل کثیر و استون آرونوف» تصریح کرد: اگر این افراد در ابتدای فصل به پرسپولیس اضافه می شدند، یحیی گل محمدی اول. قطعاً پرسپولیس را ترک نمی کرد؛ پرسپولیس تیم بزرگی است اما در هفته های اخیر نتوانسته نتایج مطلوبی کسب کند و قطعاً اگر کادر فنی و مدیریت بتوانند از بازیکنان بزرگی که به پرسپولیس اضافه شده اند به درستی استفاده کنند. آنها می توانند انتظار داشته باشید که پرسپولیس فصل را ادامه دهد.

وی ادامه داد: همچنین قابل ذکر است که آیا این افراد در این مدت کوتاه می توانند با سایر بازیکنان درگیر شوند؟ بدنسازی در نیم فصل بسیار مهم و تاثیرگذار است و امیدوارم این بازیکنان آمادگی بدنی خوبی داشته باشند. کادر فنی و مربی تیم در این مواقع باید هنر خود را به نمایش بگذارند.

کارشناس فوتبال در خصوص عملکرد تیم ملی در جام ملت های آسیا 2023 گفت: متأسفانه در این دوره از مسابقات شاهد اتفاقات خوبی برای تیم ملی نبوده ایم. اگر 10 بار دیگر به مصاف تیم ملی قطر برویم به شرطی که در این تورنمنت (جام ملت های آسیا) شرکت نکنیم پیروز می شویم. کادر فنی تیم ملی نتیجه گرا عمل کرد، بازیکنان باتجربه جای خود را به بازیکنان جوان دادند و قلعه نویی حاضر نشد برای بازیکنان جوان بازی کند. یکی از عواملی که مسابقات را برای ما پیچیده کرد، سن بازیکنان بود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)