افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

مهدوی: امیدوارم مدیریت مانع جدایی بازیکنان شود/ نساجی بتواند از استقلال امتیاز بگیرد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 273366
مهدوی: امیدوارم مدیریت مانع جدایی بازیکنان شود/ نساجی بتواند از استقلال امتیاز بگیرد – پرسپولیس نیوز

ملی پوش سابق فوتبال کشورمان که تجربه بازی در تیم های استقلال و پرسپولیس را دارد، گفت: اسمار فراتر از حد انتظار بود و امیدوارم بتواند در پایان فصل پرسپولیس را به قهرمانی برساند. محمدرضا مهدوی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره دیدارهای امشب (جمعه) لیگ برتر و دیدار پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان […]

ملی پوش سابق فوتبال کشورمان که تجربه بازی در تیم های استقلال و پرسپولیس را دارد، گفت: اسمار فراتر از حد انتظار بود و امیدوارم بتواند در پایان فصل پرسپولیس را به قهرمانی برساند.

محمدرضا مهدوی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره دیدارهای امشب (جمعه) لیگ برتر و دیدار پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: خیلی از فوتبال دوستان می گویند پرسپولیس بازی آسانی دارد اما اینطور نیست. به نظر من یکی از دیدارهای مهم پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان است چون در حال حاضر استقلال خوزستان برای بقا می جنگد و شک ندارم که می تواند پرسپولیس را به چالش بکشد.

وی در خصوص انتقادات به اسمار گفت: خودم و برخی از پیشکسوتان به دنبال نام بزرگتر از یحیی گل محمدی بودیم که به تیم بیاید تا پرسپولیس حرفی برای گفتن داشته باشد. در حال حاضر خوشبختانه اسمار فراتر از حد انتظار بوده و از این بابت بسیار خوشحالیم و امیدوارم در نهایت هواداران خوشحال باشند چرا که پرسپولیس شایسته قهرمانی است.

پیشکسوت سرخپوشان در خصوص اینکه آیا استقلال می تواند امتیاز از دست بدهد، یادآور شد: این اواخر حواشی در استقلال زیاد شده است. نساجی مازندران می تواند مقابل استقلال پیروز شود، چون در خانه بازی می کند و به دنبال ماندن در لیگ است.

مهدوی در خصوص پیشنهاد باشگاه تراکتورسازی به چند بازیکن پرسپولیس خاطرنشان کرد: هیچ تیمی بهتر از پرسپولیس و استقلال نیست. تنها راه رفتن به تیم های دیگر فقط مسائل مالی است که می تواند بازیکنان را وسوسه کند. امیدوارم مدیریت باشگاه پرسپولیس این موضوع را کنترل کند تا بازیکنان از هم جدا نشوند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)