افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
5

مهدخت مولایی با استایل حداکثری و جذاب; لیلی ترمه لباس هنری را به کت مخملی سرمه ای تغییر می دهد!

  • کد خبر : 23833
مهدخت مولایی با استایل حداکثری و جذاب;  لیلی ترمه لباس هنری را به کت مخملی سرمه ای تغییر می دهد!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز مهدخت مولایی بازیگر جوان ایرانی متولد 10 فروردین 1368 در تهران است. او در رشته بازیگری فارغ التحصیل شد و فعالیت خود را در تئاتر آغاز کرد، سپس با چهره های معروف همکاری کرد و اکنون در تلویزیون و سینما حضور دارد. تجربه حرفه ای […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز مهدخت مولایی بازیگر جوان ایرانی متولد 10 فروردین 1368 در تهران است. او در رشته بازیگری فارغ التحصیل شد و فعالیت خود را در تئاتر آغاز کرد، سپس با چهره های معروف همکاری کرد و اکنون در تلویزیون و سینما حضور دارد. تجربه حرفه ای اولین حضور مهدخت مولایی در یک فیلم بلند، نقش کوچکی در فیلم دختر به کارگردانی رضا میرکریمی در سال 1393 است. مهدخت مولایی سابقه بازی در سریال های نوبت لیلی، تریبون، ویلایی ها، سورنجان، قصر را دارد. ، دختر، ترور خاموش، سیاوش و بوتاکس در کارنامه هنری او. مهدخت مولایی در سال 1394 با اکران فیلم آئادت نامی کنیم به کارگردانی ابراهیم ابراهیمان شناخته شد و در سال 1394 با فیلم ویلایی ها بیشتر دیده شد و در ویلاها در کنار بازیگرانی چون طناز طباطبایی، پریناز ایزدیار، آناهیتا حضور داشت. افشار و غیره که می توان گفت تجربه بسیار موفق و خوبی برای اوست. مهدخت مولایی را یکی از بازیگران خوش پوش سینما می دانند که در بیشتر تیپ هایش حداکثر استایل می پوشد، اما فراموش نکنید که این به معنای عدم پوشیدن لباس های کلاسیک و رسمی نیست!

مهدخت مولایی برای برخی مجالس لباس رسمی و کلاسیک و برای برخی مجالس کمی بیشتر و جسورتر می پوشد که انتخاب این استایل ها به نوع مراسم و سلیقه شخصی شما بستگی دارد. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا در مورد برخی از سبک های جدید مهدخت مولایی بیشتر بدانید.

سبک مهدخت مولایی

سبک کلاسیک و زنانه مهدخت مولایی در اکران خصوصی فیلم مشیت بسی

همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم، مهدخت مولایی علا بر ماکسیم یک پوش کهری کلاسیک است. خانم های کلاسیک برای جلب توجه دیگران لباس های پر زرق و برق و برهنه نمی پوشند و ظاهر ساده، اعتماد به نفس و عزت نفس بالای آنها باعث می شود به آن توجهی که شایسته است را جلب کنند. افراد با این سبک لباس به دیگران نشان می دهند که افرادی قدرتمند و قابل اعتماد هستند. او به سبک مهدخت مولایی در اکران خصوصی فیلم جنایی، با کت بلند، کاغذ سفید و چکمه های نوک تیز، به دور از زرق و برق، می گوید که یک زن بدون استفاده از رنگ و اکسسوری زیاد می تواند بدرخشد.

سبک مهدخت مولایی

سبک مهدخت مولایی

مهدخت مولایی در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

استایل ماکسیمال دقیقاً برعکس مینیمال است و به همین دلیل اغلب یک سبک محبوب و محبوب در بین افراد مشهور است. در صنعت مد، حداکثر بر ترکیب آراسته و اغراق آمیز از الگوها، رنگ ها و لوازم جانبی متعدد در سبک تأکید دارد. اگر به تصاویر زیر دقت کنید، متوجه می شوید که مهدخت مولایی برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر کت مخمل قرمز را انتخاب کرده و آن را با شلوار گشاد و صندل های نوک تیز ست کرده است. این نوع انتخاب آیتم جسارت زیادی می خواهد، بنابراین می توان گفت سبک این بازیگر جوان به نوعی نهایت و خاص است.

سبک مهدخت مولایی

سبک مهدخت مولایی

این بار تولد مولایی با لباس راحتی و گل در دهه فجر ظاهر شد!

مهدخت مولایی از آن دسته افرادی است که علاوه بر استایل شخصی، دوست دارد لباس راحتی و راحتی مانند شلوار جین بپوشد. او برای شرکت در یکی از روزهای سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر بر خلاف روزهای دیگر یک تی شرت گلدوزی شده با شلوار جین گشاد به تن کرد و به جرأت می توان گفت استایلش برای این مراسم تا حدودی جسورانه است. زیرا ون های سفید و سبک کژوال معمولا انتخاب یک سلبریتی محتاط و محتاط برای شرکت در یک مراسم نیست. شاید برایتان جالب باشد که بدانید سبک کژوال همان سبک روزمره و راحتی است که برای رفتن به خیابان یا خرید از آن استفاده می کنیم.

سبک مهدخت مولایی

به نظر شما کاربران شایانوز چه نکات دیگری در تیپ و سبک مهدخت مولایی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

اگر دوست دارید مانند یک بازیگر لباس بپوشید و خوش تیپ باشید، صفحه استایل سلبریتی ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23833

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.