افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
3

مهاجرت معکوس به شهر استخر/ایجاد سایت مجتمع انجیل – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 235525
مهاجرت معکوس به شهر استخر/ایجاد سایت مجتمع انجیل – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، حدود 12 سال از شهری شدن شهرپل می گذرد. و ایجاد کنید زیرساخت های مورد نیاز روند مهاجرت معکوس مردم به منطقه را افزایش داده است. محمد خزاعی شهردار پل پیش دیر دوشنبه گفت ما میرویم وی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه برای اولین بار دفترچه عملکرد دو ساله […]

به گزارش خبرنگار مهر، حدود 12 سال از شهری شدن شهرپل می گذرد. و ایجاد کنید زیرساخت های مورد نیاز روند مهاجرت معکوس مردم به منطقه را افزایش داده است.

محمد خزاعی شهردار پل پیش دیر دوشنبه گفت ما میرویم وی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه برای اولین بار دفترچه عملکرد دو ساله در دست تهیه است، افزود: امسال همایش ملی و خانوادگی پیاده روی در شهرستان و در کنار آن مسابقه ورزشی دو ماراتن برگزار شد. با حضور قهرمانان کشوری انجام شد.

خزاعی برگزاری مسابقات والیبال و فوتبال و حمایت از تیم های ورزشی را از دیگر اقدامات عنوان کرد. و می گویند: ایجاد یادمان شهدا از دیگر کارهای فرهنگی بود که در شهرستان انجام شده است.

دو هزار تن آسفالت دو کیلومتری از معابر شهری بلوار امام رضا را پخش کرد.به)وی از جمله کارهای عمرانی سه خیابان شهدا و خیابان طالبان را برشمرد و گفت: تکمیل هفت کیلومتر اختلاط. کوچک بین آثار بوده است.

خزایی بودجه سال جاری را 15 میلیارد و 900 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: 100 درصد بودجه محقق شده و تاکنون 25 میلیون تومان هزینه شده است.

وی از رتبه چهارم شهرداری خبر داد و گفت: مطالعات زیادی در سطح شهر انجام شده که ایجاد اماکن گردشگری یکی از آنهاست.

وی با بیان اینکه با ایجاد و توسعه زیرساخت ها روند مهاجرت معکوس به شهر پل افزایش یافته است، افزود: موضوع جمعیت در شهرهای تازه تاسیس بسیار مهم تلقی می شود.

بودجه پیش بینی شده 23 میلیارد تومان

خزاعی بودجه پیش بینی شده برای سال آینده را 23 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: سال گذشته 21 میلیارد تومان با رشد 200 درصدی و امسال 180 درصد بودجه محقق شده است.

شهردار پول با اشاره به برنامه کوچک وی برای ایجاد پیاده روی جنگلی در شهر گفت: فضای اقامتی و گردشگری در این مجموعه ایجاد می شود. در نظر گرفتن گرفته شده است

وی تولید مصالح سنگین را یکی از نیازهای شهرستان برشمرد و گفت: برای اجرای این پروژه دستگاه سنگ شکن با ارزیابی های زیست محیطی نصب و فعال می شود.

خزاعی همچنین به موانع مرکز البرز از جمله محدودیت های جبهه اشاره کرد و گفت: منطقه تحریف شده است روی کوهی از پتاسیم می بینم و ثروت واقعی است اما محدودیت های البرز مرکزی مشکل ساز است.

او به تاسیس اشاره کرد نوروز خوانی در شهر تقریبا آلمان نوروزی گفت: هنوز زیرساخت و مکانی برای استقرار وجود دارد آلمان ما نوروز نداریم و هنوز میدانی در این شهر نیست.

خزایی با عنوان «شهر کوهپایه». آه تو وی گفت: هنوز زیرساخت های مناسب برای ایجاد المان های شهری و پلازا نداریم.

وی با بیان اینکه گل بابونه نماد شهر پول است از کاشت این گونه در فضای شهری خبر داد و گفت: به دلیل اینکه زیرساخت های شهری نهایی نشده است در اجرای برخی طرح ها با محدودیت مواجه هستیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=235525

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.