افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

مهاجرت به جمهوری چک / کشوری که در آن کرونا را می گذرانند اما نه از نوع ویروس!

  • کد خبر : 123535
مهاجرت به جمهوری چک / کشوری که در آن کرونا را می گذرانند اما نه از نوع ویروس!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروزه بسیاری از افراد علاقه مند به مهاجرت به کشورهای خارجی هستند زیرا معتقدند پیشرفت و موفقیت آنها در همین موضوع خلاصه می شود و در گرو رفتن است و جالب اینجاست که برای این منظور بسیار تلاش می کنند و آزارشان می دهد که […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروزه بسیاری از افراد علاقه مند به مهاجرت به کشورهای خارجی هستند زیرا معتقدند پیشرفت و موفقیت آنها در همین موضوع خلاصه می شود و در گرو رفتن است و جالب اینجاست که برای این منظور بسیار تلاش می کنند و آزارشان می دهد که شاید یک نفر در ثالثاً اگر از دور دیدی باید به خودت بگویی که اصلاً ارزشش را ندارد و آن شخص نباید بفهمد که چرا اینقدر تلاش می کنی اما به هر حال هرکسی برای زندگی خود اولویت هایی دارد. ، شما در حال خواندن این مقاله هستید، آیا تصمیم به مهاجرت به جمهوری چک دارید یا صرفاً علاقه مند به دانستن بیشتر در مورد این موضوع هستید؟

در مورد مهاجرت به جمهوری چک باید اطلاعات کلی به شما بدهیم. پایتخت این کشور شهر زیبای پراگ است که در اروپای مرکزی واقع شده است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید نظام سیاسی حاکم بر این کشور یک دموکراسی نیابتی است. این کشور زبان رسمی خود را دارد که چک است و واحد پول آن تاج است. جمعیت این کشور بیش از ده میلیون نفر است و جالب اینجاست که هیچ ارتباطی با دریا ندارد زیرا توسط کشورهای مختلفی مانند آلمان، لهستان و اسلواکی احاطه شده است. برای مردم این کشور مشکل وجود دارد که دین اکثریت وجود ندارد! اکنون راه های مهاجرت به جمهوری چک را بیشتر به شما خواهیم گفت.

برای کار به جمهوری چک مهاجرت کنید

شما می توانید با کار در این کشور به جمهوری چک مهاجرت کنید. اما احتمالا ناگفته نماند که این مسیر می تواند کمی سخت باشد زیرا شما خارج از اتحادیه اروپا هستید و برای داشتن شغل در این کشور و دریافت اقامت باید با یک کارفرمای مجاز و مورد اعتماد از این کشور کار کنید. کشور کشوری که دعوت به کار می شوید البته این موضوع سابقه خاص خود را دارد و کارفرما باید سه ماه در کشور خودش نیاز خود را به متخصص اعلام کند یعنی چک و در صورت نبود مناسب اگر در این شغل شغل پیدا کرد، به مرحله بعد بروید.

قدم بعدی چیست؟ مجدداً به مدت سه ماه در سراسر اتحادیه اروپا تبلیغ کنید و اگر پس از این مدت فرد مورد نظر برای موقعیت موجود پیدا نشد، اکنون کارفرما می تواند از خارج از اتحادیه اروپا نیروی کار جذب کند. افزایش می یابد، کارفرما باید حقوق نیروی کار مورد نظر و موقعیت آنها را ثبت کند و اینکه چرا باید حداقل حقوق در نظر گرفته شده توسط اداره مهاجرت این کشور را دریافت کند تا بتواند به آنها اجازه اقامت اعطا کند.

پروسه زمان بر بررسی پرونده شما برای مجوز اقامت و دادن ویزای کاری دو تا نه ماه است و پس از این مدت در صورت تایید ویزای شما، اگر پنج سال در این کشور زندگی می کنید و مالیات شما پس از پرداخت ، می توانید برای اقامت دائم و شهروندی این کشور اقدام کنید.

مهاجرت به جمهوری چک

مهاجرت به جمهوری چک از طریق تحصیل.

در حال حاضر موسسات زیادی در این کشور وجود دارند که سالانه تعداد زیادی دانشجوی بین المللی را جذب می کنند، علاوه بر این امکان تحصیل به زبان انگلیسی نیز در دانشگاه های این کشور فراهم است و دوره های آلمانی و فرانسوی نیز ارائه می شود. در بین سایر کشورهای اروپایی، جمهوری چک از نظر هزینه تحصیل بسیار مقرون به صرفه در نظر گرفته می شود و دقیقاً یکی از دلایل علاقه بسیاری از افراد به تحصیل در این کشور، هزینه کم و حتی رایگان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه های ملی و دولتی است. چک برای همه دانش آموزان است.

یکی از مسائلی که در رابطه با تحصیل دانشجویان بین المللی در این کشور وجود دارد این است که ملیت دانشجو بسیار مهم است، به عنوان مثال اگر فردی شهروند اتحادیه اروپا یا سوئیس باشد برای تحصیل نیازی به اخذ ویزای تحصیلی نخواهد داشت. در این کشور ارائه مدرک هویتی معتبر کافی است و برای سایر دانشجویان بین المللی دوره های تحصیلی کوتاه کمتر از 90 روز وجود دارد اما در صورت اقامت بیشتر از 90 روز باید ویزای بلند مدت چک دریافت کنند.

همچنین اشاره کنیم که برخی از دانشگاه های این کشور برای پذیرش دانشجو آزمون شفاهی برگزار می کنند که شامل آزمون کتبی و مصاحبه شفاهی می باشد.

مهاجرت به جمهوری چک

مهاجرت از طریق ازدواج به جمهوری چک

البته بدیهی است که اخذ اقامت جمهوری چک از طریق ازدواج آسان ترین و راحت ترین راه است و فرد خارجی می تواند با زن یا مردی که دارای اقامت دائم یا تابعیت این کشور است ازدواج کند و اقامت این کشور را اخذ کند. البته در ابتدای امر به خارجی اقامت دائم داده نمی شود و اقامت موقت به او اعطا می شود و پس از دو سال اقامت در صورت داشتن تمامی شرایط اولیه ازدواج می تواند اقامت دائم دریافت کند. بررسی.

بدیهی است در این زمان فرد موظف به رعایت کلیه شرایط و قوانین مربوط به یک شهروند است و در صورت دریافت هر نوع اقامتی که از طریق ازدواج اعطا می شود، می تواند از مزایایی مانند بهداشت، تحصیل و حق برخوردار شود. مانند بقیه شهروندان کار کنند. برای اثبات ازدواج با یک مقیم چک، مدارک زیر باید ارائه شود:

  • پاسپورت معتبر
  • عکس پاسپورت
  • ارائه مدرکی مبنی بر توانایی مالی
  • آدرس و مدرک اقامت در جمهوری چک
  • عدم سوء پیشینه کیفری
  • ارائه سند ازدواج.

مهاجرت به جمهوری چک





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=123535

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.