افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 16 October , 2024
1

مهاجرانی: سقف معافیت مالیاتی به 24 میلیون تومان افزایش یافت – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 398710
مهاجرانی: سقف معافیت مالیاتی به 24 میلیون تومان افزایش یافت – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز دولت و در جمع خبرنگاران در خصوص قیمت نان اظهار داشت: بودجه در حال تهیه برای ارسال به شورای اسلامی است، سوالات شما در مورد اعداد و ارقام و اعداد و ارقام توسط رئیس سازمان برنما پاسخ داده خواهد شد. بودجه پس از […]

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز دولت و در جمع خبرنگاران در خصوص قیمت نان اظهار داشت: بودجه در حال تهیه برای ارسال به شورای اسلامی است، سوالات شما در مورد اعداد و ارقام و اعداد و ارقام توسط رئیس سازمان برنما پاسخ داده خواهد شد. بودجه پس از ارسال به مجلس پاسخ داده می شود.

وی ادامه داد: بودجه عمومی در جلسات فشرده بررسی شده است. یکی از اصول دولت انصاف است و تلاش شده در لایحه بودجه به این اهمیت توجه شود تا دهک های پایین دچار آسیب نشوند. سقف معافیت مالیاتی در بودجه امسال از 12 میلیون تومان به 24 میلیون تومان افزایش یافته است.

وی ادامه داد: افرادی که حقوق کمتر از 24 میلیون تومان دارند هیچ مالیاتی پرداخت نمی کنند; در بودجه سال گذشته این رقم 12 میلیون تومان بود.

سخنگوی دولت ادامه داد: با توجه به بررسی بودجه مصوبات و انتصاب استانداران انجام نشده است. روز گذشته استاندار اصفهان و رئیس سازمان مدیریت انتخاب شدند.

مهاجرانی در خصوص گرانی نان نیز گفت: هیچ افزایش قیمتی در آرد و گندم نداشته ایم، اتفاقی که افتاد افزایش دستمزدها بود که طبیعتا سازمان تعزیرات وارد عمل خواهد شد و همانطور که بارها اعلام شده است ما با کسی در مورد معیشت مردم شوخی نخواهد کرد.

وی در خصوص استانداران نیز گفت: کارگروه هایی در داخل وزارت کشور برای تعیین استانداران تشکیل شده است و رزومه هایی که برای تصدی استانداری به دست این کارگروه ها می رسد از هر سبک و سیاقی است اما طبیعتاً از همه استانداران است. ، بدون توجه به با توجه به گرایش سیاسی خود به پیمان حکومتی پایبند خواهند بود و همه بر اساس عدالت و انصاف کار خواهند کرد، دو شعار آقای آقا.

سخنگوی دولت تاکید کرد: مردم عزیز ایران، مردم را از روی عملکردشان قضاوت کنید. همانطور که مشاهده می شود وزرا نیز در داخل دولت نقش دارند.

سخنگوی دولت همچنین درباره اعتراض بازنشستگان به عدم پرداخت معوقات گفت: یک راه این است که بگوییم همین الان به مستمری بگیران حق می دهیم. یک بار می گوییم بودجه محدود است. باید واقعیت ها را به جامعه بگوییم و اولویت بندی کنیم. همین اولویت بندی در برنامه و بودجه انجام می شود اما نباید بار اضافی برای دولت ایجاد کند. هیچ عیب و نقصی نسبت به مردم وجود ندارد. بوسه بر دست پرستاران، گندمکارانما معلم و بازنشسته هستیم اما بودجه دولت محدود است. اعتراض مردم را می بینیم اما باید پرداخت ها را در اولویت قرار دهیم.

نشت ایران و الحاق آن به FATF در حال پیگیری است

مهاجرانی درباره تلاش برای رفع فیلتر و همچنین پیوستن به FATF گفت: به دنبال لو رفتن و پیوستن ایران به FATF هستند. ممکن است تعجب کنیم که چرا این سوالات زمان می برد. بازگرداندن مسائل مشاوره و قوانین زمان بر است، اما رئیس جمهور به وعده هایی که داده اند عمل می کند.

مهاجرانی در خصوص انتخاب استانداران نیز گفت: کارگروه هایی در داخل وزارت کشور تشکیل شده و افرادی که خود را معرفی می کنند سلیقه های سیاسی متفاوتی هستند اما همه استانداران به عهدنامه دولت پایبند هستند.

سخنگوی دولت تصریح کرد: همه استانداران بر اساس عدالت و انصاف تعیین می شوند که این دو شعار مردم دکتر قاضی با عملکردشان است.

وی با اشاره به تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه ایران گفت: ما با کسی مشکلی نداریم. کشور ما یکی از کشورهایی است که مردم آن به یاد دارند که ما هشت سال جنگیدیم تا از مرزهای خود دفاع کنیم. در ضمن، ایران یکی از قربانیان سلاح های شیمیایی است. هیچکس فراموش نمی کند که سردشت، یک منطقه مسکونی، بمباران شیمیایی شد.

مهاجرانی گفت: با همه این شرایط باز هم می گوییم خواستار صلح هستیم و درخواست کننده هم هستیم. انیمه. به همین دلیل است که با وجود همه نگرش هایی که وجود دارد، ما پیشگامان صلح بوده ایم. با این حال، گاهی اوقات دیگرانی هستند که باید ابتکار عمل را به دست بگیرند.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: دنیا باید بداند که این دم شیر است، با ایران بازی نکنید. ایران را آزمایش نکنید. چون نتیجه بدی خواهند دید، تصریح کرد: ایران در دفاع از مرزها و ناموس خود با کسی شوخی نمی کند و در این مورد استثنا قائل نمی شود. ما به شدت خواهان صلح هستیم و سعی می کنیم صلح و آرامش را برای مردم خود و جهان به ارمغان بیاوریم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=398710

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.