افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

من مغناطیس جمعه مذهبی ها هستم.

  • کد خبر : 124494
من مغناطیس جمعه مذهبی ها هستم.

خطیب نماز جمعه تهران گفت: فضای کشور با ثبت نام در انتخابات مجلس و مجلس خبرگان رهبری، فضای انتخاباتی شده است. به گزارش ایسنا، سیداحمد خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران اظهار کرد: یکی از وعده های خدا این است که اگر با خدا و رحمت کنی، خداوند بر تو برکت می […]

خطیب نماز جمعه تهران گفت: فضای کشور با ثبت نام در انتخابات مجلس و مجلس خبرگان رهبری، فضای انتخاباتی شده است.

به گزارش ایسنا، سیداحمد خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران اظهار کرد: یکی از وعده های خدا این است که اگر با خدا و رحمت کنی، خداوند بر تو برکت می ریزد، اما اگر غضب خدا باشی. و تو رفتار کردی، مشتاقانه منتظر مجازاتش بودی.

وی در ادامه گفت: آیه ای در قرآن آمده است که اگر جماعت خدا ایمان بیاورند و قداست خود را نزد خداوند حفظ کنند، ما نیز برکات خود را از آسمان و زمین بر آنان می فرستیم. اگر می خواهی زندگیت پر برکت باشد، شرطش ایمان به خداست. فرق است بین جوانی که با خدا دوستی دارد و جوانی که با خدا قهر می کند. کسی که با خدا رابطه دارد آرامش دارد. آرامش بزرگترین سرمایه است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: گناه اقتصادی، گناه سیاسی، گناه اجتماعی و گناه اخلاقی همه گناه هستند، البته حجاب نداشتن هم گناه است. می ترسم اگر نگوییم، مردم فراموش کنند که حجاب گناه است. من امام جمعه شما هستم، امام جمعه متقیانی که با عشق به نماز جمعه می آیند. به صراحت می گویم بی حجاب ها هم به دین توهین می کنند و هم به دینداران. اگر کاری به دین ندارید چرا به خانواده شهدا که هموطنتان هستند توهین می کنید؟ من نگرانم که همه دود این گناه را ببینند. بترسید از فتنه ای که تنها دودش به چشم گنهکاران نمی رسد، این کلام خداست.

وی ادامه داد: ما گاهی این حرف ها را می زنیم و در فضای مجازی مورد توهین قرار می گیریم. اما این وظیفه ماست که بگوییم.

خطیب نماز جمعه تهران بیان کرد: سوم آبان مصادف با شصتمین سالگرد درگذشت مفسر بزرگ علامه سید محمد حسین طباطبایی است. صاحب تفسیر المیزان. مرد بزرگی که با تربیت شاگردان ممتاز خدمت بزرگی به اسلام کرد. به همین مناسبت هفته آینده هفته کتاب و کتابخوانی است. ملتی که اولین ابیاتش درباره کتاب است نباید با کتاب بیگانه باشد. باید در خط مقدم خواندن باشد. باید گفت که بیشتر کتاب ها در ایران اسلامی خوانده می شود.

خاتمی گفت: 29 آبان سالروز شهادت پدر صنعت موشکی ایران حاج حسن تهرانی مقدم است که در محدوده اختیارات نظام به ایران خدمت کرد. از دانشجویانی که در 22 آبان جلسات ارزشمندی داشتند و دانش خود را نشان دادند تشکر می کنم. من از رئیس جمهور به خاطر خستگی ناپذیری و به ویژه این سفر اخیر که در یک نشست منطقه ای درباره مظلومان فلسطین و غزه صحبت کرد، تشکر می کنم.

امام موقت تهران در ادامه بیان کرد: بیش از یک ماه از فاجعه بسیار غم انگیز غزه می گذرد. بیش از چند بمب اتم بر سر مردم غزه ریختند. چه کسی می تواند ببیند کودکان مظلوم شهید می شوند و متاثر نمی شوند؟ جهان بیش از یک ماه است که این صحنه ها را تماشا می کند. بیش از 10500 نفر شهید شدند که از این تعداد 5104 نفر کودک و 2823 نفر زن بودند. این وحشیگری محض است. اگر هنرمندان می خواهند در آینده و امروز خشونت را به تصویر بکشند، باید آن را نشان دهند.

وی ادامه داد: اینطور نیست که آسیب یک طرفه باشد. اگر فلسطینی ها آسیب ببینند، آنها هم ضربه مهلک و جبران ناپذیری خورده اند. 500 هزار صهیونیست شهرک ها را ترک کردند و گفتند که دیگر برنمی گردند. در سطح منفور داخلی و در سطح منطقه و جهان، اگر کسی چهره وحشی این رژیم را ندیده بود، امروز آن را دید. آنها به بیمارستان می رسند، اما رئیس جمهور منفور آمریکا می رود، رژیم صهیونیستی می گوید این کار او نبود، کار آنها بود. این خیلی خنده دار بود که حتی دختر مرده هم خندید. دیگر افتخاری برای رژیم صهیونیستی وجود ندارد. شعار مرگ بر اسرائیل شعار دنیای امروز است.

خطیب نماز جمعه تهران در ادامه تصریح کرد: وعده قرآن این است که این رژیم پایانی جز ذلت و سقوط ندارد. قرار است اینها ذلیل شوند و قطعاً خون این شهدا سزایشان را خواهد داد. رهبران گفتند: انشاءالله پیروزی برای فلسطین و مردم آن دور نخواهد بود.

خاتمی گفت: رژیم ظالم صهیونیستی در خط مقدم این جنایت قرار دارد اما جنایتکاران دیگر این صحنه کمتر از اسرائیل نیستند. دستان آمریکا به خون زنان و کودکان آغشته است. همین امر در مورد کشورهای ظالم و شرور مانند انگلیس، فرانسه و آلمان نیز صدق می کند. خون این ظالمان بر گردنشان جاری است. اگر کمک شما نبود این رژیم دوام نمی آورد.

وی در ادامه تاکید کرد: در این فاجعه، ملت های جهان امتحان خوبی دادند. تظاهرات علیه صهیونیست ها در آمریکا، انگلیس و آلمان برگزار شد. اما دولت های آنها یک آزمون شرم آور دادند. از سوی دولت های عربی، کمترین انتظار برای قطع رابطه وجود دارد. شما با این رژیم رقابت می کردید، تا کی می خواهید در این رابطه بدنام باشید؟ اگر اسلام را در نظر بگیریم اینها مسلمان هستند و اگر عربیت را در نظر بگیریم اینها عرب هستند. اگر انسانیت را در نظر بگیرید اینها انسان هستند. چرا ساکتی؟ چرا آنها به اتفاق آرا خواهان پایان بمباران نیستند؟ انتظار می رود کشورهای عربی روابط سیاسی و اقتصادی خود را قطع کرده و فروش نفت به رژیم صهیونیستی را متوقف کنند.

وی افزود: اینکه رئیس جمهور آمریکا و دیگر کشورهای ظالم پی در پی به رژیم صهیونیستی نزدیک می شوند به این دلیل است که می بینند این رژیم در حال فروپاشی است اما من به شما می گویم این وعده خداوند است که صهیونیست ها نابود می شوند. .

خاتمی خاطرنشان کرد: با ثبت نام در انتخابات مجلس و مجلس خبرگان رهبری فضای کشور انتخاباتی شده است. بیش از 250 نفر نام خود را در مجلس خبرگان نوشته اند. از علمای بلد تقاضا دارم اگر خود را واجد شرایط می دانند فردا ساعت 18 ثبت نام کنند. همه در این انتخابات وظیفه دارند. نامزدها باید خود را در معرض انتخاب قرار دهند. مدیران باید مطابق قانون رفتار کنند. همه باید کار خود را به درستی انجام دهند.

امام جمعه تهران در ادامه بیان کرد: بیش از 24 هزار نفر کاندیدای انتخابات مجلس شدند. مجلس 290 نماینده می خواهد. مجلس خبرگان 88 نماینده می خواهد. طبیعی است که همه راهی پیدا نمی کنند. افرادی که واجد شرایط تشخیص داده نمی شوند حق اعتراض دارند، اما باید تسلیم قانون شوند، اما اگر قانون به قانونگذار این حق را می دهد، کسانی که واجد شرایط شناخته نمی شوند باید در شأن تحصیلکردگان عمل کنند و زیر سوال نروند. . سیستم. حفظ حرمت نظام واجب است. ناامید نشوید و مردم را ناامید نکنید.

خاتمی گفت: راهبرد دشمن در همه انتخابات برگزاری انتخابات بدون تشریفات است. از خدا می خواهند که انتخابات بدون حادثه بگذرد، اما وفاداران به شهدا خواهان یک انتخابات باشکوه با مشارکت حداکثری هستند. شما حزب اللهی ها با تمام قدرت روی صحنه هستید تا انتخابات را به سبک جشن بگیرید. شما این سیستم را ایجاد کرده اید و 44 سال آن را حفظ کرده اید و انشاالله در صحنه خواهید ماند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=124494

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.