افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

من فقط 150 میلیارد تومب بدهکارم!

  • کد خبر : 206448

رکنا: امیرحسین شریفیان، مالک شرکت کروش در مصاحبه اخیر خود در دفاع از خود حرف های جالبی زد. وی گفت: فروش موبایل را از یک سال و دو ماه پیش آغاز کردیم و در چند ماه اول بیش از 500 میلیارد تومان فروختیم و همه این گوشی ها به دست مشتریان رسید. اگر قصد کلاهبرداری […]

رکنا: امیرحسین شریفیان، مالک شرکت کروش در مصاحبه اخیر خود در دفاع از خود حرف های جالبی زد.

وی گفت: فروش موبایل را از یک سال و دو ماه پیش آغاز کردیم و در چند ماه اول بیش از 500 میلیارد تومان فروختیم و همه این گوشی ها به دست مشتریان رسید. اگر قصد کلاهبرداری وجود داشت در ماه ها و روزهای اول این کار را انجام می دادیم.

وی در پاسخ به این سوال که شرکت کوروش چقدر به مردم بدهکار است، تصریح کرد: رقم نهایی که داریم نزدیک به 150 میلیارد تومب است. بارها شماره تلفنی را که به مردم بدهکار بودیم به دادسرای ناحیه پنجم ارائه کردیم اما هر بار لیست شماره ذهنی خود را که خیلی بیشتر از لیست واقعی بود می خواستند. حتی عکسی از یک چهره عجیب در فضای مجازی منتشر شد.

اگر 20 هزار نفر شاکی داشتیم، 200 نفر جمع می شدند یا 5 هزار نفر؟

وی در دفاعیات خود تصریح کرد: اولین بار که به دلیل کشف حجاب پلمب شدیم، هجمه های زیادی از سوی رقبایمان به ما وارد شد که باعث ترس مردم شد. قبل از اینکه سیستم قضایی وارد مجموعه ما شود، در جریان باشید، ما حتی یک شاکی خصوصی نداشتیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا عرضه موبایل در ماه های اول برای اعتمادسازی بوده است، گفت: فردی که 6 سال برای یک برند کار کرده، فروش آیفون خود را در تمام بیلبوردهای سطح شهر تبلیغ می کند، تبلیغ تعمیرات موبایل را نمی دهد. . ، منطقی است، همین طور است.

واقعیت تکمیلی:

گفت: ما نه انگشت کوچک چای دباش بودیم و نه پدیده شاندیز. به سلبریتی ها گفتند بروید پول تبلیغات ما را پس بدهید. آیا وقتی رادیو پدیده شاندیز را پخش کرد و پول تبلیغات را پس داد و خسارت پرداخت نکرد، برنگشت؟

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=206448

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.