افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
3

من عاشق تغییر بازیگر مجید بعد از 25 سال هستم! / چه زود دیر شد!

  • کد خبر : 226607
من عاشق تغییر بازیگر مجید بعد از 25 سال هستم!  / چه زود دیر شد!

من عاشق مجید هستم این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی و نویسندگی رضا عطاران بود که در سال ۱۳۷۷ از گروه کودک و نوجوان شبکه یک تولید و پخش شد و از گروه کودک و نوجوان شبکه دو پخش شد. داستان این سریال داستان عروسکی به نام «مجید» است که در هر قسمت با شیرین کاری […]

من عاشق مجید هستم این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی و نویسندگی رضا عطاران بود که در سال ۱۳۷۷ از گروه کودک و نوجوان شبکه یک تولید و پخش شد و از گروه کودک و نوجوان شبکه دو پخش شد. داستان این سریال داستان عروسکی به نام «مجید» است که در هر قسمت با شیرین کاری های خود داستانی زیبا و خنده دار خلق می کند.

من عاشق سریال مجید هستم

مجید دلبندم سریالی تلویزیونی به کارگردانی و نویسندگی رضا عطاران بود که در سال ۱۳۷۷ از گروه کودک و نوجوان شبکه یک سیما تولید و پخش شد و از گروه کودک و نوجوان شبکه دو بازپخش شد. داستان این مجموعه داستان عروسکی دست دراز به نام «مجید» است که در هر قسمت با بدلکاری های خود داستانی زیبا و خنده دار خلق می کند. در این سریال بازیگرانی چون مجید صالحی، زیبا باروفه، یوسف تیموری، بهراد خرازی، رضا عطاران، حمید لولایی و سیدجواد رضویان به ایفای نقش پرداخته اند.

تاریخچه سریال.

شخصیت مجید دلبندم در این مجموعه از شخصیت مجید در سیب خنده الهام گرفته شده و درباره دو برادر به نام های رضا و مجید و خواهرشان معصومه است. رضا بعد از دیدن آخرین قسمت سریال سیب خنده دلتنگ مجید می شود و مجسمه مجید را می سازد. این مجسمه خود به خود جان می گیرد و ماجراهای متفاوتی را خلق می کند. نقش آقای گلابچی مالک را حمید لولایی بازی می کند.

. در ابتدای سریال نقش رضا را بهراد خرازی بازی می کند و پس از آن جواد رازویان به ایفای نقش می پردازد. در برخی از قسمت ها به عنوان فرزند آقای گلابچی به نام تیمور و همسرش معصومه رضا عطاران نیز حضور دارد. در این سریال عروسکی به نام مجید با صداپیشگی مجید صالحی کلمات را اشتباه تلفظ می کند که با تصحیح اعضای خانواده عبارت مجید عشق من است… ترکیب «مجید دلبندم…» در فرهنگ عامه نیز رواج داشت.

من عاشق مجید هستم

من عاشق مجید هستم

من عاشق مجید هستم

من عاشق مجید هستم

من عاشق مجید هستم

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=226607

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.