افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

من شخصا با ساخت خانه های کوچک موافقم. شناسایی استاندارانی که در نهضت ملی مسکن شکست خوردند

  • کد خبر : 403518
من شخصا با ساخت خانه های کوچک موافقم. شناسایی استاندارانی که در نهضت ملی مسکن شکست خوردند

بازار؛ گروه راه ها و خانه ها: ذبیح الله خدایان با بیان اینکه طرح ساخت خانه کوچک طرح خوبی است و شخصا موافق اجرای آن است، در عین حال گفت: اما تصمیمی که مسئولان در این زمینه با کار کارشناسی خواهند گرفت، بحث دیگری است. وی افزود: اگر طرح نهضت ملی مسکن به خوبی اجرا […]

بازار؛ گروه راه ها و خانه ها: ذبیح الله خدایان با بیان اینکه طرح ساخت خانه کوچک طرح خوبی است و شخصا موافق اجرای آن است، در عین حال گفت: اما تصمیمی که مسئولان در این زمینه با کار کارشناسی خواهند گرفت، بحث دیگری است.

وی افزود: اگر طرح نهضت ملی مسکن به خوبی اجرا شود، به نظر من امکان حل مشکلات بسیاری از جوانان در حوزه مسکن وجود دارد، در این میان اگر وزارت راه قانون جمعیت جوانان را به خوبی اجرا کند، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.»

برخی از بانک هایی را که از پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن خودداری کردند، جریمه کردند

رئیس سازمان بازرسی کل کشور همچنین عدم اقدام در حوزه مسکن را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: استاندارانی که طرح نهضت ملی مسکن را اجرا نکردند شناسایی و اسامی آنها به دولت اعلام شد. ملی مسکن نپذیرفت. جریمه شدند.

برخی استاندارانی که این طرح را اجرا نکردند شناسایی و اسامی آنها به دولت اعلام شد.

خدائیان ادامه داد: بر اساس ماده 10 قانون افزایش تولید مسکن، برخی از دستگاه ها زمین های مازاد خود را حفظ کرده بودند. بررسی های لازم انجام شد و اخطارهایی به وزارت راه و شهرسازی و دولت برای بازپس گیری این زمین ها برای تولید مسکن داده شد. همچنین تعدادی از استاندارانی که این طرح را اجرا نکردند شناسایی و اسامی آنها به دولت اعلام شد.

وی افزود: در خصوص خرید و فروش غیرقانونی امتیاز مسکن، بازار و اجاره ملک، عدم پرداخت تسهیلات مسکن توسط بانک ها و تغییر کاربری اراضی کشاورزی درجه یک و دو در برخی استان ها هشدارهایی صادر شد. برخی از بانک هایی که از پرداخت تسهیلات مسکن خودداری کردند، جریمه شدند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور درباره ساختمان های ناایمن نیز گفت: پس از برنامه های نظارتی و بازرسی گسترده، چندین ساختمان ناایمن در سطح شهر شناسایی شد که حدود 70 درصد آنها تجاری، مسکونی، اداری و برخی سینماها بودند. همچنین 6.5 درصد از این ساختمان ها مربوط به مراکز درمانی و بهداشتی بوده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=403518

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.