افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
1

من زیر سایه خیانت دوست دختر عاشق برادر شوهرم شدم

  • کد خبر : 247491
من زیر سایه خیانت دوست دختر عاشق برادر شوهرم شدم

به گزارش رکنا، سال 1374 بود، 2 سال از ازدواجمان می گذشت که برای ارتباط با برادر شوهرم وارد رابطه شدم. آدم کشی شوهر و برادر شوهرم آن را طراحی و اجرا کردند. رابطه من با مجید از زمانی شروع شد که نگاه خاصی به من داشت. کم کم به هم نزدیک شدیم تا اینکه […]

به گزارش رکنا، سال 1374 بود، 2 سال از ازدواجمان می گذشت که برای ارتباط با برادر شوهرم وارد رابطه شدم. آدم کشی شوهر و برادر شوهرم آن را طراحی و اجرا کردند.

رابطه من با مجید از زمانی شروع شد که نگاه خاصی به من داشت. کم کم به هم نزدیک شدیم تا اینکه شب و روز که شوهرم سر کار بود، مجید به خانه ما می آمد و با هم رابطه برقرار می کردیم. من با مجید ازدواج کرده بودم، او شوهر من بود. من از اول مجبور شدم با او ازدواج کنم. هیچ علاقه ای به او نداشتم تا اینکه با ظاهر عجیب مجید عاشقش شدم و او عاشق من نشد. یک مشکل، به همین دلیل سناریوی قتل شوهرم را با مجید طراحی کردم…

سه بار تهیه سم و ریختن آن در غذایش، هیچ اتفاقی نیفتاد و نقشه ما عملی نشد… به همین دلیل از برادر شوهرم خواستم که برای کشتن او چاقو بخرد…

روز 13 ژانویه هوا سرد بود، از شوهرم خواستم با برنامه ای که از قبل آماده شده بود برای یک پیک نیک به پارک برود و او موافقت کرد. او می دانست که برادرش در کمین است تا او را برای همیشه نابود کند.

به پارک رسیدیم و روی صندلی که قرار بود نقشه قتل اجرا شود نشستیم. دقیقه ای نگذشته بود که مجید از پشت شمشادها بیرون آمد و با چاقوی 30 سانتی 18 ضربه ای به سعید زد، اما سعید با دیدن چاقوی برادرش شوکه شد. او با صورت غرق در خون مرد.

اسفناک ترین نکته در ماجرا این است که مقتول که با همسر برادرش به خانه رفته بود برای قتل برادرش جشن گرفته بود.

آنها فکر می کردند همه چیز تمام شده است و عشق واقعی خود را پیدا کردند، غافل از اینکه کارآگاهان جنایی با تحقیقات گسترده سرنخ های جدیدی پیدا کردند. با اطلاع کارآگاهان جنایی از این پرونده دو پسر 11 ساله با مراجعه به پناهگاه پلیس آگاهی اعلام کردند. که جسد مرد جوانی در حوالی پارکی سقوط کرد و بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری و تیم شناسایی پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

در مرجع افسران. پلیس آگاهی و در بررسی اولیه جسد متوفی مشخص شد فردی به نام سعید 24 ساله بر اثر اصابت چند ضربه چاقو جان خود را از دست داده است. در پارک بودیم که ناگهان فردی قد بلند از پشت به همسرم حمله کرد و با چاقو به گردن او زد. بنابراین از محل فرار کردم و به خانه مادرم رفتم. ساکنان محل متوجه شدند که در شب حادثه فردی که ظاهرا مهمان مقتول بوده است به همراه مقتول در محل دیده شده است در حالی که همسر مقتول هیچ اظهارنظری در مورد فرد مذکور داده نشده است به طوری که همسر مقتول به عنوان مظنون اصلی دستگیر و روانه زندان شد.

با انتقال همسر مقتول به پلیس آگاهی و بازجویی های فنی کارآگاهان ویژه قتل، همسر مقتول لب به اعتراف گشود و اظهار داشت: بیش از 3 سال است که تحت فشار خانواده مقتول با مقتول ازدواج کرده است. اما من هیچ علاقه ای به او نداشتم و همین عامل باعث شد که او «مجید» برادر شوهرم رابطه پنهانی ایجاد کند.

وی افزود: همسر مقتول در بازجویی های پلیسی گفت مدتی از این رابطه پنهانی می گذرد تا اینکه به دلیل علاقه ای که به مجید داشتیم تصمیم گرفتیم همسرم را از سر راه برداریم و نقشه شوم کشتن او را در دستور کار قرار دهیم.

همسر مقتول با نقشه ای کثیف یک میلیون ریال در اختیار برادر شوهرش قرار می دهد تا به بهانه رفتن به پارک در شب حادثه، چاقو بخرد و مقتول را از خانه بیرون کند و در در موقعیت مناسب، برادر مقتول نیز به آنها ملحق شد و مقتول را با چاقو کشت، سپس همسر مقتول نیز به همراه قاتل از محل متواری شد. قاتل با نظارت و تدابیر ویژه پلیس دستگیر شد و در تحقیقات انجام شده توسط پلیس اظهارات همسر مقتول را تایید کرد.

با اعترافات صریح متهم، هر دو با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند و با صدور قرار بازداشت روانه زندان شدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=247491

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.