افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

من زیبا و شیک هستم اگر محیط خوب است از کجا عکس بگیرم؟ / معرفی بهترین مکان های تهران

  • کد خبر : 193523
من زیبا و شیک هستم اگر محیط خوب است از کجا عکس بگیرم؟  / معرفی بهترین مکان های تهران

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- چند سالی می شود که اینستاگرام و گوشی های لمسی با دوربین های حرفه ای و باحال خود جای آلبوم های قدیمی را گرفته و مردم در هر سنی و هر کجای این کره خاکی هستند گوشی هایشان را در جیب خود می گذارند. آیا […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- چند سالی می شود که اینستاگرام و گوشی های لمسی با دوربین های حرفه ای و باحال خود جای آلبوم های قدیمی را گرفته و مردم در هر سنی و هر کجای این کره خاکی هستند گوشی هایشان را در جیب خود می گذارند. آیا با ژست های مختلف از من عکس می گیرند؟ و آنها را در صفحات مجازی به اشتراک بگذارید که می توانند یک عمر در آن فضا دوام بیاورند و در لحظه ثبت می شوند.

خب، همه ما دوست داریم عکس بگیریم، مخصوصا وقتی به یک مکان زیبا می رویم. یا هیچ، افراد زیادی هستند که دوست دارند با شریک عاشقانه یا دوستان و خانواده خود در مکان های مختلف عکس بگیرند و عکس بگیرند. اما چیزی که همیشه به اندازه تیپ و ظاهر ما مهم است مکانی است که در آن قرار داریم.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به مکان های زیبا و عکاسی علاقه مند هستید، حتما با ما همراه باشید زیرا از مکان های زیبای تهران دیدن خواهیم کرد.

تحت عنوان

حالا چرا عکاسی در تهران؟

تهران را می توان یکی از فتوژنیک ترین و منحصر به فرد ترین استان های ایران دانست. از برج میلادش که یکی از نمادهای جذاب و مدرن است تا کوچه ها و کوچه های باریک پایین شهر که نشان از طول عمر این استان دلفریب دارد و مگی دست در دست هم به اثبات این موضوع کمک می کند.

اما گاهی می‌خواهیم به یک کوچه برویم، به زمین‌های سنگفرش آن نگاه کنیم و به قرن‌ها سفر کنیم. آیا به عکس علاقه دارید اما احساس می کنید یک عکاس حرفه ای نیستید؟ پس با نیمی از حرفه ای بودن به این چهار مکان در تهران سر بزنید. گفتیم نصف کار لوک خوبه!!

0309f85f-7d21-4432-8456-0ceb17f2becb

1- خیابان سی تیر; احتمالا اسمش را زیاد شنیده اید! مسجد

حتما اسم این خیابان را برای عکاسی شنیده اید، چون واقعا جذاب است و امکان ندارد به آنجا بروید و نخواهید عکس یادگاری بگیرید. این خیابان سرتاسر آسفالت است که از خیابان امام خمینی شروع می شود و قسمت شمالی این خیابان به خیابان جمعه ختم می شود.

یکی از جذابیت های این نمونه این است که علاوه بر زیبایی خود خیابان، ساختمان هایی مانند کلیسای انجیلی، آتشکده زرتشتیان آدریان و انواع کافه های زیبا و جذاب وجود دارد که می تواند سوژه های جذابی برای این خیابان باشد. .

در این خیابان، بستگی به نوع چارچوبی دارد که برای پرونده خود دارید تا بتوانید یک مفهوم منحصر به فرد ایجاد کنید. سلیقه هر کس متفاوته!

11349_399

2- کوچه باغ سپهسالار; مکانی زیبا برای عکاسی و ژست گرفتن.

باغ سپه سالار یکی از جذاب ترین خیابان های تهران است که می توانید در آن سوژه های زیادی پیدا کنید و عکس های زیادی بگیرید. حالا چرا اسمش اینه؟ زیرا در محله بهارستان تهران باغ قاجاری به نام سپه سالار وجود دارد. زمین این خیابان کاملا سنگفرش است و مغازه ها عمدتاً کفش می فروشند. برای رسیدن به این مکان شگفت انگیز می توانید به ایستگاه مترو سعدی بروید و سپس از خروجی شرقی به سمت Jardín Sepesalar بروید.

2

3- کوچه لولاگر; برای شما که به تقارن علاقه دارید

اگر دوست دارید در عکاسی با تقارن بازی کنید و وزن ثابت یک طرف قاب نسبت به طرف دیگر شما را اذیت می کند، می توانید به کوچه لولاگر تهران بروید که کوچه ای کاملا زیبا و زیبا است. یکی دیگر از ویژگی های این خیابان قدیمی این است که با وجود بازسازی بسیاری از خیابان های قدیمی تهران، خیابان لولاگر همچنان استحکام قدیمی خود را حفظ کرده است.

حالا چرا این خیابان شبیه است؟ چون محمدباقر لولاگر هر چه یک طرف خیابان برای خودش ساخت، آن طرف خیابان را هم برای برادرش ساخت! عجیب نیست؟ برای رفتن به این خیابان باحال که قطعا می توانید عکس های قدیمی جالبی بگیرید، کافی است در ایستگاه متروی تئاتر شهر پیاده شوید و به سمت پل کالج بروید تا به خیابان حافظ برسید.

کوچه لولاگر

4- کوچه شهید خسرو قادیانی; کوچه ای رنگارنگ که شما را خوشحال می کند.

آیا می خواهید به یک خیابان رنگارنگ و شاد بروید و عکس های زیبا و دلنشین بگیرید؟ پس به کوچه شهید خسرو قدیانی بروید روحتان را تازه می کند، فقط رنگارنگ است. احتمالاً از شما خواهند پرسید که چرا این خیابان رنگی است. در پاسخ باید بگوییم سلیقه همسایه ها و شهرداری است که این خیابان را زیبا می کند. وارد این کوچه که می شوید، بازی رنگ ها شما را ول می کند. برای رفتن به کوچه رنگارنگ شهید خسرو قدیانی می توانید به محله دستغیب بروید، نزدیکترین ایستگاه مترو استاد معین یا حبیب الله است.

تحت عنوان

6568456



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=193523

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.