افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 8 September , 2024
4

من در ترکیه کار بازیکن سازی انجام می دهم/ پیشنهادی از ایران نداشتم – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 160545
من در ترکیه کار بازیکن سازی انجام می دهم/ پیشنهادی از ایران نداشتم – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

محمد وکیلی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره حضورش در تیم ترکیه ای تاریم کرد گفت: زمانی با این تیم به توافق رسیدم که نیم فصل اول به پایان رسید و تنها یک مسابقه باقی مانده بود. ما تیم بسیار جوانی داریم، همه بین 16 تا 20 سال سن دارند. در این تیم دو بازیکن […]

محمد وکیلی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره حضورش در تیم ترکیه ای تاریم کرد گفت: زمانی با این تیم به توافق رسیدم که نیم فصل اول به پایان رسید و تنها یک مسابقه باقی مانده بود. ما تیم بسیار جوانی داریم، همه بین 16 تا 20 سال سن دارند. در این تیم دو بازیکن ایرانی به نام های نوین علاقی از گنبد و علی هوشمند از ارومیه حضور دارند.

سرمربی سابق تیم والیبال جوانان ایران گفت: گروه تایم کردی بسیار بزرگ است و با هالک بانک ارتباط نزدیکی دارد، بنابراین توافق آنها بر این است که هالک بانک بازیکنانی از این گروه (طاریم کردی) جذب کند که به بزرگسالان بپیوندند. تیم.تیم و تیم ملی و پایگاه ترکیه کمک کنند.از من خواسته شد تا با این گروه همکاری کنم و علاوه بر سرپرستی تیم تاریم کردی و سرمربیگری آن به دنبال استعدادیابی باشم.

وکیلی به روند کار خود در ترکیه اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در مدتی که مربی این تیم هستم بازیکنان مستعد را از نزدیک بررسی می کنم و اگر امیدوار باشند آنها را انتخاب و روی آنها کار می کنم. هالک بانک از نظر تیم داری گروه بسیار بزرگی است و عمدتا به دنبال بازیکن است. آنها قصد دارند از بازیکنان باشگاه طارم کردی به عنوان تیم دوم سوپرلیگ استفاده کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به دلیل این معامله همچنان کنترل تیم والیبال جوانان ایران را در اختیار دارد، گفت: فعلاً پیشنهادی از ایران نداشتم و چیزی مبنی بر اینکه تیم جوانان در تهران شروع به کار کند وجود ندارد. این بار. . . اما هر جا که نامزدی داشته باشم به پیشنهادهای دیگر فکر نمی کنم. با توجه به اینکه در ایران پیشنهادی نداشتم، در ترکیه این مسئولیت را پذیرفتم.

وکیلی تاکید کرد: تمام تلاشم را برای ارتقا و رشد والیبالیست های رده سنی پایه تا ورودم به ایران انجام دادم. خدا را شکر برای اکثر بازیکنانی که در ایران یا خارج از کشور بازی می کنند استعدادیابی کردم و خوشبختانه فدراسیون همکاری کرد و اکنون به عنوان بازیکنان بزرگی در تیم های مختلف حضور دارند.

وی در خصوص مدت زمان قرارداد و حضورش در ترکیه گفت: تا 25 فروردین در ترکیه خواهم بود و با تیم کرد در طارم همکاری خواهم کرد. حدود سه چهار ماه تا پایان لیگ ترکیه باقی مانده است و من در این تیم هستم و در صورت توافق قرارداد بلندمدت بسته می شود فعلا قراردادم کوتاه مدت است.

وکیلی تاکید کرد: در حال حاضر سرمربی تیم کردستان تاریم هستم و همچنین به دنبال استعدادهایی هستم که بازیکنان در آینده و هم در باشگاه هالک بانک و هم در تیم ملی جوانان و نوجوانان ترکیه به بازیکنان بزرگی تبدیل شوند. از این بازیکنان استفاده خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=160545

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.